יום שבת, 2 במאי 2020

מותג השיער הבינלאומי לוריאל תחלק לאלפי מעצבי שיער בישראל ערכות היגיינה לשמירה על הבריאות

מותג השיער המקצועי,לוריאלפרופסיונל, מבית לוריאל ישראל,תומך ודואג לבריאותם של אלפי מעצבי שיער, שפותחים השבוע את המספרות ברחבי הארץ, בכפוף להנחיות משרד הבריאות. 

במסגרת זו דואגת החברה לבריאותם של מעצבי השיער ותעניק אלפי ערכות היגיינה ללא עלות, שיכללו בין היתר: ג'ל אלכוהולי לחיטוי, מסכות שקופות לכיסוי מלא של הפנים, כפפות, סינרים חד פעמיים ועוד.

משבר הקורונה השפיע , כמו על ענפים נוספים, גם על ענף המספרות. במהלך תקופה זו לוריאל המשיכה לחזק ולסייע לאלפי מעצבי שיער עם מערך הדרכה דיגיטלי רחב יותר,בין היתר: הוקם ערוץ יוטיוב ייעודי עם תכנים והדרכות מלאות בחינם, הועברו תכנים הדרכתיים באינסטגרם, שודרו הדרכות ב-IGTV לצד מתכונים להשראה, שידורי LIVE בנושאים מקצועיים ועוד.

ערכת היגיינה של לוריאל פרופסיונל צילום יחצ לוריאל 
פול בנעדי, מנכ"ל חטיבת המוצרים המקצועיים בלוריאל ישראל מסר:"זוהי תקופה קשה למעצבי השיער. לכן, חשוב לנו להמשיך ולתמוך בשותפים הקרובים שלנו, יותר מתמיד. ערבות הדדית היא ערך יסוד ובסיס מוסרי לחברה חזקה. באמצעות הענקת ערכת הגנה עבור מעצבי השיער ועבור לקוחותיהם, מביעה לוריאל סולידריות עם מעצבי השיער".

ערכה נדיה היבא
הצילום באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו לפגוש אותי גם ברשתות החברתיות:
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!

קבוצה בפייסבוק: מגזין אופנה תיירות וסגנון חיים
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...