יום שבת, 8 בדצמבר 2018

המותג לי קופר משיק את קולקציית סתיו חורף 2018/19 לגברים

ה DNA של המותג הינו הפריט האלמותי DENIM , אשר ממשיך להתפתח במגוון טכניקות של שטיפות ופיתוחי בדים.

חוד החנית של קולקציית ה DENIM של "לי קופר" הינו ג'ינס מבד סריג, חומר זה מלווה את המותג כבר מספר עונות, אך מעונה לעונה הבד משתכלל, מקבל מראה אותנטי של ג'ינס ומאפיינים של ג'ינס, כגון: קרעים, שטיפות ייחודיות ורכות של בד. כיום לא ניתן להבחין במראה בין ג'ינס רגיל לבין ג'ינס מבד זה, רק לאחר לבישה מרגישים את ההבדל - בנוחות ניתן להבחין בין השניים.

לי קופר חורף 2018-19  חולצה 229.90 שח, ג'ינס 349.90 שח. שח. צילום אלכס ליפקין 
לי קופר חולצה מחיר 299.90 שח ג'ינס מחיר 349.90 שח צילום נועה סלטי

קולקציית הגינסים:
כפי שנהוג בכל חברות הג'ינס בעולם, לי קופר נותנת מענה בעזרת הגזרות המוכרות והמדויקות לכל המשבצות והצרכים של הלקוחות. מגזרת רגל ישרה (JAMES) ועד מכנסי ה SUPER SKINNY (LAD).

הקולקציה מאופיינת ב 5 גזרות כאשר בכל גזרה קיים מנעד רחב של שטיפות וגוונים משחור ועד כחול.
בקולקציה הנוכחית השטיפה הדומיננטית הינה BLUE/BLACK - זהו גוון של ג'ינס כחול מאוד כהה עם נטייה לשחור. שטיפה זו מגיעה בכל הגזרות עם מגוון של דיטילים וקרעים.

במותג מאמינים שהפריט האייקוני של מכנסי הג'ינס ימשיך להיות הפריט הדומיננטי ביותר במלתחה של הגבר, לי קופר תמשיך לחקור ולפתח כל עונה את הג'ינס על מנת לתת ללקוח את הפריט המדויק והנכון ביותר עבור צרכיו.

השנה הקולקציה עומדת בסימן של שכבות והשפעות טרנדיות שלקוחות מעולם ה sport וה street. הקולקציה מתחלקות בין 4 קבוצות עיקריות:

לי קופר מחיר ג'ינס 299.90 שח צילום עדי עוזיאל 

קבוצת SPORT VINTAGE:
קבוצה זו מתאפיינת בצבעוניות משנות ה-80.  חיבור של כחול- לבן- אדום וירוק- כחול- לבן בשילוב נגיעות של צבע חרדל. הקבוצה מאופיינת בדיטיילים של חתכים שלקוחים מתוך עולם הספורט של שנות השמונים. 

בקבוצה זו יש מגוון פריטים מבד פוטר עם קפוצ'ון, וכן מגוון של עליוניות מבד פוליאסטר מבריק, ווסט ניילון עם חתכי אלכסון בצבעי אדום, לבן ונייבי שמאפיינים את שנות ה-80. להשלמת המראה ישנם מכנסי JOGGER עם גומי ושרוך בחלק העליון להשלמת המראה הספורטיבי.

הג'ינסים שמשלימים את המראה אלו הג'ינסים בעלי מראה Authentic Vintage, בגוון כחול בינוני ובמראה משופשף. מומלץ לנועזים אף לשלב ג'ינס עם קרעים במראה בלוי אך לא מתאמץ. ג'ינס בגזרת רגל צרה (לא מידי) עם קיפול החלק התחתון יעניק ללובש את המראה הנכון לקבוצה זו.

קבוצה זו פונה אל קהל צעיר ואופנתי, קהל שמכיר את הטרנד ורוצה להיות חלק ממנו, אך לא בצורה מוקצנת.

לי קופר חולצה מחיר 119.90 שח ג'ינס מחיר 349.90 שח מעיל 379.90 שח צילום נועה סלטי


קבוצת STREET CASUAL:
קבוצה זו שואבת השראה מרחובות לונדון, ממראה אורבני ומסצנת רוק. הצבעוניות של קבוצה זו הינה ירוק זית, אדום, אדום בגוון חמרה ומאופיינת בדומיננטיות של צבע שחור ואפור. הג'ינסים בקבוצה זו בעלי מראה משופשף עם אלמנטים של קרעים, דפוסים גדולים, טכניקות של צביעת בד ו DEEP DYE מעניקים ללובש את המראה הנכון. 

מגוון הפריטים שמרכיבים את ה TOTAL LOOK מורכבים מפוטרים שעברו צביעת בגד ולכן המראה שלהם משופשף, חולצות משבצות בגוונים של ירוק, אדום ושחור, חולצות ג'ינס ומשבצות בעלות ביטנה פנימית שנותנים מראה של OVER SHIRT, חולצות ג'ינס בשחור וכחול, ז'קט כותנה בצבע זית במראה צבאי, מעילי דמוי עור בגזרות שונות.

גזרת הג'ינס שמאפיינת את המראה לקבוצה זו הינה גזרת ה- ,SKINNY גזרת ה LAD של לי קופר משלימה באופן מדויק את המראה של קבוצה זו. 

