יום חמישי, 23 באוגוסט 2018

חב' "כלבושרד" משיקה לקראת חזרה לבית הספר סדרת מוצרים מתוצרת MAPED

חב' "כלבושרד" נציגה בישראל של חב' הענק מצרפת – חב' "MAPED", המתמחה בייצור ושיווק מוצרים לתלמידים, משיקה בימים אלו סדרה של מוצרים ייחודים ובלעדיים.

החברה תשווק לקראת פתיחת שנת הלימודים למעלה מ-1000 מוצרים שונים בתחום כלי כתיבה, כלי ציור, וכל מה שבקלמר - מחקים, מחדדים, טושים, סרגלים, מחוגים, עיפרונות, מרקרים ועוד , וכל מה שבתיק - קופסאות אוכל, בקבוקי שתיה מיוחדים ועוד.

כל מוצרי חב' "MAPED" מאופיינים בעולם כולו כמוצרים איכותיים ביותר, עומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים ביותר וחלק מהמוצרים הינם בתקנים לילדים מגיל שנה ומעלה, מיוצרים מחומרים לא רעילים ורובם עם פטנטים רשומים, ובעיצובים חדשניים וידידותיים לילדים ובני נוער.

מיקי חן, מנכ"ל "כלבושרד" מציין: שלקראת פתיחת שנת הלימודים החברה הצטיידה מלמעלה מ-5 מליון מוצרים שונים.


מאפד - מחדד צפרעי  עם פטנט מיוחד. מחיר לצרכן: 9.90 שח. צלם מאפד 

מאפד - מחדד צפרעי  עם פטנט מיוחד.  מחיר לצרכן: 9.90 שח. צלם מאפד
מחדד הצפרדע
עם פטנט מיוחד ומדהים, לפני החידוד יש ללחוץ על העיניים פנימה, ואז מתחילים לחדד, כאשר העפרון חד מספיק והעיניים קופצות למעלה ונותנות סימן שיש להפסיק לחדד, כך בעצם חוסכים בחידודים מיוצרים שמבזבזים זמן וגורמים מהר את העיפרון שלא לצורך ושוחקים את הלהב – 9.90 שח


מאפד - צבעי עפרון ג'מבו פולס 12. מחיר לצרכן החל מ-11.90 שח.  צילום מאפד

צבעי עפרון PULS נטול עץ
צבעי עפרון ארגונומיים שמגיעים ב-12 וב-24 גוונים וגם בסדרה של MAXI (עבים) לילדים קטנים יותר.

המוצרים נטולי עץ ועשויים מחומרים ממוחזרים וזכו בפרס חדשנות ואיכות הסביבה באירופה, למרות שהמוצרים נטולי עץ הם מתחדדים בקלות ומעבירים לילד את החוויה השלמה של עפרון רגיל. 

צבעי העפרון בעלי מבנה ארגונומי לאחיזה נכונה שמונעת מהילד להתעייף ומותאמת במיוחד גם לילדים שמתקשים, לצבעי העפרון ראש (גרפיט) מחוזק בעובי של 2.9 מ"מ, שמונעת מהעפרון להשבר בקלות גם בתזוזות של הקלמר והתיק. 

למוצרי ה- COLORPEPS של MAPED אפליקציה חינמית שניתן לשחק עם הציור של הילד על המסך – החל מ – 11.90 למארז של 12 צבעי עיפרון.


מאפד - עפרון מכני נבון בעל פטנט מיוחד .   מחיר לצרכן: 7.90 שח. צלם מאפד
עפרון מכני נבון אוטומטי
עפרון מכני בעל פטנט מיוחד, כאשר החוד נשבר אין צורך ללחוץ כדי להוציא חוד יש לעפרון מנגנון אוטומטי שמוציא את החוד לבד בהתאם לצורך, מונע התעסקות, חוסך בחודים משום שמונע מהם להשבר סתם ללא צורך ומהנה ביותר לשימוש, מגיע במידות של 0.5 ו- 0.7 ובמגוון צבעים מרהיבים – 7.90 שח.

שנת לימודים פורייה ומוצלחת!!!

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...