לרגל חג השבועות המותג האיטלקי 'ברילה' עולה בקמפיין חדשני המבוסס על טכנולוגיות AI
לרגל חג השבועות משיק מותג הפסטה ברילה סדרה חגיגית, במהדורה מוגבלת, הכוללת ארבעה סוגי פסטה שונים, המותאמים ארוחה חגיגית. במסגרת זו יוצא המותג בקמפיין חדשני, המבוסס על בינה מלאכותית ומלווה כולו ע"י טכנולוגיות AI.
קמפיין ברילה לראשונה בבינה מלאכותית צילום יחצ
הקמפיין החדשני של ברילה יעלה השבוע בהשקעה הנאמדת בכ – 350 אלף ₪, והוא כולל פרסום בסושיאל, ובדיגיטל. הקמפיין החדש הופק בישראל ע"י משרד פיוצ'ר קריאטייב, והוא חוגג את שילוב המטבח האיטלקי עם החג הכל כך ישראלי – חג השבועות, תוך שהוא מחבר את הפסטות המיוחדות עם הרגעים המשפחתיים והמיוחדים של החג.
קמפיין ברילה לראשונה בבינה מלאכותית צילום יחצ
קמפיין ברילה יעלה תחת המסר: 'פסטה מיוחדת לרגעים מיוחדים', והוא מדגיש את ערכי החג: משפחתיות, שמחה, וחגיגיות – דרך עולמות תוכן עשירים המעוררים השראה לשולחן חג טעים, מיוחד ומעוצב, בדיוק כמו הפסטות של ברילה, ההופכות כל ארוחה לרגע מיוחד!!!!
קמפיין ברילה בבינה מלאכותית צילום יחצ
לדברי גלית בר, מנהלת חטיבת המזון בחברת שסטוביץ: "שבועות הוא חג של מסורת ומשפחתיות, אבל גם של יצירתיות והשראה קולינרית במטבח. הקמפיין החדש מחבר את הצרכן סביב השולחן, תוך שדרוג ארוחת החג, חשיפה לטעמים חדשים וחוויה קולינרית, חגיגית". לדבריה: "קמפיינים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הופכים לכלי מרכזי בעולם השיווק הדיגיטלי, מה שאפשר לנו ליצור פרסומת מדויקת, יצירתית, ומותאמת לזהות המותג."
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.