יום רביעי, 20 בנובמבר 2019

לטפל בגופך לקראת החורף עם מוצרי ד"ר עור

לקראת החורף שכבר כאן, דוקטור עור - מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור, המשווק על ידי ניאופרם , מציע מגוון מוצרים ייעודיים ואידיאליים להגנה על העור מפני הקור והיובש.

לאחרונה כשהיובש והקור מורגשים באוויר במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות כשיוצאים לעבודה ובשעות הערב, אני נוהגת לשמור ולהגן על עור הפנים והגוף שלי עם קרמים מזינים ומטפחים את העור של ד"ר עור.

ממליצה גם לכם להשתמש במוצרים, ולעשות לכם הרגל קבוע בימי הקיץ ובמיוחד בימי החורף ולהשתמש עם התכשירים של ד"ר עור שעושים מצויין את העבודה, ושומרים  על עור הפנים ועל עור הגוף והשפתיים בפני הקור והיובש.

המוצרים שבהם אני משתמשת וממליצה גם לכם:


ריניו עור - קרם יום אנטיאייג'ינג מחיר מומלץ לצרכן : 150 שקלים. צילום יחצ
ריניו עור - קרם יום אנטיאייג'ינג
קרם יום לעור בוגר לגילאי 30+,המתאים לכל סוגי העור ופותח במיוחד נגד קמטוטים וקמטי הבעה ראשוניים של עור הפנים והצוואר.

נוסחה ייחודית המועשרת ברכיבים שיעילותם מוכחת: חומצות אלפא הידרוקסי (AHA) - חומצה גליקולית, חומצה מאלית וחומצה לקטית הידועות כמסייעות לזירוז תהליך חידוש העור, למראה עור חיוני וצעיר יותר. 

הקרם מכיל וויטמין E - נוגד חמצון המסייע להאטת הזדקנות העור ולהגנה מפני נזקי הרדיקלים החופשיים ובנוסף, מעניק לחות מוגברת לשעות ארוכות והגנה מפני קרינת השמש SPF15. בסיס אידיאלי לאיפור.
מחיר מומלץ לצרכן : 150 שקלים ל- 50 מ"ל.


שפתון טיפולי ACU OR לשפתיים יבשות ולהגנה מהשמש (גם בחורף) מחיר מומלץ לצרכן: 40 ש"ח. צילום יחצ

שפתון טיפולי ACU OR לשפתיים יבשות ולהגנה מהשמש (גם בחורף)
שפתון טיפולי המכיל ויטמין E. השפתון מסדרת Acu OR מעניק לחות אינטנסיבית לשפתיים יבשות וסדוקות ותחושת הקלה מיידית. שפתון אקו ליפ מכיל שמן אבוקדו עשיר בחומצות שומן חיוניות, ויטמינים ואנטי אוקסידנטים וחמאת שיאה להזנת השפתיים בנוטרי ויטמינים. 
השפתון מספק הגנה רחבת טווח מפני קרני השמש והסביבה UVA / UVB 50+ SPF,.
מחיר מומלץ לצרכן: 40 ש"ח ל-4.5 מ"ל.

טיפ מהדוקטור:   ד"ר דב סטמפלר, מומחה למחלות עור ומין ויועץ למותג 'דוקטור עור' מסביר כי כאשר משתמשים בהתמדה בשפתון לחות עם מקדם הגנה גבוה, לשפתיים יבשות וסדוקות, הנפוצות בעונות המעבר ובחורף, עשויים למנוע את השפעתם של גורמי סיכון המעוררים התפרצויות חוזרות של נגיף הרפס השפתיים (פצעי קור וחום). 
הלחות שבשפתונים, כדוגמת שפתון ACU OR של דוקטור עור המכיל SPF50+, מונעת גם את היובש והסדקים שבשפתיים,אך גם יוצרת 'אפקט קסם' נלווה מעצם שילוב מקדם הגנה גבוה מאוד ברכיביהם, ובכך עשוייה לסייע אף יותר בצמצום התפרצויות ההרפס למינימום".

חמאת גוף אנטי אייג’ינג. מחיר מומלץ לצרכן : 32.90 ש"ח. צילום יחצ
חמאת גוף אנטי אייג’ינג
חמאת גוף עשירה בלחות, תורמת למיצוק העור ומעניקה תחושה נעימה וחלקה לאחר הרחצה.
החמאה מועשרת בחומצה היאלורונית המעניקה הזנה ולחות אינטנסיבית, פפטידים ותאי גזע ממקור צמחי המפחיתים את מראה הקמטים ומאטים את הזדקנות העור. עוד מכיל המוצר חמאת שיאה וקקאו, למראה עור חלק ונעים.

החמאה כוללת את נוסחת ®DERMO-COMPLEX, שילוב ייחודי של רכיבים עם יעילות מוכחת, המעניקים לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן.
מחיר מומלץ לצרכן : 32.90 ש"ח ל- 250 מ"ל.

עכשיו באתר הזדמנות לרכוש את המוצרים וגם מוצרים נוספים ב-40% הנחה https://dr-or.co.il/

ד"ר עור בע"מ הינה חברה ישראלית אשר הוקמה על ידי קבוצה מובילה של רופאי עור ומייצרת מגוון רחב של מוצרי דרמו-קוסמטיקה, המיועדים לטיפוח העור ולטיפול בבעיות ובמצבי עור שונים. בין מגוון המוצרים ניתן למצוא סדרות טיפוח מתקדמות, הכוללות סדרת אנטי אייג'ינג, סדרה להגנה בפני השמש, סדרות טיפוח לעור הפנים והגוף וסדרות טיפוליות מתקדמות, שפותחו ע"י רופאי עור מומחים. המוצרים מכילים רכיבים שנבחרו בקפידה לאחר שיעילותם הוכחה, כדי להעניק בטיחות מקסימלית ותוצאות נראות לעין. בנוסף, מוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש והינם ללא פראבן.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

במגזין סלונה: מנסה טועמת מטיילת וכותבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...