יום שני, 22 באוקטובר 2018

מותג Timberland משיק: קולקציית מעלי נשים לסתיו -חורף 2018/19

מותג האופנה הבינלאומי Timberland, משיק לעונת חורף 2018/19 קולקציית נעליים איכותית ואופנתית לנשים. מדובר בקולקציה "ירוקה" ומגוונות, המותאמת לכל שעות היום והלילה.

הקולקציה החדשה של Timberland מתמקדת בנוחות ומציגה את טכנולוגיית הסנסורפלקס המוצלחת במבחר רחב לצד נעלי סניקרס טרנדיות אשר נותנות מענה לכל שעות היום.

טימברלנד בוטס מחיר 899 שח צילום יחצ חול 

טימברלנד מחיר נעליים 399 שח צילום יחץ חול

טכנולוגיית Sensorflex הפכה לשם נרדף לנוחות בלתי מתפשרת. הטכנולוגיה הושקה לפני מספר עונות וכעת טימברלנד חושפת את הדגמים החדשים לחורף 2018/9 תוך שמירה על האיכותיות הגבוהות והבלתי מתפשרות. 

הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בלעדית ע"י Timberland, מפזרת את הלחץ על כף הרגל באופן אחיד לנוחות מקסימאלית.

העונה הקרובה ניתן למצוא את טכנולוגיית הסנסורפלקס בדגמי מגפיים ונעלי נוחות גבוהות.

A1KJH-T טימברלנד מחיר 599 שח צילום דנה קרן

A1PYT-T טימברלנד מחיר 649 שח צילום דנה קרן

אחד הדגשים הבולטים בקולקציית הנשים הם נעלי קירי - KIRI UP
קירי הן נעלי סניקרס אשר הגיעו אלינו בעונת החורף הקודמת. הנעליים מתאימות לכל אישה באשר היא: מהאישה הספורטיבית עד לאשת הקריירה העמוסה. הנעליים משלבות סטייל, נוחות, מורשת של המותג וספורטיביות. נעלי קירי מגיעות במגוון צבעים: כחול, ירוק זית, לבן ועוד.

בגזרת המגפים  ניתן למצוא בעונת החורף, קולקציה איכותית אשר קיבלה השראה מהטרנדים הבולטים בערי האופנה באירופה תוך שמירה על אסתטיות ונוחות.  בקולקציה ניתן למצוא בין היתר את הדגמים הבאים:

     - מגפי Courmayeur:   דגם חדש של מגפי נשים ללא שרוכים מסוג COURMAYEUR VALLEY עם עקב בגובה 5 ס"מ ועיצוב שייתן לך תחושת אחיזה וביטחון יחד עם נוחיות מירבית ובזכות השילוב שלהם בין עור, זמש ובד המגפיים יאפשרו אוורור לרגלים ויחד עם סולייה מונעת לחות, הרגליים שלכן ישארו יבשות. הדגמים מגיעים במגוון צבעים ובחלקם יש פרווה סינתטית לטובת ימי החורף הקרים.

     - YELLOW BOOTS -איך אפשר בלי הקלאסיקה האייקונית לבית טימברלנד אשר קיימת כבר מעל ל-40 שנה ובשנים האחרונות נמצאת אצל כל אחד שלא מוותר על סטייל ושיקיות בחיי היום יום שלו. המגפיים יוצאות במהדורה מיוחדת לרגל חגיגות ה-45 שנה. בהתאם לכך, הבוטסים יהיו עם לשונית מיוחדת שמציינת את החגיגות.

A1PZF-T טימברלנד מחיר 649 שח צילום דנה קרן 

A1VNU-T טימברלנד מחיר 299 שח צילום דנה קרן 

המותג Timberland, ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע, שחרט על דיגלו, גישה שבאה לידי ביטוי בקולקציה הנוכחית בסוליות מגומי ממוחזר, תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל, קופסאות נעליים מפסולת ממוחזרת ועוד, כמו גם בחנויות המותג, המעוצבות עם מתקנים העשויים מחומרי גלם טבעיים ולא מזיקים לסביבה.

טווח מחירי  הנעליים: החל מ-399 ₪

להשיג ברשת טימברלנד,ברנדז, אמפוריום :
להשיג אונליין באתר טיברלנד www.timberland.co.il
ובאתר BRANDz: www.brandz.co.il

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...