יום שלישי, 30 ביולי 2019

ריג'נט סבן סיז חושפת 65 סיורי חוף חדשים וייחודים לאורחי אוניית הספלנדור

חברת השייט היוקרתית בעולם Regent Seven Seas Cruises®  חשפה 65 סיורי חוף חדשים בים התיכון ובצפון אירופה, בשיתוף מפעילי אטרקציות תיירותיות מקומיים,שיפעילו את המתקנים באופן בלעדי עבור אורחים המפליגים בעונת החניכה של אוניית  הספלנדור. החל משנת 2021, הסיורים יתרחבו לכל צי האוניות של החברה המפליגות באירופה.

כחלק מהסיורים החוויתיים, יוכלו האורחים להמריא במסוק מעל הכפר המדהים שמחוץ למונאקו בדרך לארוחה בלתי נשכחת בלה בסטייד דה מוסטייר (La Bastide de Moustiers), של השף הצרפתי המפורסם אלן דוקאסה, או לצאת לסיבוב על אופניים חשמליים בLa Cadiere d'Azur, להתענג על ניחוחות היין מהבצירים השונים ברחבי הכרמים שסביב טולון בצרפת, לסייר ולהנות מהנוף היפיפה שסביב סורנטו, שבאיטליה, ולהתפעל מיצירת המופת של קרוואג'יו Caravaggio, "שבע עבודות של רחמים", בתצוגה בכנסיית Pious Mount of Mercy בנאפולי; ללמוד תחת חסותו של השף הראשי של גרינוקב סקוטלנד ולגלות שיש למטבח הסקוטי הרבה מה להציע מלבד תבשיל האגיס.


MAGNIFICENT VILLAGES OF FONTAINE DE VAUCLUSE AND L’ISLE SUR LA SORGUE_s. (France)
קרדיט: ריג'נט סבן סיז
לדברי ג'ייסון מונטגיו, נשיא ומנכ"ל ריג'נט סבן סיז: "שיתפנו פעולה עם מפעילי אטרקציות תיירותיות מקומיים מהטובים ביותר באזור,על מנת שאורחינו יוכלו לצבור זכרונות ייחודיים ובלתי נשכחים, וליצור חוויה חסרת מתחרים עבור המפליגים בעונת הבכורה של אוניית הספלנדור".   רבים מהסיורים מוצעים לראשונה על ידי המפעילים והם חדשים עבור אורחינו האקסלוסיביים.  כמעט מחצית מהחוויות כלולות בתוכנית ללא הגבלה של ריג'נט, והן דוגמה נוספת לשפע המושלם שמוצע על אוניית הספלנדור."

הטיולים החדשים מציעים חוויות מרגשות, סיורים מעמיקים והזדמנויות מעשירות ברחבי קרואטיה, צרפת, יוון, מונקו, מונטנגרו, אירלנד, איטליה, ספרד ובריטניה, ביניהם:

- הכפרים המדהימים של פונטיין דה ווקלוס (FONTAINE DE VAUCLUSE) ולייסל סור לה סורג' (L’ISLE SUR LA SORGUE)
גלו את שני הכפרים בפרובנס המקסים במרסיי, העוקפים את נהר סורגו המעוקל. מקורו של הנהר הוא מעיין עוצמתי בכפר פונטן דה ואוקלוס, עם הזרימה החזקה ביותר בצרפת, דרך כפר פרובנס אל היפיפה. ז'אק קוסטו ניסה להגיע למקור התת-מימי של המעיין בשנות הארבעים, אבל הזרם היה כה חזק שהוא נאלץ לסגת. האורחים יראו את המעיין המפורסם וציוני דרך נוספים אחרים בכפר העתיק, אשר היווה השראה לסופרים ואמנים רבים. (כלול במחיר הנסיעה)

- פלמנקו אקוסטי ומכרות (ספרד)
אורחי האונייה יוכלו להנות מסיור ייחודי של מכרה לשעבר שיגיע לשיאו עם מופע פלמנקו תת קרקעי של שירים המצדיעים לתעשיית הכרייה. הקרטאגים והרומאים כרו לראשונה את האזור שמסביב לכפר פארק מינרו לפני יותר מ-2,000 שנה. הכרייה הגיעה לשיאה במאה ה-19, כפי שהאורחים יגלו תוך כדי הליכה דרך המתחם העצום של המערות במכרה אגרופה ויסנטה. האקוסטיקה מתחת לפני השטח נמצאה כמצויינת עבור הפלמנקו, מוזיקת גיטרה מלאת נשמה, המשקפת את התרבות של דרום ספרד. (כלול במחיר הנסיעה).


