יום ראשון, 26 באוגוסט 2018

טיפים לחיים קלים במטבח בשבתות ובחגים

קוקי הוא מותג המיועד להקל על התנהלותנו בבית וגם מחוצה לו. במיוחד עכשיו בתקופת  השבתות והחגים, בין הבישולים והשמירה על הניקיון, "קוקי" יהפוך להיות החבר הכי טוב שלנו. 

המותג קוקי מציע פתרונות נהדרים לצלייה אידוי ואפייה מהירה לצד פתרונות לעבודה קלה, נוחה ונקייה יותר במטבח. סדרת מוצרי קוקי הפכה עם השנים לעוזר הבלתי מעורער שלנו במטבח.

קוקי קומפוזיציית מוצרים להגיש מהלב. צילום יחצ 

בין המוצרים ניתן למצוא:   ניילון נצמד, נייר אפייה, יריעות לתבנית, שקיות צלייה, רדיד אלומיניום, תבניות אפייה ועוד. 
המותג מציג מגוון עצות שימושיות לבישול נוח, קל ונקי שיעשה לנו חיים קלים במטבח ובניהול הבית.



מוכנים? להלן הטיפים:

קוקי ניילון נצמד צילום יחצ

ניילון נצמד של קוקי מגיע באריזה קומפקטית שנכנסת למגירה. הניילון של קוקי עמיד במיוחד ונדבק מעולה לכל כלי. המומחים מגישים מהלב טיפ לשימושים נוספים בניילון נצמד:

- ניילון נצמד לשמירה על ניקיון משטח העבודה - פרשו "ניילון נצמד קוקי" או "יריעות לתבנית קוקי" על משטח העבודה, קמחו את היריעה והתחילו לרדד את הבצק. בסיום, אספו את השוליים, ופשוט השליכו לפח. המשטח נותר נקי.

-ניילון נצמד כשומר מפני דליפות ונזילות מיותרות - נפגשים כל החברים/ המשפחה ועל כל אחד הוטל להכין משהו? "נפל עליכם" להגיע עם מרק או קציצות ברוטב? ניילנו היטב את הסיר עם ניילון נצמד של קוקי, הרי הוא נצמד מעולה לכל כלי אפילו לנירוסטה! הניחו את המכסה, וניילנו פעם נוספת. בטוח שתעברו את הדרך בשלום, מבלי שהנוזלים יישפכו בדרך.

-טיסה נעימה - שמפו או קרם פנים שפקע ונמרח בתיק הרחצה, זה לא כיף. עטפו את השמפו / קרם ב"ניילון נצמד קוקי"ובטוח שגם בנחיתה, תיק הרחצה יישאר נקי כפי שארזתם אותו.


קוקי יריעות לתבנית צילום יחצ

יריעות לתבנית של קוקי–חדשנות בקטגורית נייר אפייה!
היריעות לתבנית של קוקי, אטומות יותר מנייר אפייה ושומרות על תבנית נקייה משומן! מעבר לשימוש הקונבנציונאלי בשמירה על ניקיון התבנית, ראו טיפים מקורייםלאפייה ומעבר:

-"יריעות לתבנית קוקי" לשמירה על ניקיון המקרר - רוצים קיצור דרך בניקיון המקרר? הניחו יפה וצמוד על המדפים.

-הכנת שניצלים בעזרת "יריעות לתבנית קוקי" - מניחים יריעת ניילון ("יריעות לתבנית קוקי") על משטח העבודה ומרפדים בפירורי לחם. לאחר טבילת חזה העוף בביצה, מקמחים בפירורים, מטגנים, אוספים את הניילון ומשליכים לפח. שומרים יומיים במקרר בקופסה, או שולחים להקפאה.

קוקי נייר אפייה אקולוגי צילום יחצ

נייר אפייה של קוקי מתכלה וידידותי לסביבה. בעל עמידות גבוהה מאוד לתנור, נוח לשימוש, מונע את הדבקות המזון לתבנית ואיכותי!יחד עם השימוש המסורתי,ניתן להשתמש בו באופן יצירתי:

-נייר אפייה כשקית זילוף - נתקעתם בלי שקית זילוף? גלגלו "נייר אפייה קוקי" לצורת קונוס ושמרו על פתח יציאה שמתאים לכם. הכניסו את התערובת וזלפו הישר על העוגה. כשמכינים עוגיות מזליפים ישר לתוך "תבניות פלוס של קוקי"- גם תבנית אלומיניום וגם נייר אפיה.

- נייר אפייה למניעת הדבקות המאפים לתבנית -מרטיבים מעט את תבנית האפייה לפני הנחת הנייר, בצורה זו-הנייר ייצמד ויאפשר עבודה קלה ונוחה.

קוקי - שקיות לצלייה מהירה גודל ענק צילום יחצ

שקית צלייה של קוקי - שקיות המתאימות למגוון רחב של תבשילים בתנור, לקבלת תוצאה עסיסית ועשירה בטעמים. בעלת אופי שימוש מהיר וקל, תוך שמירה על ניקיון התנור.טיפים לאפייה עם שקיות צלייה של קוקי:

-"שקית צלייה קוקי"לחיסכון בשמן - אוהבים חצילים אבל לא את השמן שנספג בהם? לאחר שחתכתם את החציל לקוביות, יבשתם והמלחתם אותו, הכניסו אותו יחד עם שתי כפות שמן זית, נערו ונערו. הניחו את השקית על תבנית אפייה קוקי, הכניסו לתנור שחומם מראש ל-180 מעלות, בסוף הצלייה קרעו את השקית להזהבה אחרונה. טעים יותר ובריא יותר!

- שקית צלייה קוקי לארוחה מהירה וטעימה - הילדים הפתיעו אתכם עם חברים שבאו לצהריים? הכניסו עוף + ירקות, שקשקו עם רוטב והכניסו לתנור. כ-10 דקות לפני תום הצלייה חוררו 3-4 חורים בצידה העליון של השקית והארוחה תצא קריספית וטעימה.

קוקי רדיד אלומיניום כוכבים צילום יחצ

רדיד אלומיניום של קוקי - מוטבעת בכוכבים קטנים התורמת להפחתת הדבקות המזון לרדיד.קוקי הוא רדיד האלומיניום היחיד עם סכין חיתוך לנוחיות מקסימלית בשימוש. מעבר לשימושים הרבים במטבח ומחוצה לו, להלן טיפים מקוריים נוספים שיקלו עלינו במטבח:

-רדיד אלומיניום לשמירה על טריות הירקות במקרר יש לכדרר לכדור חתיכת רדיד אלומיניום קוקי, להכניס לשקית ולקשור.

- "רדיד אלומיניום קוקי" לשמירה על כיריים נקיות - חציל קלוי אפשר לעשות בתבנית בתנור, אבל לחובבי הלהבה הפתוחה מומלץ לעטוף את החציל ב"רדיד אלומיניום קוקי" ואז להניח על הלהבה. הכיריים נשארות נקיות והחציל סופר טעים...

שנה טובה וחג טעים ושמח!

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

חופשה זוגית או משפחתית בירושלים בחול המועד פסח ולהרגיש כמו בחו"ל

חג פסח כמעט כבר כאן  מעבר לפינה, אם לא נסעתם לחו"ל, ואתם מתלבטים מה לעשות עם עצמכם או עם הילדים במהלך ימי חוה"מ, אז ממש לא נורא, ...