יום שבת, 25 באוגוסט 2018

מסלמני גרופ מציגה את קולקציית הסכינים החדשה של ZWILLING וגם מתכון חגיגי לקציצות לוקוס ברוטב לימונים וזיתי קלמטה

מסלמני גרופ, אשר קיבלה לאחרונה את הזיכיון ליבוא ושיווק מותגי הפרמיום של קבוצת ZWILLING הציגה השבוע את קולקציית הסכינים החדשה מגרמניה, בהשקה חגיגית ומושקעת במיוחד שנערכה בסניף לגעת באוכל בראשון לציון.

מדובר בסכינים איכותיות עם טכנולוגית הפטנט של חיסום פלדה בקור, סכינים שכל בשלן או שף היה רוצה כאלו לידו ואיתו במטבח.


סניף לגעת באוכל בראשל"צ - סכיני  ZWILLING מגרמניה. צילום: נדיה היבא

סכיני ZWILLING ידועות בתהליך חיסום פלדה בקור, הרשום כפטנט בלעדי של החברה, המשפר את עמידות הפלדה ומסייע במניעת היווצרות קורוזיה על הסכין וחדירה עמוקה של החלודה לתוך פלדה איכותית בתוספת גימור מושלם, פונקציונאליות ועיצוב מדויק הם המאפיינים הבולטים של הסכינים הטובות ביותר בעולם.

ZWILLING PRO היא סדרה סכינים שעוצבו על ידי מעצב המוצר האיטלקי הידוע מתיאו תאן, שילוב של חדשנות טכנולוגית, עיצוב מסורתי ודיוק מיוחד. הסדרה מתאפיינת בטכנולוגית Ice-hardened FRIODUR® המעניקה לסכין להב חד יותר לאורך זמן ובעל כושר עמידות מעולה.


סניף לגעת באוכל בראשל"צ - אירוע השקת סכיני  ZWILLING מגרמניה. צילום: נדיה היבא
סניף לגעת באוכל בראשל"צ - אירוע השקת סכיני  ZWILLING מגרמניה. צילום: נדיה היבא


בקולקציה 4 סדרות עיקריות:

• סדרת סכיני ZWILLING PRO:
סדרת סכיני  ZWILLING Pro מציעה את השילוב המושלם של חדשנות טכנולוגית, עיצוב מסורתי ודיוק מיוחד המתאימים לשפים המקצועיים וגם לחובבים.

מסכין קילוף ועד סכין סנטוקו – במגוון ZWILLING Pro ניתן למצוא כל מה שאתם צריכים למשימות המטבח השונות. הסכינים בעלי עיצוב איטלקי (עוצבו ע"י המעצב מתיאו תאן) ומיוצרים בגרמניה.

• סדרת סכיני ZWILLING PURE
סדרת סכינים המתאפיינת בנוחות ובקלות השימוש. הסכין עשויה יציקה אחת של פלדה חדשנית בטכנולוגיית FRIODUR Ice-Hardened - בתהליך חיסום פלדה בקור, הרשום כפטנט בלעדי של החברה, המשפר את עמידות הפלדה ומסייע במניעת היווצרות קורוזיה על הסכין וחדירה עמוקה של החלודה לתוך הפלדה. סכינים אלו חזקות וחדות ויחד עם זאת בעלות מידה נכונה של גמישות, כזו הנדרשת מסכיני מטבח.

הנוסחה המיוחדת של הפלדה של ZWILLING מאפשרת איזון מושלם של מרכיביה ליצירת פלדה ברמה הגבוהה ביותר. בבסיס העיצוב הארגונומי של הסכינים בסדרה זו חשיבה על בטיחות הידיים הודות לקת המיוחדת של הסכין המותאמת לאצבעות הידיים ומבטיחה בטיחות מושלמת בעת החיתוך.


zwilling pure צילום חול 

• סדרת סכיני ZWILLING GOURNET
הסכינים בסדרה זו מיועדות לשפים הביתיים, הלהוטים שהסכין היומיומית שלהם תהיה יוצאת דופן. 
הסכין עשויה יחידה אחת, בעלת להב מדוייק והיא קלה מאוד, מה שמאפשר תמרון מקסימלי. 

