רשת האופנה תמנון מחזקת את נוכחותה בישראל עם פתיחת הסניף הגדול ביותר בארץ, המשתרע על שטח של כ-1,100 מ"ר, בחוצות המפרץ האאוטלט, מתחם הקניות והבילוי הנמצא בבעלות קבוצת קניוני עופר וקבוצת אשטרום.
הסניף החדש יפתח בהשקעה הנאמדת בכ – 3 מיליון ₪ והוא מבטא את מגמת ההתרחבות האסטרטגית של תמנון לפתיחת סניפי ענק לצד סניפים בינוניים בריכוזי אוכלוסייה גדולים וחנויות רחוב מצליחות.חדש בחוצות המפרץ אאוטלט של רשת תמנון צילום יחצ |
חדש בחוצות המפרץ אאוטלט של רשת תמנון צילום יחצ |
לדברי חיים חורש מנכ"ל חוצות המפרץ: "כחלק מהאסטרטגיה של האאוטלט הגדול בישראל, אנו פועלים להכניס את המותגים המובילים והנחשקים, במחירים הנגישים והטובים ביותר. הנהלת חוצות המפרץ עובדת במרץ ובאופן שוטף על מנת לייצר ולשמר תמהיל מדויק עם מגוון מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים.
לדבריו: "המטרה שלנו להעניק לצרכן הישראלי את חווית הקניות והבילוי האולטימטיבית. כל משפחה יכולה להגיע אלינו ולהנות ממגוון אדיר של מותגים במחירי עודפים".
ברוך ריינר, מנכ"ל רשת תמנון: "ההשקה של סניף הענק במתחם 'חוצות המפרץ אאוטלט' מסמלת את המחויבות שלנו להנגיש אופנה איכותית, טרנדית ונגישה לכל לקוח, בכל אזור בארץ. אנחנו גאים להמשיך ולהתפתח עם סניפים חדשניים וגדולים שיאפשרו ללקוחותינו חוויית קנייה מתקדמת ומגוונת."
ברוך ריינר, מנכ"ל רשת תמנון: "ההשקה של סניף הענק במתחם 'חוצות המפרץ אאוטלט' מסמלת את המחויבות שלנו להנגיש אופנה איכותית, טרנדית ונגישה לכל לקוח, בכל אזור בארץ. אנחנו גאים להמשיך ולהתפתח עם סניפים חדשניים וגדולים שיאפשרו ללקוחותינו חוויית קנייה מתקדמת ומגוונת."
רשת תמנון חוגגת השנה 32 שנות פעילות, עם פריסה ארצית של כ-75 סניפים והיסטוריה של תרומה משמעותית לעולם האופנה הישראלי. הקולקציות המתחלפות של הרשת ממשיכות להוביל את המגמה של שילוב איכות, אופנה מהירה, טרנדיות ומחירים נוחים, כשבימים אלו נמכרת קולקציית החורף בחנויות, ובקרוב תושק קולקציית הקיץ בה הושם דגש מיוחד על שילוב הטרנדים החמים בשנה זו בעולם האופנה.
קרדיט לצילומים: יח"צ-התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.