יום שבת, 26 בינואר 2019

איך תקנה את הג'ינס המושלם?

ממליצה לגזור ולשמור!!!
טיפים ועצות מלי קופר, כיצד לקנות את הג'ינס המושלם?

"לי-קופר" הינו מותג המתמחה בג'ינס המביא את חוד החנית של הג'ינסים הן מבחינה עיצובית והן מבחינת טכנולוגיה. לי קופר כחברה שהDNA – שלה הוא ג'ינס מאפשרת לכל גבר למצוא את הגזרה שנכונה ומתאימה לו.

לי קופר חורף 2018-19. נשים-גברים- גקט עור 999 שח, חולצה מכופתרת 199.90 שח, גינס 349.90 שח, נעליים 279 שח.
צילום אלכס ליפקין

לי קופר חורף 2018-19  חולצה 229.90 שח, ג'ינס 349.90 שח. שח. צילום אלכס ליפקין

👖 תמיד רכשו גינס בחצי מידה יותר קטנה- בגלל צורת האריגה המיוחדת והטיפול שהג'ינס עובר מבחינת שטיפות (TWILL) יש לג'ינס נטייה להתרחב לאחר לבישה בחצי מידה. לכן מומלץ לרכוש את הג'ינס בחצי מידה קטנה יותר כדי לשמור על המראה הרצוי.

👖  חובה בארון- גינס שחור ארוך - מסוג הפריטים שתמיד צריך בארון במיוחד בעונות האחרונות שהג'ינס השחור נהיה הכרחי כמעט בכל הופעה. הג'ינס השחור מתאים עם כל דבר ומשתלב עם כל מראה, למראה יומיומי וגם לערב.

👖 הלהיט של העונה - ג'ינס במראה צר! הוא מחמיא לסילואט של הגוף ומאוד טרנדי. לא לפחד מבד לייקרה ומרגל צרה, לכל האנשים, גם במידות הגדולות ככל שהרגל צרה יותר המראה הוא SLIM ולכן גם במידות גדולות מראה צר מחמיא יותר לגוף. לנועזים יותר ניתן למצוא את גזרת ה SLIM LAD שהיא מאופיינת המראה צר מאוד לאורך כל הרגל (מראה גרביון).

👖 ג'ינס ג'וג-ג'ינס שעשוי מבד סריג. הוא נראה כמו ג'ינס אבל מרגיש כמו טרנינג - סופר נוח.

👖 למראה קולי ג'ינס קרעים - חובה לעונה הקרובה! טרנד הקרעים שממשיך כבר כמה עונות רק הולך ומתחזק. הקרעים ממוקמים בברכיים או על כל הג'ינס. מדובר בקרעים גדולים שחושפים את הרגל.

👖 "ברוגז ברוגז לעולם!" – טרנד חזק שבא והולך כל כמה שנים הוא הג'ינס באורך שבע שמיניות החושף את הקרסול למראה קליל וקייצי. מתאים ללוק ספורטיבי עם סניקרס או לוק קייצי עם סנדלים או כפכפים.

 לי קופר- מחיר 349.90שח. צילום- טל טרי
 לי קופר- מחיר 329.90 שח. צילום- טל טרי 

 לי קופר- מחיר 329.90שח. צילום- טל טרי
מידות : 
ג'ינסים – 26-38 ( מקביל ל 36 עד 48 ) 
חולצות- S-XXL , נעליים- 41-46

טווח מחירים:
ג'ינסים: 299.9-399.9 ₪
חולצות: 89.9-169.9 ₪
ברמודות: 169.9-279.9₪
נעליים :199.9-349.9 ₪

להשיג ברשת לי קופר
leecooperisrael

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...