יום שני, 29 ביולי 2019

"26 נשיקות" - רומן חדש של סופרת רבי המכר ג'יי. טי. גייסינגר

קימבר
כרטיס במחלקה הראשונה תמורת מחברת השרטוטים שלי. עסקה הוגנת תמורת ההזדמנות להספיק לראות את אבי לפני מותו, לא?

לרגע מתאו מורטי, האיטלקי היפהפה והשחצן, נראה לי כמו מלאך משמיים, אך הוא מתגלה כשטן בהתגלמותו. כאילו החיים שלי לא מחורבנים מספיק. כשמתאו מציע להחזיר לי את עיצובי השמלות שלי תמורת נשיקות, אין לי ברירה אלא להסכים. זה רק משחק, לא יותר. לעולם לא אתן לעצמי להיכוות שוב.

מתאו
הפה של קימבר דיסנטו, הגישה העוקצנית שלה... משגעים אותי. אני לא רגיל לנשים כמוה והניצוצות שעפים בינינו מטריפים.

אני חייב לכבוש אותה, באותה מידה שבה אני נהנה לעצבן אותה.
היא לא תיכנע לי בקלות, אבל כשאגמור איתה, העסק שלה יהיה שייך לי. אנחנו אויבים, מתחרים, לא יותר מזה. ליבי לא באמת נמצא בסכנה, מגעה לא באמת גורם לו לרקד בשמחה. זו בסך הכול פנטזיה, לא רומן אמיתי.

..."הוא נושם עמוק, מוציא את האוויר בלחץ, וכמו סכר שנפרץ, מתחיל לברבר. "אני לא יכול לעשות את זה, אני פשוט לא יכול. אני מצטער, זה לא הולך לקרות, אבא..." הוא מסתובב אל עבר אביו שמתחיל לקום. "אני לא יכול לעשות את זה! אין שום סיכוי שאתחתן איתה!"

אביו של בראד מסתער ונוחת עליו בשאגה של שור זועם. הם נופלים ופוגעים ברצפת השיש תחת החופה בסבך של ידיים ושל רגליים בחבטה שממוטטת את מנורת הקנים הכסופה וגורמת לקהל להשתנק בתדהמה.
שלוש מאות איש מזנקים ממקומם.
אימו של בראד מפטירה יללה מיוסרת.
מצלמות מקליקות, מצלמות בתאווה.
מישהו מגחך ולוחש, "הנה הלכה הירושה של בראד."


"26 נשיקות" - כריכה קדמית. קרדיט יחצ
26 נשיקות מאת סופרת רבי המכר ג'יי. טי. גייסינגר, הוא רומן עכשווי המראה שאם פותחים את הלב לאהבה, גם הפנטזיות הפרועות ביותר עשויות להפוך למציאות. גם הספרים מתכון לאסון ורוגבי ואומנות הפיתוי מפרי עטה של הסופרת, כיכבו ברשימות רבי המכר בעולם וזכו להצלחה רבה, וגם הם ראו אור בהוצאת אדל.

כריכה רכה
בהוצאת אדל
שנת הוצאה 2019
מספר עמודים: 377
ג'אנר: רומן רומנטי עכשוי
מחיר מומלץ לצרכן: 98 ש"ח
להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

ערכה: נדיה היבא
צילום הכריכה באישור שימוש היחצ

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...