יום שבת, 22 בפברואר 2020

חמשת הטרנדים הנכונים בארון הנעלים - לקיץ 2020

למי שמעוניינת לדעת מהם חמשת הטרנדים הנכונים לקיץ 2020 בארון הנעלים, אז רשמו לפניכם. מעצבי הבית של רשת scoop קבצו את הלהיטים שהכי כדאי לאמץ:

סנדלי רצועות דקיקות עד בלתי מורגשות – הטרנד החזק ביותר לקיץ 2020 שמוביל בקרב מעצבי העל: "ללכת עם ולהרגיש בלי" בגרסת עקב קטן: שלוש רצועות דקיקות שמחזיקות את הרגל ומתכתבות כמעט עם כל לוק, משמלה, חצאית, חליפה, גינס או מכנסון.


149.90 שח סקופ צילום עמירם בן ישי (3)
טקסטורת קרוקו - טרנד ששייך לרוב לעונת החורף הקרה דווקא, עושה פריצה הקיץ הקרוב עם גוונים וצבעים חזקים כמו: ירוק פיסטוק, ורוד, כתום וצהוב. הקרוקו היא טקסטורה שונה, שמקפיצה את ההופעה כמעט כמו תכשיט ענק. מספיק ללבוש עם ג'ינס וחולצה לבנה וקרוקו אחד מבטיח על כפות הרגליים ואת מסודרת.


149.90שח סקופ צילום עמירם בן ישי (3)

קשירה על קרסול - טרנד אל זמני. אין קיץ שטרנד הקשירה על הרגל לא מככב בארון הנעלים, החל משטוח ועד עקב, העיקר שהשרוך מלפף את הרגל מעדן אותה והופך אותה בן רגע לנשית וארוכה יותר.


199.90שח נעלי סקופ צילום עמירם בן ישי (3)
גימור קרה, פרונט מרובע – טרנד שעשה כניסתו בקיץ שעבר ומתחזק . הפרונט המרובע בתצורת סנדלים, נעלי עקב ושטוח משווה לנעל מראה אלגנטי, מעודן ומודגש. לנועלות נעליים בגימור זה, יש לדאוג לכף רגל מטופחת ומסודרת שכן צורה מרובעת נוטה למשוך הרבה זוגות עיינים.


149.90שח נעלי סקופ צילום עמירם בן ישי (3)
הסניקרס - על אף הטרנדיים והאופציות שמציע הקיץ הקרוב, הסניקרס הלבנות הפכו בשנים האחרונות לאיקוניות ומככבות תקופה כנעליים הכי נכונות שיש. אך בכל זאת העונה הקרובה מצטרפים לחגיגה דגמי סניקרס חדשים: המון נגיעות ושילובי צבע, סניקרס ספורטיביים יותר, סניקרס בשילוב הדפס מנומר וסניקרס במראה מעודן – שמתאים גם לשמלות/חליפות/ חצאיות – בערב.


קולקציית אביב קיץ סקופ 2020 צילום שי פרנקו (3)


הצבעים הבולטים לקיץ 2020 – נעלים וסנדלים בצבע ירוק פיסטוק, ורוד בייבי, אדום, צהוב וכתום.

בימים אלה משיקה רשת SCOOP את הסנונית הראשונה לאביב 2020 במחירים אטרקטיביים במיוחד. מחירים לדוגמא: סנדל רצועות דקיקות החל 119.90 ₪ ש"ח, סנדלי קשירה החל מ 99.90 ש"ח, סניקרס החל מ: 69.90 ₪, נעלי אוקספורד החל מ: 99.90 ₪, נעלי עקב החל מ: 79.90 ₪, כפכפים החל מ 79.90 ₪. 


 129.90 שח נעלי סקופ צילום עמירם בן ישי  (1)
 ניתן להשיג בסניפי SCOOP ברחבי הארץ

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

תוכלו למצוא אותי גם ב 
אינסטגרם 
דף הפייסבוק : נדיה היבא
קבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
מגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל
מגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...