יום ראשון, 26 באוגוסט 2018

אלוני משיקה את הטרנד המוביל בעולם העיצוב לשנת 2019: אריחי בטון עם פרשנות שונה חמימה וביתית

מהפך בעולם העיצוב!
אין ספק כי הבטון הוא המלך בעולם העיצוב בשנים האחרונות ומתקשר בעיקר למראה התעשייתי הקר.  

לקראת השנה החדשה משיקה חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים, את הטוויסט המפתיע לשנת 2019 בעולם העיצוב: אריחי בטון המשווים מראה חמים ובייתי! סדרת סול לחיפוי ולריצוף.


אלוני- אריחי בטון 380 שח למר צילום יחצ חול  
אלוני- אריחי בטון 380 שח למר צילום יחצ חול   Timber 20X20 380שח 
לדברי בתיה מורנו מנהלת תחום קרמיקה באלוני: " מדובר בגישה חדשה לעולם הבטון. חומר נפוץ זה, הנתפס כקר ותעשייתי, המקבל תפנית מרגשת באמצעות מגוון עשיר של טקסטורות, מגוון גוונים טבעיים וצורות, גדלים ודפוסים שונים. למעשה, סדרת האריחים סול ( SOUL ) מעניקה לבטון פרשנות שונה לבטון כחומר וכמוצר, חמימה יותר וביתית. הבטון הקר והמנוכר מקבל עליו חמימות באמצעות משחקי טקסטורות והדפסים המשתלבים עליו כשכבה נוספת, נראית לא נראית, שברמיזתה מייצרת מראה נחשק, עכשווי, בנימה בוהמיינית."

את ההשראה לעיצוב סדרה מיוחדת זו, שאבו המעצבים ממקבץ חוויות אישיות ומפגשים עם חומרים, טקסטורות וצורניות בהם הם נתקלים ביומיום או בעת סיוריהם ברחבי העולם. לפעמים זוהי רצפה עתיקה באיטליה שמעוררת את הדמיון, או קיר מתקלף בדרום תל אביב. פעמים אחרות זה מגע רך של טקסטיל או מפגש עם חומר חדש. חוויות אלה מעובדות לכדי אריחים המתאימים לחללי הפנים והחוץ של הבית והם מגיעים במגוון עשיר של מידות ודוגמאות.


אלוני- אריחי בטון 450 שח למר צילום יחצ חולDiagonal BRICS 48X24 450 שח 
אלוני- אריחי בטון 450 שח למר צילום יחצ חולDiagonal BRICS 48X24 450 שח 
אלוני- אריחי בטון 380 שח למר צילום יחצ חולVersaille 60X60 380 שח 
הסדרה מציעה מנעד עשיר של מרקמים, משחקי גוון ועושר של דוגמאות. הייצור מתקדם ומתבסס בין השאר על שימוש ב- Laser Cut וב- CNC, מה שמבטיח מראה יחודי ומרהיב המדגיש את המראה הטבעי, מראה בעל שונות, חורים ונימים עדינים המאפיינים את הבטון.

מחירים:
החל מ 380 שח למ"ר

להשיג בלעדית ברשת אלוני
לאתר ולקביעת פגישה  https://www.alony.co.il/

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...