טכנולוגית Ice-hardened FRIODUR®, בלעדית לZWILLING מאפשרת להב חד יותר, שנשאר חד יותר לאורך זמן ובעל כושר עמידות מעולה. הסכין מתאפיינת בלהב מדויק ושוליים בחיתוך לייזר המבטיחים זווית חיתוך אידיאלית לחדות ולעמידות. 

הידית מספקת נוחות ויציבות מקסימליות בעת החיתוך. הידית בעלת עמידות גבוהה: בשילוב מסמרי נירוסטה לאיזון הלהב לחיתוך באופן מושלם.

• ZWILLING® LIFE, סדרה המאפשרת לכל בשלן להחזיק בסכין איכותית במטבח, לשימוש יומיומי.

מחירים:
מ- 24 ₪ לסכין צבעונית ועד ל- 849 ₪ לסט של 3 סכינים מסדרת פרו.
בתקופת ההשקה מוצרי ZWILLING יוצעו ב- 15% הנחה.


בכל סדרה מגוון סכינים:


סכיו שף פרו צילום ZWILLING

סכיני שף:
סכין שף היא הסכין המרכזית והחשובה ביותר במטבח - השימוש בה מתאים לכ- 90% מפעולות החיתוך במטבח. הסכין מאופיינת בלהב רחב ועגול, ומעניקה נוחות מירבית בעת חיתוך מתמשך על קרש. 

הלהב הרחב מאפשר אחיזה נוחה ובטוחה ומונע חבלה של המפרקים בזמן החיתוך. צורת הלהב העגולה מאפשרת חיתוך מהיר, תנועה חלקה במינימום מאמץ וללא הרמה של הסכין מהקרש וקיצוץ קל ומדוייק. 

הסכין מתאימה לכל סוגי המזונות – בשר, עוף, דגים, ירקות, פירות, עשבי תיבול ולכל פעולה שמתבצעת על קרש החיתוך.


zwilling pro צילום חול 


סכין סנטקו_פרו צילום ZWILLING

סכיני סנטוקו
סכין הסנטוקו מגיעה מהמטבח היפני ומאד דומה בשימושים שלה לסכין שף.
הסכין בעלת להב רחב, ישר ודק יותר מאשר בסכין השף, מה שמאפשר חיתוך קל, ישר ומדוייק יותר מאשר בסכין שף. הלהב הרחב מאפשר אחיזה נוחה ובטוחה, מונע חבלה של המפרקים בזמן החיתוך ומעניק נוחות מירבית בעבודה ממושכת על קרש החיתוך. הסכין מתאימה לכל סוגי המזונות – עוף, בשר ודגים ללא עצמות, ירקות, פירות, עשבי תיבול – ולכל פעולה.


zwilling pro צילום חול 
סכיני ירקות
סכין קטנה המשמשת בעיקר לחיתוך, קילוף וגילוף ירקות פירות בצורה ידנית שאינה מתבצעת על קרש חיתוך. כמו כן, משמשת הסכין גם לניקוי דגים ועוף. זוהי סכין עזר חשובה מאד, אשר מיועדת לכל הפעולות הקטנות והזריזות שסכין גדולה יותר תהיה מסורבלת מדי עבורן.



סכין קצבים_פרו צילום ZWILLING
סכין  בשר_ודגים_פרו צילום ZWILLING

סכיני בשר ודגים
סכיני פריסה / פירוק / פילוט. סכיני פריסה, פירוק ופילוט אלה סכינים המיועדות לטיפול בבשרים, עופות ודגים. סכין הפריסה היא הכללית ביותר, ומיועדת לפריסה, לפירוק ולפילוט של נתחי בשר, עופות ודגים. הלהב צר וחזק והסכין יכולה לשמש גם לחיתוך ירקות על קרש החיתוך.

סכין פירוק מאופיינת בלהב צר במיוחד, חד וחצי גמיש, וכך מתאפשר חופש תנועה מקסימלי תוך כדי עבודה. פעולת הפירוק קלה, מהירה ופשוטה מאד בעזרת הסכין הייעודית הזו. הסכין מתאימה גם לפילוט.

סכין פילוט מאופיינת בלהב ארוך, צר, חד וגמיש מאד. היא מאפשרת פילוט מדוייק ונקי בעובי הרצוי. כתוצאה מגמישותה הרבה, סכין זו מיועדת לפילוט בלבד.



zwilling pro צילום חול 

סכינים משוננות
סכינים משוננות מיועדות בעיקר ללחמים, מאפים, בצקים, עוגות וכל דבר שזקוק לניסור ולא לחיתוך רגיל. הסכינים הקטנות שביניהן יכולות להתאים גם לחיתוך עגבניות וירקות. השימוש הנכון בהן הוא למוצרים רכים במיוחד או קשים במיוחד. השיניים חדות מאד ונשמרות לאורך זמן רב מאד והן אינן זקוקות להשחזה.


