יום שלישי, 1 בינואר 2019

"מונדרה" של מאיר גז

"הרגשתי שאני צריך חופשה, הפסקה ליומיים שלושה. יותר מדי אירועים בבת אחת. לאחרונה אני יותר בחופשות מאשר בעבודה. החלטנו לרדת לים המלח בסוף השבוע. אז קבעתי עם חברים שהבת שלהם חברה טובה של קורל, וקדימה לים המלח"...

מהו מונדרה?  אגדה? סיפור דמיוני? כוח קמאי הפועל ומשפיע על העבר, על ההווה ועל העתיד?

"מונדרה" הוא סיפור דמיוני מרתק שמצליח לסחוף את הקורא לתוך עלילה מרתקת ומרגשת. גיבור הספר אריק דגן , בן ארבעים פלוס, נשוי ואב לילדה, עובד בחברת ביוטק שמתעתדת לפרוץ בטכנולוגיה יוצאת דופן שתשנה את העולם כפי שאנו מכירים אותו. 

מונדרה - מאיר גז. כריכה קדמית-עיצוב עטיפה: צבי פדלמן.  צילום יחצ

 אריק חווה משבר בנישואים ואינו מבין מדוע. אהבת חייו הפכה לאישה שהוא לא מכיר. במקביל הוא מגלה שיש מי שמנסים להתנקש בחייו, ושיש מי שעוקבים אחריו.

גיבור הספר נקלע לסיטואציה קשה בה העבר והעתיד משחקים בו, כך שההווה הופך לבלתי אפשרי. הוא נאלץ להתמודד עם עולם תחתון, משפחת פשע מובילה, מיליונר מסתורי, משטרה ומחלקת חקירות.

בעודו מתמרן בין נישואיו הקורסים, ילדתו היחידה, עבודתו ואהבות חדשות ומסתוריות, הוא מנסה לחבר בין כל המאורעות ולשמור על שפיותו, כשמעל הכל מרחף המונדרה המסתורי.

זהו ספרו הראשון של מאיר גז, יליד שנת 107, מנתח מערכות, מגשר, משורר וסופר.

לספר 152 עמודים.
כריכה רכה.
הוצאה לאור סגול
מחיר מומלץ לצרכן 69 שח

להשיג ברשתות הספרים 
ובאתר: https://www.segolbooks.com/?id=bookdetails&fname=Mundra_MeirGaz.epub

ערכה: נדיה היבא
צילום הכריכה באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

כשטכנולוגיה פוגשת קולינריה: סדרת מחבתות SMART של סולתם

חג פסח ממש כבר כאן מעבר לפינה, ואני , כמו בכל שנה גם השנה, כבר חושבת ומתכננת במה ניתן להתחדש, ומה אפשר לתת מתנה לקרובים לנו שישמח אותם (וגם ...