שילוב של גינס בגוון אפור ושחור עם אלמנטים של קרעים יעניקו ללובש את המראה הצר וה "בועט" שמאפיין את קבוצה זו. מלבד הגזרה הסטנדרטית של ג'ינס שמים בלי קופר העונה דגש על מכנסי דגמ"ח (מכנסים עם כיסי צד), ניתן למצוא את המכנסיים הן בבד ג'ינס סריג והן במכנסי אריג שטופות. שניהם במראה SKINNY שמאפיין קבוצה זו.

לי קופר חורף 2018-19  מעיל מחיר 349.90 שח, חולמה מכופתרת 199.90 שח, גינס 329.90 שח, נעליים.
צילום אלכס ליפקין


קבוצת MINIMAL SPORT:
קבוצה זו שואבת השראה מעולם הספורט, אך בניגוד לקבוצת ה VINTAGE SPORT אשר שואבת השראה מן העבר, קבוצה זו שואבת השראה מעולם הספורט העכשווי. ניתן למצוא בקבוצה זו שימוש במגוון של בדים כגון: BONDED FABRICS חיבור של שני בדים יחד שמעניקים לבגד מראה ספורטיבי ונקי, בדי פיקה בעובי שונה, חיבור של בדים שונים בפריט אחד כגון פוטר עם ניילון.

קבוצה זו אינה מתאפיינת בדפוסים חיצוניים, אלא בחיבורי בדים וחתכים שמעניקים לבגד מראה מתוחכם וספורטיבי. הצבעוניות ששולטת בקבוצה זו הינה אפור מלנג' בגוונים שונים, לבן, נייבי ושחור.

פריטים שמאפיינים את הקבוצה הזו הינם חולצות פולו, סריגים משולבים ניילון בשילוב דיטיליים של פסים בצווארון ובמכפלת. פוטרים בעובי שונה בשילוב ניילון בטכניקת QUILT, ווסטים ומעילים מבדי ניילון, אשר מאופיינים בדיטיליים מעולם הספורט כגון רוכסנים עמידים במים וכו'.

הג'ינסים שמאפיינים קבוצה זו הם בעיקר הג'ינס מבד סריג שמאוד דומיננטיים בקולקציה, לרוב הם מגיעים עם שרוך במותן, אלמנט שמעצים את תחושת הספורטיביות. בד זה מגיע בקולקציה במגוון רחב של צבעוניות משחור ועד כחול, כל קשת הגוונים משתלבת מצוין בקבוצה זו כיוון שהצבעוניות של הקבוצה הינה בצבעי ה CORE שמשתלבים נפלא עם מגוון רחב של צבעי הג'ינס.

לי קופר חורף 2018-19  בלייזר מחיר 279.90 שח, מכנס 229.90 שח, חולצה 119.90 שח, נעליים 179.90 שח.
צילום אלכס ליפקין


קבוצת ה BLACK :
קבוצה זו פונה אל עולם הערב של הלקוח של לי קופר. היא מתאפיינת בצבעוניות שחורה, כאשר הדיטיילים הינם מרקמים וטקסטורות שונות של הצבע השחור על גבי רקע שחור (BLACK ON BLACK). 

ניתן למצוא בקבוצה סריגים עם דפוסים וניטים שחורים על גבי סריג שחור, מגוון של טכניקות דפוס כגון: FLOCK, RUBBER וכו' על גבי טי שרטים שחורים וכן מגוון חולצות מכופתרות בעיצובים ובדים שונים. להשלמת המראה ניתן לשלב מעיל פוך קפוצ'ון עם פרווה בצווארון וכן מעיל מעור אמיתי. 

העונה כדי להעצים את המראה הלבוש ישנה בקולקציה חליפה מחויטת מבד ג'רסי (סריג), הטוויסט של מראה של חליפה בבד צעיר ועדכני מעניק ללקוח מראה מוקפד ונינוח. משחק המרקמים על גבי הצבע השחור מעניק לבגד עומק ומראה אלגנטי המתאים לשעות הערב.

לי קופר נותנים מענה ללקוח לכל שעות היום הן מבחינת מגוון הג'ינסים והן מבחינת מגוון הקולקציה. הקולקציה מותאמת למנעד רחב של לקוחות כמקובל במותגי ג'ינס בעולם, תוך מתן דגש על איכות גבוה וחדשנות על מנת להעניק ללקוח חוויית קניה מעודכנת בכל עונה.


 לי קופר- מחיר 329.90שח. צילום- טל טרי 
לי קופר- מחיר 229.90שח. צילום- טל טרי 

קולקציית נעליים-
קולקציית הנעליים תומכת ומשלימה כל אחת מהקבוצות הנ"ל. ההשראות באות לידי ביטוי גם בנעליים אם זה בדיטיילים, בצבעוניות ובהלך הרוח של הקבוצה אליה הן משתייכות.
מגוון הנעליים הוא מנעלי ספורט, סניקרס ועד מגפיים מדמוי עור וכן מגפיים מעור אמיתי.


מידות : ג'ינסים – 26-38 ( מקביל ל 36 עד 48 ) , חולצות- S-XXL , נעליים- 41-46

טווח מחירים:
ג'ינסים: 149.90-349.90 ₪
טי שרטים: 89.90-189.90 ₪
חולצות: 199.90-189.90 ₪
סריגים: 89.90-229.90 ₪
פוטרים: 119.90-279.90 ₪
ג'קטים ומעילים: 149.90-399.90 ₪
מעיל עור: 999.90 ₪
נעליים : 119.90-329.90 ₪


להשיג ברשת לי קופר ברחבי הארץ

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...