ZWILLING היא החברה הגדולה והוותיקה בעולם לייצור סכינים וכלי מטבח. החברה נוסדה בשנת בשנת 1731 בגרמניה ושמה דגש על ערכים של מסורת, איכות ופונקציונאליות בכל מגוון מוצריה. הודות לטכנולוגיות מתקדמות, יצירתיות חדשנית ושימוש בחומרי הגלם הטובים בעולם, שוקדת החברה על פיתוח תמידי של מוצרים המשמרים את מקומה בפסגת הייצור והפיתוח. סכיני ZWILLING ידועות בתהליך חיסום פלדה בקור, הרשום כפטנט בלעדי של החברה, המשפר את עמידות הפלדה ומסייע במניעת היווצרות קורוזיה על הסכין וחדירה עמוקה של החלודה לתוך הפלדה.

בעשורים האחרונים הפכה קבוצת ZWILLING למעצמה כלל עולמית בתחום מותגי הפרמיום למטבח ובעקבות רכישות מושכלות היא מחזיקה במותגים נחשקים ומובילים נוספים ובהם, מותג הסירים הצרפתי STAUB המתאפיין בסירים עשויים ברזל יצוק, מותג הסכינים היפני המוביל MIYABI שנוסד בעיר SEKI הבירה היפנית ליצור סכינים וחרבות שאף הם ישווקו בישראל.


משמאל לימין:  שרון למברגר מנכל עננני תקשורת, חאתם מסלמני סמנכל מסלמני גרופ ורונן סלמי מנהל מסלמני גרופ
צילום רפי דלויה
משמאל לימין:  חאתם מסלמני סמנכל מסלמני גרופ והשף אבי לוי  צילום רפי דלויה


לדברי עמאר מסלמני, מנכ"ל מסלמני גרופ: "מותגי קבוצת ZWILLING מהחברות המובילות בעולם מצטרפים לבית מסלמני גרופ וישווקו לצד המותגים TEFAL, PYREX, LUMINARC ועוד, שהם מותגי הבישול והמטבח המובילים בתחומם בעולם. קבוצת ZWILLING היא מובילת שוק עולמי בכל מותגיה בעולם הסכינים, הסירים והמחבתות והאביזרים למטבח ואנו מתעתדים להחדיר את מוצריה לכל בית בישראל. בשלב ראשון יוצגו מוצרי ZWILLING בעמדות קונספט ייחודיות בסניפי רשת 'לגעת באוכל', באותו האופן שבו הם מוצגים בעולם כולו".

מוצרי קבוצת ZWILLING מגרמניה מוצעים למכירה ברשת חנויות 'לגעת באוכל' ובחנויות מתמחות ברחבי הארץ.

פרטים נוספים על מותגי קבוצת מסלמני

STAUB – מותג כלי בשול יצוקים מאזור אלזס שבצרפת. המותג ידוע בכליו העשויים מתכת יצוקה וגם כלים קרמיים איכותיים. כלי הבישול של STAUB משלבים בין עבודת אומנות ידנית וטכנולוגיה מתקדמת. מסעדות מפורסמות בעולם כולו מעריכות ומשתמשות במוצריו האיכותיים של המותג. אולם לא רק שפים מקצועיים כרוכים אחר כלי מותג זה, גם בשלנים חובבים נהנים מיתרונותיהם של שלבי הכנת המנות ומהקלות של העברת הכלים היפהפיים מהתנור לשולחן.

סכיני MIYABI  - מיפן מגלמים בתוכם ערכים של טוהר, חן ואלגנטיות, 3 התכונות המוערכות ביותר בתרבות היפנית. סכיני MIYABI מיוצרות באזור הנחשב למוביל ביפן ליצור חרבות. מדובר ביצירת אמנות אותנטית. הסכין משלבת את המאפיינים היקרים של חרבות הסמוראים: חדות יוצאת דופן, מסורת, עבודת יד אומנותית וביצועים יחד עם עיצוב עכשווי. אנשי מקצוע מיומנים מעניקים לכל סכין את תשומת הלב המרבית כך שמובטח מוצר איכותי ביותר ויחיד מסוגו. סכיני MIYABI הם היפניות בהתגלמותה.

