יום שני, 7 באוקטובר 2019

סוגת נכנסת לקטגוריית תערובות הגרנולה ומשיקה את סדרת גרנולה קראנץ'

חדש על המדפים של סוגת!!!
יש גרנולה - ויש גרנולה קרנץ' של סוגת!!!

בשורה משמחת לאוהבי הגרנולה!  חברת סוגת ממשיכה בהרחבת מבחר המוצרים ונכנסת לקטגוריית תערובות הגרנולה עם סדרת מוצרים בשם גרנולה קראנץ'. 

ייחודיות הסדרה באה לידי ביטוי בפריכות, טריות ואיכות המוצר, 5 סוגי פירות טרופיים, עשירה בסיבים תזונתיים, מתאימה לאכילה ונשנוש בכל שעה של היום.

כל סוגי הסדרה מועשרים בדבש ומתאימים כתוספת ליוגורט, חלב, סמוד'י, בתוספת פירות טריים או לנשנוש כמו שהן. משווקת באריזות נוחות לנשיאה ולסגירה חוזרת, במשקל 300 גרם.

סוגת - תערובות הגרנולה עם סדרת מוצרים  גרנולה קראנץ'. צילום: נדיה היבא
סוגת - תערובות הגרנולה עם סדרת מוצרים  גרנולה קראנץ'. צילום: נדיה היבא
הסדרה החדשה כוללת 4 מוצרים:
גרנולה קראנץ' עם אגוזים ודבש המכילה 5 סוגי אגוזים- שקדים, בוטנים, קשיו ,אגוזי לוז ואגוזי מלך, גרנולה קראנץ' עם חמוציות ודגנים (מכיל 5 סוגי דגנים), גרנולה קראנץ' בטעם אקזוטיעם פירות טרופיים המכילה אחוז פרי גבוה ו- 5 סוגי פירות שונים-בננה, אננס, פפאיה, קוקוס ותמר וגרנולה קראנץ עם פירות יבשים המכילה 5 סוגי פירות יבשים שונים-חמוציות, משמש מיובש, צימוקים, שזיף מיובש ושקדים.

סוגת - גרנולה קרנץ' עם אגוזים ודבש. צילום יחסי ציבור
גרנולה קראנץ' עם אגוזים ודבש
תערובת גרנולה מבית סוגת, מכילה דבש חמישה סוגים שונים של אגוזים פריכים: שקדים, קשיו, אגוזי לוז, אגוזי מלך ובוטנים. טעימה ועשירה בסיבים תזונתיים, מתאימה להגשה עם יוגורט, פירות טריים או שייק פירות קפואים וכמובן לנשנוש במהלך כל שעות היום, בבית, בלימודים או בעבודה. משווקת באריזה של 300 גרם, נוחה לנשיאה.

סוגת - גרנולה קראנץ' עם חמוציות ודגנים. צילום יחסי ציבור
גרנולה קראנץ' עם חמוציות ודגנים
תערובת גרנולה מבית סוגת, מכילה חמישה סוגים של דגנים מלאים: שיבולת שועל, חיטה, שעורה, שיפון וכוסמין וחמוציות מיובשות, מועשרת בדבש. טעימה ועשירה בסיבים תזונתיים, מתאימה להגשה עם יוגורט, חלב, שייק פירות או פירות טריים וגם כנשנוש קל במהלך היום. משווקת באריזה נוחה של 300 גרם, שאפשר לקחת ללימודים או לעבודה.

סוגת - גרנולה קראנץ' עם פירות יבשים. צילום יחסי ציבור
גרנולה קראנץ' עם פירות יבשים
תערובת גרנולה מבית סוגת, מכילה דגנים מלאים, דבש וחמישה סוגים פירות יבשים אהובים: צימוקים, חמוציות, שזיף, משמש ושקדים. טעימה ועשירה בסיבים תזונתיים. מומלץ להגיש עם יוגורט, סמוד'י של פירות קפואים, חלב, פירות טריים או כנשנוש במהלך היום. נמכרת באריזה של 300 גרם, נוחה לנשיאה ללימודים או לעבודה.

סוגת - גרנולה קראנץ' עם פירות טרופיים. צילום יחסי ציבור
גרנולה קראנץ' עם פירות טרופיים
תערובת גרנולה מבית סוגת, מכילה דגנים מלאים וחמישה סוגים של פירות טרופיים: בננה, אננס, פפאיה, קוקוס ותמר. טעימה ועשירה בסיבים תזונתיים.
מתאימה כתוספת ליוגורט או חלב, עם שייק או סמוד'י, בשילוב פירות טריים או כנשנוש בפני עצמו. משווקת באריזה של 300 גרם, נוחה לנשיאה מחוץ לבית, ללימודים או לעבודה.

כל המוצרים בסדרה מכילים דגנים מלאים ומהווים מקור לסיבים
מחיר מומלץ לצרכן: 11.90 שח ל-14.90 שח לאריזה של 300 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות

סדרת גרנולה קראנץ' סוגת. קרדיט תמונה: סטודיו הייפק
ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילומים באישור שימוש משרד יחסי הציבור

עקבו אחרי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...