יום שלישי, 24 ביולי 2018

רשת H&O מרחיבה את ליין המוצרים והמותגים לחיילים וגם טיפים ועצות לרכישה נבונה ונכונה לציוד חיילים

רשת H&O מרחיבה את ליין המוצרים והמותגים המיועדים לחיילים, ולפעילויות שטח וספורט. 

בנוסף לביגוד המקצועי והמותגים, תציג הרשת מגוון רחב של הלבשה תחתונה טכנולוגית של המותגים: EXT, רגטה, דלתא, קולומביה, EXPO, דיאדורה, לי קופר, Kappa, אקספוז ועוד.

המוצרים נמכרים במחירים שווים לכל כיס המתאימים לנשים וגברים ומעוצבים בקפידה רבה תוך דגש על נוחות, אופנתיות, גזרות מעוצבות ובדים נושמים ואיכותיים. 


רשת H&O מרחיבה את ליין המוצרים והמותגים לחיילים. צילום עידו לביא  

רשת H&O מרחיבה את ליין המוצרים והמותגים לחיילים. צילום עידו לביא 
רשת H&O מרחיבה את ליין המוצרים והמותגים לחיילים. צילום עידו לביא  

בין הפריטים ניתן למצוא: רביעית בוקסר מכותנה לייקרה, מארז 6 טישרט 100% כותנה, 2 דגמים חדשים וטכנולוגיים של גרביים לפעילות שטח, אלסטיות במיוחד, בעלות תפור רך ושטוח וסריגת אזור האצבעות ועקב מרופדת, מארז 3 תחתונים דרי פיט, טי שרט מנדפות זיעה ועוד.

לימים קרים במיוחד או פעילות שטח חורפית,  מציעה הרשת גופיות ומכנסי גטקעס תרמיים. המוצרים מיוצרים עם סריגה דקה עם טכנולוגיות תרמיות השומרת על חום הגוף ומנדפת את הזיעה.

בנוסף ניתן למצוא מגוון רחב של ביגוד ספורט לנשים וגברים: מכנסי טייץ, חצאיות לריצה ספורטיביות, גופיות מעוצבות  מגוון טישרט וטוניקות, מגוון אביזרים רחב כגון: כובעים, סרטים מנדפי זיעה ועוד.


 רשת H&O - רביעיית בוקסר כותנה לייקרה  59.90שח. . צילום טל טרי
 H&O- חם צוואר לצבא 11.80שח. צילום- טל טרי


ליין המוצרים אותם מציעה הרשת מתאים לחיילים, כוחות הצלה, אנשי כוחות הביטחון, חובבי פעילות גופנית, תלמידי ביה"ס בטיולים, אנשי השטח ביניהם: רוכבי אופניים, מטיילים, מטפסי הרים, רצים, חובבי סנובורד וסקי ועוד.

מחירים לדוגמא:

  • 3 זוגות גרביים אנטי בקטריאלי החל מ-29.9 ₪
  • מארז 6 זוגות גרבי צבא החל מ37.4- ₪
  • רביעית בוקסר החל מ-59.9 ₪
  • מארז 6 טישרט 100% כותנה החל מ-74.9 ₪


ניתן להשיג ברשת חנויות H&O ברחבי הארץ www.h-o.co.il


"דורות של מתגייסים מחפשים את הרכישה האולטימטיבית לקנייה שקולה ומדויקת של ציוד לקראת ובמהלך השירות הצבאי. כבר שנים שהם אינם מסתפקים אך ורק בציוד הראשוני לצבא ואת ה"חוסרים" הם משלימים בעצמם בחנויות הייעודיות" אומרת מארי פלגה קניינית הראשית של מחלקת הלבשה תחתונה, לבוש ופנאי ברשת H&O.

 H&O- ערכת צחצוח לצבא 14.90שח. צילום- טל טרי 

H&O - תיק רחצה מתלה 22.43שח. צילום- טל טרי 

H&O מגבת דרייפיט 100% פוליאסטר  22.43 שח. צילום- טל טרי


מומחי רשת H&O מציעים לקראת הגיוס הגדול באוגוסט, מספר  כללי אצבע חשובים וטיפים לרכישה נבונה לחיילים, כך שהקנייה לא תהווה עבורם נטל כספי כבד:

• מומלץ להגיע לקנייה הראשונה עם רשימה של הציוד הנדרש ולרכז את הקנייה במקום אחר הנותן פיתרון רחב לרב הרשימה.

• מומלץ להשתמש ב“כרטיס כוכבים”, אותו מקבל כל חייל לפני הגיוס. כרטיס הכוכבים טעון ב-215 כוכבים, שהם שווי ערך ל-285 שקל לרכישת ציוד ברשת. תקציב זה חוסך המון בהוצאות הראשוניות.

• טרום גיוס מומלץ לרכוש מארזים המתאימים לשבועיים הראשונים של הטירונות ובכך לחסוך כסף רב. לדוגמה, מארז של 6 טישירט בצבע לבן ו2 מארזים של 6 טישרט בירוק זית, 2 מארזים של 6 זוגות גרביים צבאיות, ומארז של 3 זוגות גרביים אנטי בקטריאליים, ובנוסף, 3 מארזים של 4 תחתוני בוקסר.

רשת H&O - חולצה תרמית 74.90שח. צילום טל טרי 

  רשת H&O- מכנס תרמי 74.90שח. צילום- טל טרי 
ציוד משלים כגון :

תחתוני בוקסר לנידוף זיעה: מומלץ לרכוש תחתונים העשויים סיבים מיוחדים הגורמים לנידוף הזיעה ולשמירה על חום הגוף, במיוחד לתנאים של פעילות בשטח. 
מחיר מומלץ לצרכן : מארז 3 יח' ב- 74.9 שקל.


גרביים מרופדות ואנטי בקטריאליות:   סריגת הגרביים בכרית כף הרגל והעקב מצוידות בריפוד כפול למניעת היווצרות יבלות ובלימת זעזועים בפעילות ממושכת עם נעליים סגורות. 
מחיר: 33.68 ₪ למארז 2 זוגות.


מגבת מיקרופייבר:   מגבת היא אחד הפריטים השימושיים ביותר בצבא ומגבת רחצה בגודל של מגבת גוף, שמגולגלת בשקיק קטן ומתייבשת ברבע הזמן לעומת מגבת רגילה, היא מגבת שימושית במיוחד. מגבת קלת משקל, נכנסת בקלות לתרמיל, בעלת כושר ספיגה לכמות נוזלים גדולה מאד יחסית לנפח המגבת. 
המחיר המומלץ: 22.40 ₪.

שק כביסה מחורר:  מומלץ לרכוש סל העשוי מרשת פוליאסטר חזקה במיוחד, המאפשרת כביסה של גרביים ותחתונים בתוך השק עצמו. 
מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 שח.

תיק רחצה עם מתלה: מומלץ להוסיף לתיק הרחצה סכיני גילוח חד פעמי, מברשת שיניים, בקבוקונים קטנים לשמפו, מרכך, דאודורנט קטן, ספריי לרגליים ולנעליים, גומיות , פנסים, כיסוי לדיסקית או לשעון , קרמים קטנים וכו'
מחיר לתיק רחצה 22.40 ₪.

גיוס קל נעים!

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...