יום שלישי, 24 ביולי 2018

הלגה רקנטי HELGA REKANATY השיקה מרכז טיפולים חדשני במגדל העסקים עזריאלי ראשונים

איך מקפיצים את הקוסמטיקה הישראלית מדרגה?

השבוע עשרות נשות חברה ומשפיעניות הצטופפו יחד לחגיגה השקת מרכז הטיפולים החדשני של HELGA REKANATY במגדל העסקים שבעזריאלי ראשונים. גם אני הייתי שם. היה  שמח, מרגש במיוחד, ואירוח למופת.


גזירת הסרט במרכז הטיפולים החדש  על ידי הלגה רקנטי. צילום יחצ

גזירת הסרט במרכז הטיפולים החדש  על ידי הלגה רקנטי. צילום נדיה היבא
מרכז הטיפולים החדש  של  הלגה רקנטי בראשון לציון. צילום: יחצ
שאלנו את הלגה רקנטי מה מיוחד במרכז החדש?
"רובנו מטפחים מכל מה שבא ליד - קונים קרם בדיוטי פרי, ויטמיניםב חנות טבע, משחות אצל רופא עור, מותחים פנים אצל פלסטיקאי, מסירים שיער במכון, וכך ממשיכים לנדוד ממקום למקום. מרכז הטיפולים החדש בראשל"צ הוא בדיוק אותו 'בית' המספק את כל מעטפת המוצרים והטיפולים במקום אחד, ומקפיץ מדרגה את רמת המקצועיות של הקוסמטיקה בארץ".

הלגה רקנטי היא מפתחת שיטת שלושת השלבים של Helga (טיפול, שינוי, שימור) המבוססת על מטרות ותוצאות מדויקות, ועל טיפול כולל בשורש הבעיה מעבר לטיפול בתופעות הלוואי והסימפטומים. השיטה שפיתחה משלבת בין עבודה פנימית (תפריטים לתזונה נכונה, תוספי מזון ושינוי באורח החיים) לבין עבודה חיצונית (תכשירים ייעודיים, קרמים ומכשור מתקדם), היוצרים מעטפת טיפול כוללת והוליסטית, בעלת השפעה משמעותית וארוכת טווח על מצב העור.

תהליכי הטיפול המתקדמים, המבוצעים במכון, משלבים פורמולות בלעדיות, תוספי מזון ושימוש במכשור מתקדם. התהליכים משלבים ידע טיפולי ואסתטי מעמיק במגוון תחומים – החל מכימיה ורפואה קוסמטית ועד לרפואה סינית והשפעתן של תרופות על העור. כדי לטפל בשורש הבעיה ולהבטיח פתרון מלא, מורכב כל תהליך מסדרת טיפולים.


מרכז הטיפולים החדש  של  הלגה רקנטי בראשון לציון. צילום: נדיה היבא 

מרכז הטיפולים החדש  של  הלגה רקנטי בראשון לציון. צילום: נדיה היבא 

מרכז הטיפולים החדש  של  הלגה רקנטי בראשון לציון. צילום: יחצ


הטיפולים מתבצעים במרכזי הקוסמטיקה הלגה רקנטי בראשון לציון -שד׳ נים 2, קניון עזריאלי ראשונים, מגדל עסקים, קומה 8, ראשון לציון.


לאתר הבית של הלגה רקנטי
לדף הפייסבוק  

מכאן נאחל להלגה בהצלחה וברכה במרכז הטיפולים החדש.

ערכה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילומים באישור שימוש היחצ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

הטיפים של אלומה נתנאל להתמודדות עם שינויי מזג האוויר שיוצרים יובש בעור

עם שינויי מזג האויר, אנחנו שומעים על יותר ויותר מקרים של יובש קיצוני בפנים. עור פנים יבש יכול להיות בעיה מתסכלת ולא נוחה להתמודד איתה. זה יכ...