TEFAL – הוא מותג כלי בישול ומטבח צרפתי, מס' 1 בתחומו בעולם, המוביל את החדשנות בעולם כלי הבישול והמטבח מזה למעלה מ- 60 שנה. המותג חותר כל העת לחדשנות ולהפיכת מלאכת הבישול והאפייה למהנה וקלה, כך שכל הזדמנות אכילה ואירוח הופכת לחגיגה שלמה. הודות לטכנולוגיה חדשנית ובלעדית מציגים הסירים, המחבתות וכלי המטבח השונים של Tefal מצוינות הן מבחינת מבחן העמידות והן מבחינת מבחן תוצאת הטעם.

PYREX – מזה למעלה מ- 100 שנה זוכה Pyrex , מותג גלי הבישול והמטבח הצרפתי המוביל בתחומו בעולם, לאמונם של מיליוני בשלנים ברחבי תבל. למעלה מ- 100 לאחר הקמתו ממשיכה החדשנות להוות מילת המפתח בלקסיקון של המותג, לצד מוצרי המורשת והאייקונים החזקים שלו, כדי להבטיח שרגעי הבישול בבית יישארו גדולים ומהנים. כבר בשנותיו הראשונות פיתח המותג מוצרי זכוכית בורוסיליקט, זכוכית איכותית ועמידה בפני חום קיצוני ובפני זעזועים תרמיים, על מנת לתת פתרון לצרכים משותפים של מטבחים במשקי בית רבים.

חברת Pyrex ממשיכה להרחיב את האוסף הנרחב של המוצרים שלה על מנת להבטיח שכולם, החל ממטבחים משפחתיים ועד לשפים מקצועיים, יוכלו לסמוך על המוצרים באיכות הגבוהה של Pyrex ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות במטבח.

מהאוסף הקלאסי של מוצרי הכנת המזון העשויים זכוכית בורוסיליקט דרך מוצרי הקרמיקה "מהתנור לשולחן" ועד כלי המתכת וכלי המדידה לשיפור רמת הדיוק במטבח – כל מוצר נחקר ופותח תוך חשיבה מדוקדקת על דרישות הצרכן.

תחת אסטרטגיית 'לא רק זכוכית', ממשיכה החברה להתרחב ובמסגרת זו משוקות סדרות חדשות של כלי בישול ואפיה לתנור ומעל הכיריים המציגות חדשנות טכנולוגית ועיצובית ועשויות מחומרים חדשים המרחיבים את תחום פעילותו של המותג ומחזקים את אחיזתו בשוק כלי הבישול והאפhיה ברחבי העולם.

ומה קורה בישראל? 
סיכה קטנה על מפת העולם שבה נמכרים למעלה מ- 500,000 מוצרי PYREX מידי שנה.

LUMINARC – הוא מותג צרפתי של כלי הגשה ונוי טרנדי, עכשווי, שמח, ידידותי לכל התרבויות ונגיש לכל בית ולכל גיל. משפחתיות, כבוד הדדי, ישיבה משותפת סביב שולחן, רב תרבותיות, רב גילאיות, פשטות, ידידותיות, חגיגיות ונגישות – כל אלה הם ערכי התשתית שלו. התפיסה העיצובית העומדת מאחורי הקולקציות השונות דוגלת בחיים לקצבם של אירועים משמחים (מסורתיים, משפחתיים או חברתיים), ברוח עונות השנה.

הבית של Luminarc הוא בית מכניס אורחים, שיושביו תרים כל העת אחר חידושים ועיצובים בהשראת תרבויות שונות ברחבי תבל. חדשנות היא הערך המרכזי של פעילות מעצבי הבית. המוטו המנחה הוא "הכל מותר ואפשרי סביב השולחן".

תולדה ישירה של תפיסה יצירתית זו היא היצע עשיר ביותר של קולקציות העומדות כל אחת בזכות עצמה, שעם זאת מאפשרות לנועזים משחקי mix & match ביניהן.