MUSSEL TASTING TOUR BY SPEED BOAT_s. (Montenegro)קרדיט: ריג'נט סבן סיז
- טעימת יינות באמבלונאס (יוון)
סיור באחוזה בת מאות שנים בחלקה הפנימי והפורה של קורפו וטעימת יינות בשילוב עם מעדנים אורגניים, המשקפים את התשוקה של הבעלים לשימור שיטות ייצור מסורתיות. לאחר הירידה מהמזח, האורחים יהנומנסיעה ציורית קצרה אל פנים קורפו, אזור חקלאי פורה שהוביל לכינוי של האי - אי האזמרגד. באחוזה של אמבלואנס, האורחים יתקבלו בברכה עם כוס תה צמחים, שמוכר כבעל תכונות מרעננות ומחזקות. בסיור העוקב,האורחים יצעדו דרך הכרם שבאחוזה עם הבעלים וילמדו על שני סוגי הענבים שצמחו באמבלונאס,האדוםskopelitiko והלבן kakotrygis. (כלול במחיר הנסיעה)

- הסיור האקסלוסיבי של CARAVAGGIO ל- PIO MONTE (נאפולי, איטליה) 
האורחים יוכלולהתפעל מהיצירה"שבע עבודות הרחמים" (“The Seven Works of Mercy”), ציור שמן מדהים של קרוואג'יו,המציג שבעה מעשי חסד, בעוד האוצר יסביר להם על משמעותה האמנותית. בעוד הר הגעש וזוב (Mount Vesuvius) מתנשאברקע, האורחים ימשיכו דרך העיר אל מסעדה בת מאה שנים ב-La Bersagliera, אזור חוף יפהפה לארוחת צהריים. (229 $ לכל אורח)

- סיור טעימת צדפות בסירת מנוע (מונטנגרו)
 הפלגה דרך מפרץ Boka Bay במונטנגרו, מעבר דרך Lady of the RocksOurלדגימת וקצירת מולים במים מתוקים. הנסיעה בסירה נינוחה והנוף יוצא מן הכלל, במיוחד כשמתקרבים לLady of the RocksOur, אי מעשה ידי אדם שנוצר כדי להנציח את המלחים מהעיר פרסט (Perast), ששוכנת ישירות על פני המפרץ. מפרץ Boka ידוע גם בהפקת כמה מהמולים הטובים ביותר במונטנגרו, והאורחים יצפו מבפנים בתהליך של חוות מולים מסחרית. (129 $ לכל אורח).

- טיול באופניים חשמליים בכרמים מקהיר ד'אזור (צרפת)
רכיבה על אופניים חשמליים מהכפר הקסום La Cadiere d'Azur בצרפת, דרך הכרמים של אזור בנדולוטעימה ממבחר של יינות מקומייםו-fougasse, לחם פרובנסלי שטוח קרום שמוצאו בתקופה הרומית. אופניים אלקטרוניים מאפשר לאורחים לרכב רחוק יותר ולעבור בגבעות בפחות מאמץ מאופניים מסורתיים. ($ 199 לכל אורח).


SPL_s קרדיט: ריג'נט סבן סיז
אודות ריג'נט סבן סיז
Regent Seven Seas Cruises מציעה חוויה יוקרתית חסרת מתחרים. עם צי המורכב מארבע אוניות מודרניות המבקרות ביותר מ-450 יעדים איקוניים ברחבי העולם. 
בשנת 2020 תוסיף החברה לצי אונייה חמישית ובשנת 2023 תתרחב עם אונייה שישית. 

אוניות ריג'נט מאופיינות בסגנון הכל כלול, החל מהלינה בסוויטות וכמות סיורי החוף הגדולה ביותר ללא הגבלה, גישה לאינטרנט ללא הגבלה, שירות אישי, מאכלים ויינות משובחים, משקאות חריפים, ולינה במלון לילה בטרם השייט עבור אורחים בסוויטות בקטגוריית הקונסיירז' ומעלה. 

בשנת 2018 סיימה החברה שיפוץ של 125 מיליון דולר של אוניות מארינר (Mariner), וויאג'ר (Voyager) ונביגטור (Navigator) על מנת לשדרג את רמת האלגנטיות של הצי אל הרף שהציבה אוניית האקספלורר (Explorer).

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

תוכלו למצוא אותי גם ב:  
באינסטגרם 
בדף הפייסבוק : נדיה היבא
בקבוצה בפייסבוק : מה נשמע? מה חדש?!
במגזין סלונה: אופנה עיצוב טיפוח ולייף סטייל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...