יום רביעי, 18 ביולי 2018

המותג Alpro (אלפרו) משיק משקה שקדים אורגני - ללא תוספת סוכר

בשורה משמחת לאוהבי המשקאות הצמחיים ולשומרי הכשרות !!!
מהיום תוכלו למצוא על המדפים את משקה  השקדים  הנפלא, אורגני, פרווה  וללא סוכר.

המותג הבינלאומי Alpro (אלפרו), המוביל בשוק המשקאות הצמחיים (ללא סויה), ממשיך להרחיב את קטגוריית המשקאות מן הצומח ומשיק בימים אלה  בישראל משקה שקדים אורגני, ללא תוספת סוכר.

המשקה בטעם שקד עדין, טבעי בעל מרקם קרמי ועשיר, ללא כולסטרול, דל מאוד בקלוריות (15קלוריות ל100- מ"ל), ללא לקטוז, מקור לסידן וויטמינים ועשיר במיוחד בסיבים תזונתיים. מתאים גם לבישול ולאפיה.

משקה שקדים אורגני ללא תוספת סוכר צילום יחצ חול


המשקה החדש יצטרף לסדרת השקדים של אלפרו הכוללת: משקה שקדים רגיל, משקה שקדים בטעם וניל, משקה שקדים שוקולד מריר, משקה קוקוס שקדים ומשקה שקדים ושיבולת שועל.

משהו בנימה אישית:  למשקה טעם נהדר של שקדים ללא טעמי לוואי. אני משתמשת בו  בבית באופן  קבוע. נוהגת לפתוח את הבוקר עם כוס נס קפה במקום החלב הרגיל, מוסיפה אלפרו בטעם שקדים, שמשפר  פלאים את טעם הקפה שלי. 

אני גם נוהגת לשמור במטבחי על כשרות ולכן בכל הקינוחים שאני מכינה: עוגות, פחזניות, מוסים למיניהם , קצפות ועוד אני משתמשת במשקה אלפו אגוזים או במשקה אלפרו בטעם קוקוס שקדים שמשבח את הטעמים של הקינוחים. המשקאות הם פרווה וללא לקטוז, כך שכולם יכולים להינות מקינוחים נהדרים, שומרי הכשרות וגם הרגישים לחלב.

טרנד הבריאות בישראל הוא כבר מזמן לא טרנד אלא מגמה שממשיכה לגדול ולתפוס תאוצה, בארבע השנים האחרונות חלה עלייה חדה במכירות קטגוריית המשקאות מהצומח שצמחה ב- 120%. כיום אחד מכל שלושה ממשקי הבית בישראל צורכים משקאות מהצומח (תחליפי חלב).

כשרות: בד"ץ בית יוסף

טווח מחיר ממוצע לצרכן: 16.9 ₪ -17.9 ₪
את מוצרי המותג "אלפרו" ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות מתמחות.

ערכה: נדיה היבא
הצילומים באישור שימוש היחצ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתיו ברונפמן חוגג את יום נישואיו

  איל ההון מתיו ברונפמן המחזיק בין היתר ברשת "איקיאה" חגג את יום נישואיו באירוע רב משתתפים בביתם של לירון הרשקוביץ בעלי חברת ריפבל...