יום רביעי, 20 בנובמבר 2019

ג'ונסון אנד ג'ונסון משיקה סדרות חדשות לטיפוח השיער לילדים ומעניקה הטבה למחזמר "רפונזל" לחג החנוכה

Johnson & Johnson, מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי המוביל, שאיתו אני משתמשת ומפנקת את אליאב הנכד שלי מיום היוולדו, מרחיב  לשמחתי את מגוון המוצרים ומשיק 2 סדרות טיפוח חדשות לשיער המיועדות לילדים.

אליאב, הנכד שלי אוהב מים, ועוד יותר אוהב ושמח כשרוחצים אותו עם סבון  של ג'ונסון אנד ג'ונסון, שממלא את האמבטייה בבועות ובקצף ריחני משגע ואוהב שחופפים לו את הראש במיוחד עם סבון שלא שורף ומעקצץ את העיניים.  אחרי האמבטיה העור והשיער של הנכד שלי נקי, נעים וריחני ביותר.


לרגל השקת הסדרות החדשות, Johnson & Johnson יוצאת בשיתוף פעולה עם המחזמר "רפונזל" שיעלה על הבמות בחנוכה הקרוב. 


"רפונזל", מגולל, בהתאמה מושלמת, את סיפורה של נערה בעלת שיער ארוך וקסום במיוחד. במחזמר, המבוסס על הסיפור הקלאסי, משתתפים נעמה סופר על, אוולין הגואל וטל מוסרי.

שיתוף הפעולה בין Johnson & Johnson ל"רפונזל" יתקיים בכל סניפי רשת רמי לוי, ויציע לכל מי שרוכש מוצר אחד מתוך ששת מוצרי השיער של ג'ונסון לילדים, קבלת הטבה לרכישת כרטיס ל"רפונזל", במחיר של 59 שקלים בלבד, במקום 89 שקלים. (ההטבה תינתן כספח בקופה ובו טלפון להזמנת הכרטיס המוזל)

לבאי המופע תמתין הפתעה נוספת: מדבקה שתודבק מתחת לאחד הכיסאות באולם תעניק לזוכה בה את האפשרות לפגוש את כוכבי ההצגה מאחורי הקלעים ולקבל ערכת מוצרי ג'ונסונס מפנקת לשיער עם כל המוצרים החדשים.

מוצרי הטיפוח החדשים לשיער לילדים כוללים את סדרת "הקץ לקשרים" וסדרת "טיפות של ברק":


סדרת "הקץ לקשרים" . צילום יחצ
מחירים: שמפו- 23.90 שקלים, מרכך- 23.90 שקלים, ספריי לסירוק קל- 21.90 שקלים

סדרת "הקץ לקשרים", הפועלת בשיטת שלושת השלבים, כוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל, ומיועדת להקל על הסירוק – גם של שיער ארוך ומתולתל. שימוש במוצרי הסדרה מתיר 75% יותר קשרים!
מחירים: שמפו- 23.90 שקלים, מרכך- 23.90 שקלים, ספריי לסירוק קל- 21.90 שקלים


סדרת "טיפות של ברק". צילום יחצ
מחירים: שמפו- 18 שקלים, מרכך- 23.90 שקלים, ספריי- 21.90 שקלים

סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל יותר, מעניקה לשיער רכות של משי ברק ומראה שיער בריא לאורך כל היום. מוצרי הסדרה מקלים על הסירוק ומוסיפים לשיער ריח מעולה.
מחירים: שמפו- 18 שקלים, מרכך- 23.90 שקלים, ספריי- 21.90 שקלים

כל המוצרים אינם מכילים פרבנים, צבע, פתאלטים וסולפטים.

לאחר הבית של המותג https://www.johnsonsbaby.co.il/

מחברת  Johnson & Johnson נמסר: "הסדרות החדשות פותחו במחשבה על נוחות ואפקטיביות ומתוך רצון להקל על הסירוק ולהפוך אותו לזמן של חיבור בין הורים לילדים. אנחנו שמחים לשתף פעולה עם המחזמר "רפונזל" ולהראות את הקסם שניתן לעשות עם שיער בכל אורך, מרקם וצורה בזכות מוצרי הטיפוח היחודיים של המותג".

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

חב' מילוטל משווקת 2 מוצרי צ'יפס קפוא : צ'יפס זיג זג, וצ'יפס פלחים.

 בשורה משמחת לכל אוהבי הצ'יפס!!! חברת מילוטל משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס קפוא נהדרים שלא תפסיקו לנשנש והילדים יבקשו עוד.  הצ'...