בין המוצרים המוצעים על ידי המותג: כוסות שתיה במגוון עיצובים ולמגוון שימושים: החל מכוסות שתיה קלה, דרך ספלי זכוכית למשקאות חמים, כוסות למשקאות אלכוהולים, כוסות יין ושמפניה ועוד דרך מערכות הגשה ובהן צלחות, קערות, קעריות במגוון עיצובים וצבעים ועד קופסאות אחסון מזכוכית, שהפכו בשנים האחרון למוצר חובה בכל מטבח.


סניף לגעת באוכל בראשל"צ - שף אבי לוי מדגים לנו שימוש נכון בסכיני  ZWILLING מגרמניה. צילום: אבי דלויה
סניף לגעת באוכל בראשל"צ - שף אבי לוי מדגים לנו שימוש נכון בסכיני  ZWILLING מגרמניה. צילום: אבי דלויה

רשת "לגעת באוכל"
רשת 'לגעת באוכל' נרכשה לאחרונה על ידי קבוצת מסלמני. זוהי רשת חנויות המובילה את התרבות הקולינרית בישראל. הרשת מרכזת בתוכה כלי בישול ומטבח, חומרי גלם מסוגים שונים וידע מקצועי המעניקים כולם יחד חוויית קנייה ייחודית ועוצמתית.

הרשת מונה חמישה סניפי קונספט קולינריים בראשון לציון, בקניון הגדול בפתח תקווה, בגרנד קניון בחיפה, בגרנד קניון בבאר שבע ובקניון רחובות.

הסניפים השונים פרוסים על שטחי ענק שבין 700-1000 מ"ר כל אחד, בעיצוב חלל ייחודי ומיתוג מעורר תיאבון עם תמהיל רב גוני הכולל: כלי מטבח מסוגים שונים ובהם כלי בישול, אפיה, גאדג'טים וכלי הגשה, חומרי גלם, מתנות ועוד.
עוד ברשת מחלקת חומרי גלם לאפייה המציעה את המבחר הגדול ביותר בתחום האפייה עם מגוון שוקולדים, אבקות, תמציות טעם איכותיות, בצק סוכר וקישוטים ייחודיים לעוגות, עוגיות ומאפים.


סניף לגעת באוכל בראשל"צ - שף אבי לוי מדגים לנו שימוש נכון בסכיני  ZWILLING מגרמניה. צילום: נדיה היבא
סניף לגעת באוכל בראשל"צ - שף אבי לוי מדגים לנו שימוש נכון בסכיני  ZWILLING מגרמניה. צילום: נדיה היבא
וכמו שסיפרתי לכם כאן למעלה, אירוע השקת הסכינים בארץ של ZWILLING, נערכה בסניף לגעת באוכל בראשון לציון, שם הציג לנו השף אבי לוי את הסכינים, וכיצד לעבוד עם הסכינים בצורה נכונה. ויחד עם הבלוגריות יונית צוקרמן ואלונה זוהר הכינו לנו תבשילים טעימים לחך וחגיגה לעיניים. 

את התבשילים אפשר להכין בקלי קלות בבית, ולפאר איתם כל שולחן שבת או חג.


לוקוס ברוטב של לימונים זיתי קלמטה מגולען כוסברה ושום. צילום: רפי דלויה

מתכון להכנת קציצות לוקוס ברוטב של לימונים זיתי קלמטה מגולען כוסברה ושום
את דג הלוקוס  ניתן להחליף בכל גד אחר שאוהבים
מצרכים:
500 גרם של לוקוס , פרידה , מוסר , בורי דג טרי .
6 עגבניות שטח יפות ואדומות
3 לימונים קלופים חתוכים לפרוסות
חופן גדול של כוסברה
מעט זרעי קימל
פפריקה מתוקה
שאטה גרוס
מלח גס
פלפל חריף ירוק
שמן קנולה
כוסברה לקציצות
שום קלוף בלבד
2 ביצים

הוראות הכנה:
  • את שיני השום מטגנים עד להזהבה .
  • מוסיפים את הפלפל החריף , פפריקה , מלח , שאטה , ואת העגבניות החתוכות לקוביות וקלופות .
  • מוסיפים את פרוסות הלימון הקלוף .
  • מוסיפים את הכוסברה ומבשלים על להבה נמוכה 15 דקות .
  • את הדג קוצצים עם כוסברה , שום , ופלפל חריף .
  • מתבלים במלח כמון , וביצה
  • עושים קציצות ומטגנים בשמן רדוד .
  • מכניסים לרוטב ומבשלים עד להכנה .



ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילומים באישור שימוש היחצ













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...