יום שישי, 10 באוגוסט 2018

דורי צ'נגרי - תכשיטים אומנותיים בעבודת יד

דורי צ'נגרי היא מעצבת תכשיטים מאוד ייחודיית  שלא תראו במקום אחר. בחנותה ברחוב דיזנגוף שבתל-אביב, מציעה דורי את תכשיטיה המיוחדים והייחודיים המדהימים ביופיים ומעוררים התפעלות והתרגשות. כל תכשיט נראה כמו פסל אומנותי במוזיאון.

התכשיטים כולם מיוצרים בעבודת-יד, בטכניקת רקמה ייחודית לצ'נגרי. יצירותיה של דורי מוצגות בחנויות יוקרה, מוזיאונים וגלריות מובילות ברחבי העולם. עיצוביה מקשטים שחקניות, מלכות יופי וכוכבות קולנוע וטלוויזיה ומתפרסמים לעיתים תכופות במגזינים מובילים בתחום האופנה והלייף סטייל.


דורי צ'נגרי - תכשיטים  אומנותיים בעבודת יד . צילום: שי יחזקאל

דורי צ'נגרי - תכשיטים  אומנותיים בעבודת יד . צילום: שי יחזקאל

קולקציית סתיו-חורף 2018-2019
כמו בכל קולקציה חדשה, גם בקולקציית סתיו-חורף 2018-2019 צ'נגרי משלבת "אקטואליה אופנתית"  עם אמירה אומנותית. בנוסף להתייחסות לטרנדים, ג'ינס, פרנזים, ספארי/חיות פרא, אסימטריה וכו' היא גילתה מחדש חומרי וינטאג' שמצאה בסטוקים ישנים אצל ספקים ובסטודיו. כל זה ביחד עם כל הטוב שסברובסקי מציע (אבני קריסטל וחרוזים, שיבוצים למיניהם ועוד) נתן לה אפשרות לרקום "סיפורי אופנה" עכשוויים עם נגיעות נוסטלגיה.

הקולקציה כוללת 14 קבוצות צבע שבכל אחת יש תכשיטים בצורות ובגדלים שונים, מה שמאפשר ללקוחות בכל גיל ובכל מבנה גוף למצוא את אושרן. כמובן שהתכשיטים מתוכננים ללוות אותן בחיי היומיום, הקריירה וארועים משמעותיים .


דורי צ'נגרי - תכשיטים  אומנותיים בעבודת יד . צילום: שי יחזקאל

דורי צ'נגרי - תכשיטים  אומנותיים בעבודת יד . צילום: שי יחזקאל

פריז - Paris
קבוצה של תכשיטי ערב אלגנטיים שמשלבת ניצנוצי קריסטל סברובסקי עם פרנזים שהם אחד מהטרנדים החשובים החורף ואהובים עלי במיוחד. הצבעים הם קלאסיים רגועים: אפור, בז ומטאלי. הצורות גאומטריות. הפריטים מאפשרים mix & match שילוב אסימטרי של עגיל ארוך עם עגיל קטן.

פנטזי - Fantaisie
משחקי קליידוסקופ לכל אוהבות הצבע שישמחו וישדרגו גם את ההופעה וגם את מצב הרוח. צורות פשוטות מפנות את הבמה לשילובי צבעים מרהיבים.

דלילה - Delila
כבר שם הקבוצה מעיד על צבעים מפתים ואקזוטיקה. ורוד, סגלגל, ירוק, פוקסיה וטורקיז בסיומת של טיפות סברובסקי במראה וינטאג' ובעיקר גדילי שרשראות עדינות ואלמנטים מעוטרים בגימור זהב עתיק. המראה הכללי של התכשיטים בקבוצה הזאת מאוד בוהמייני כשכוכבי הקבוצה הם צ'וקר מרשים וזוג עגילי סטייטמנט 'למיטיבות איבזור'.

זפירה - Zafirah
קבוצת הצבע זפירה מאתגרת את העונדות. לתכשיטים יש נוכחות חזקה מאוד ומתחברים לרוח צעירה ופרועה. הדפס לאופרד שמגיע מטרנד הספארי/חיות פרא וצבעים דרמטיים: זהב, שחור וטורקיז. מראה אופנתי נועז ובהחלט ים תיכוני בעיני.


דורי צ'נגרי - תכשיטים  אומנותיים בעבודת יד . צילום: שי יחזקאל

דורי צ'נגרי - תכשיטים  אומנותיים בעבודת יד . צילום: נדיה היבא

קולקציות התכשיטים של צ'נגרי כוללות תכשיטי Haute Couture מקוריים בעבודת יד, המאופיינים בעיצוב נועז ולא שגרתי תוך שימוש בניגודי צבעים לצד תנועה הרמונית וזורמת, היוצרים יחד תכשיטים שהם יצירת אומנות מרהיבה העומדת בפני עצמה ומקרינה פאר ויוקרה.

על אף שהתכשיטים בעלי נוכחות מרשימה ומורכבים ממספר רב של אלמנטים, הם קלים, נוחים ומשתלבים נהדר עם כל צבע עור וכל אאוטפיט.

בקולקציית ready-to-wearנמצא אוספי תכשיטים קלילים המתחלפים מדי עונה, כאשר התכשיטים עצמם משולביםחוטי טקסטיל. לצ'נגרי טכניקת רקמה בטקסטיל ייחודית שפיתחהבעצמה, בה היא משלבת מגוון חומרים כגון עץ, חרוזים, חרוזי זכוכית ואבני חן בתכשיטיה.


דורי צ'נגרי - תכשיטים  אומנותיים בעבודת יד . צילום: נדיה היבא

צ'נגרי שואבת השראה מכל הסובב אותה בחיי היום-יום, כמו גם פיסות אומנות יוצאות דופן: תערוכות, גרפיטי אורבאני, תכניות טבע מותחות, שוק תוסס וצבעוני, כל אלו מדליקים את הניצוץ המפעיל את הדמיון ומהווים את הבסיס למה שהופך בשלב מאוחר יותר לתכשיט יפיפה ומדוייק.

דורי מעצבת תכשיטים מתוך קו ברור של נוכחות ועוצמה וקהל היעד שלה הן נשים בעלות נוכחות ואמירה אישית המסרבות להיכנע לתכתיבי האופנה השגרתיים ושואפות להביא מעצמן משהו שונה ומרגש.

תכשיטיה מוצעים בחנות המעצבת ברחוב דיזנגוף בתל אביב ובאתר www.Doricsengeri.com

דורי צ'נגרי
דיזנגוף 226, תל אביב.
טלפון: 6043273-03.

ימי פתיחת החנות:
ראשון-חמישי 10:00-19:00, שישי 10:00-14:30
www.Doricsengeri.com

ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילומים באישור שימוש היחצ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

כשטכנולוגיה פוגשת קולינריה: סדרת מחבתות SMART של סולתם

חג פסח ממש כבר כאן מעבר לפינה, ואני , כמו בכל שנה גם השנה, כבר חושבת ומתכננת במה ניתן להתחדש, ומה אפשר לתת מתנה לקרובים לנו שישמח אותם (וגם ...