יום שלישי, 1 בינואר 2019

קניון עופר סירקין פותח את שנת 2019 עם 5 חנויות חדשות

קניון עופר סירקין, בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נמצא במגמת התחדשות וריענון של תמהיל החנויות ופותח במהלך הרבעון הראשון לשנת 2019 5 חנויות חדשות, חלקן בפורמטים ייחודיים וחדשניים. ההשקעה בפתיחת חמשת החנויות החדשות נאמדת בכ 1.3 מיליון ₪.

החנות ה 24 של רשת תיק התיקים תיפתח בעופר סירקין על שטח של כ 50 מ"ר, בהשקעה של כ 250 אלף ש"ח, בקומת הכניסה של הקניון. הרשת מתמחה במכירת ארנקים תיקים ומזוודות מכל הסוגים ומשלבת בתוכה מותגים בינלאומיים ומקומיים לצד מותגי בית שנותנים מענה בגזרת המחיר שבימים אלו בעידן התחרות הגדולה הינו חשוב ביותר.

קניון עופר סירקין החדש צילום שי וליץ 
קניון עופר סירקין החדש צילום שי וליץ 

כמו כן תיפתח חנות ודלפק מכירה מיוחד של רשת תכלת וארגמן, בקומת הביניים של הקניון. בחנות ובדוכן המכירה המיוחד מגוון רחב של מוצרי יודאיקה, כיפות מעבודות יד, פמוטים, מתנות, תשמישי קדושה, מתנות מקוריות והכל – ביבוא אישי ובמחירים מיוחדים.

בנוסף יושק בתחילת חודש פברואר דוכן הקונספט הראשון של רשת הצילום וההדפסות HELD (הלד). המתחם יפתח בקומת הכניסה של הקניון, על פני שטח של כ 20 מ"ר, בהשקעה של כ – 300,000 ש"ח ויציע שירותי צילום, עיצוב מתנות אישיות מתמונות ועוד. רשת הלד צילום קיימת משנת 1993 ומונה כ 30 סניפים. הרשת מקיפה את כל תחומי עולם הצילום ומציגה קונספט ייחודי בתחום עיצוב מתנות אישיות מתמונות.

עוד ייפתח בקומת הביניים של קניון סירקין, במרוצת חודש פברואר 19, הסניף ה 32 של רשת בגדי הילדים LEADER (לידר) על פני שטח של 160 מ"ר. הסניף החדש יפתח בהשקעה של 450,000 ₪. רשת LEADER הינה רשת לבגדי ילדים הפונה לכלל המגזרים. מאופיינת במגוון רב של פריטים במחיר השווה לכל כיס תוך הקפדה על איכות המוצרים.

קניון עופר סירקין החדש צילום שי וליץ
קניון עופר סירקין החדש צילום שי וליץ
רשת השעונים טיטניום תיפתח סניף מחודש בקניון ותעבור למיקומה החדש בקומה העליונה של הקניון. חנות השעונים הוותיקה שנפתחה בקניון לפני כעשור ונהנת מקהל לקוחות קונים ותיק ונאמן בקניון תמשיך לתת שירות לקהל לקוחותיה ולהציע מגוון רחב של מותגי שעונים טיסוט, סייקו, סרטינה, גס, סווטש, אוריינט, נאוטיקה, קלווין קליין, קסיו ועוד, בכל רמות המחיר ולכל הקהלים.


פתיחת החנויות החדשות יפתחו בהמשך להשקת חנות הפארם החדשה מבית שופרסל Be, אחת מ 10 סניפי הדגל של הרשת החדשה, ולהשקת סניף של רשת בגדי התינוקות והילדים mish-mish מבית סריגמיש, שנערכו במהלך חודש דצמבר 2018.

לדברי אילנית גריוביץ'- ברגר, מנכ"לית קניון עופר סירקין: "מהלך זה נועד להרחיב ולהעשיר את תמהיל החנויות בקניון, תוך התאמה מדויקת לקהל היעד המגיע אלינו באופן קבוע. לדבריה: "תמהיל המותגים, הרשתות והחנויות החדשות מעניק שילוב של חווית קנייה ומה שהופך אותנו למוקד משיכה לכל תושבי פתח-תקווה והסביבה".

קניון עופר סירקין, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד הקניונים המובילים בפ"ת. הקניון מתפרס על פני 3 קומות מסחר, אשר בהן כ-80 חנויות. בקניון רשתות ומותגים מובילים, ביניהם: Be, שופרסל דיל, קסטרו, פוקס, פוקס הום, קרביץ, בודי שופ, לורד קיטש, מגנוליה, גראס, בודי שופ, כיתן, ללין, אירוקה, זיפ, גולברי, גלי, דונה ויקטוריה, דלתא, הודיס, טופ-טן, צומת ספרים, סקארה, גולברי, תמנון ועוד.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...