יום ראשון, 8 בספטמבר 2024

ערכת אפייה מיוחדת לילדים מבית סולתם

החגים הולכים ומתקרבים ושוב צריך לחשוב מה להביא מתנה למארחים או לבן משפחה שאנחנו רוצים לפנק במיוחד. יחד עם החגים מגיעים כמובן גם החופשים ואנו מחפשים כיצד ובמה להעסיק את הקטנים. מאחר ואני סבתא שגאה בנכדים שלי ואוהבת להעסיק אותם שמחתי לראות את ערכת האפייה החדשה לילדים מבית סולתם שלא מפסיקים להפתיעה.

ערכת אפייה מיוחדת לילדים מבית סולתם, 114.5 שקלים במקום 229 שקלים,
להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.Soltam.co.il, גיל אבירם
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם מגדל את הדור הבא של הקונדיטורים ומציע ערכת אפייה ייחודית וחדשה המיועדת לילדים. הערכה בת ה-12 חלקים מכילה אביזרי אפייה איכותיים וצבעוניים בגודל מיוחד, המאפשרים להם לבטא את היצירתיות באמצעות פעילות מהנה במטבח ולהכין מאפים וקינוחים טעימים פרי יצירתם!

מארז האפייה לילדים המשתייך לסדרת BAKE- IT UP של המותג כולל מגוון אביזרים חיוניים לכל אופה, אך בגרסא מוקטנת ובגודל מיוחד המתאים לידיהן הקטנות. האביזרים מאפשרים לאופים הצעירים לעבוד במטבח לבדם תוך הנחייתם של ההורים וליצור יחדיו מאפים וקינוחים טעימים וחוויות מתוקות.

ערכת אפייה מיוחדת לילדים מבית סולתם, 114.5 שקלים במקום 229 שקלים,
להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.Soltam.co.il, אסף אמברם 
ערכת אפייה מיוחדת לילדים מבית סולתם, 114.5 שקלים במקום 229 שקלים,
להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.Soltam.co.il, אסף אמברם 
הערכה המשודרגת כוללת מערוך, מטרפה, לקקן, מברשת, 6 מנג'טים ושני סוגים של חותכי עוגיות בצורת פרח ולב. האביזרים עשויים עץ, סיליקון ומתכת קלים לניקוי בשטיפה ידנית. הערכה מתאימה כמתנה נפלאה לחגים וזמינה בצבעי כחול או ורוד.

המחיר: 114.5 שקלים במקום 229 שקלים.

סולתם- להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר www.Soltam.co.il

קרדיט לצילומים: אסף אמברם, גיל אבירם - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מודל TRUE BEAUTY של הלגה רקנטי

הלגה רקנטי כוהנת הביוטי הנודעת ה מובילה את ענף הטיפולים האסתטיים בישראל למעלה מ-30 שנה,  השיקה היום (יום ד' 11.9) במרכז הטיפולים הקוסמטי...