יום שלישי, 25 בספטמבר 2018

ענקית הספורט adidas משיקה סניף אאוטלט בלעדי בירושלים

קניון הדר בירושלים פותח לראשונה בעיר חנות עודפים של מותג הספורט אדידס. מדובר בסניף אאוטלט המשתרע על שטח של 500 מ"ר, וכולל את כל הקטגוריות של אופנה וספורט לנשים, גברים וילדים במחירים אטרקטיביים.


אדידס אאוטלט בקניון הדר בירושלים. צילום אסף לב 

החנות החדשה תציג את שלל המוצרים של המותג במחירים אטרקטיביים לתושבי ירושלים והסביבה. בין היתר ניתן יהיה למצוא היצע רחב של ביגוד חורף מעודפים של עונות קודמות בהנחות משמעותיות וכן גם ביגוד הקיץ שמתומחר במחירים מפתיעים במיוחד. בחנות קיימת גם מחלקת הנעלה המתומחרת במחירים נמוכים משמעותית.

לדברי אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר בירושלים: "לקראת השנה החדשה חנות אדידס מצטרפת לגל ההתחדשות בקניון. בקרוב יפתח בקניון חנויות בקונספט החדשני של המותגים הבינלאומיים טימברלנד ונאוטיקה, הפתיחה של חנות מאניה ג'ינסMGוחנותNOIZZ בגדי ילדים מעוצבים".


אדידס אאוטלט בקניון הדר בירושלים. צילום אסף לב 

אדידס אאוטלט בקניון הדר בירושלים. צילום אסף לב 

קניון הדר, הנמצא בבעלות משולבת של הריבוע הכחול נדל"ן וחברת כלל נדל"ן, ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים. הקניון משתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 26,000 מ"ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על ארבע קומות של מסחר וחמש קומות של חניה. בין הרשתות המובילות בקניון: מנגו, פוקס, קסטרו, ברשקה, פול&בר, אמריקן איגל, צ'ארלס אנד קית, רנואר, אלדו, גולברי, גולף, קרייזי ליין, דלתא, הודיס, טופטן, דה צ'ילדרנס פלייס, נייקי ועוד.

לפרטים: קניון הדר ירושלים -פייר קניג, 26, תלפיות
ירושלים 02-6726660
www.hadar-mall.co.il
ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...