יום ראשון, 8 בספטמבר 2024

פסטיבל הבירה הראשון בשומרון יוצא לדרך עם דוכני בירה והופעה של להקת טיפקס

פסטיבל הבירה הראשון של מועצת שומרון יתקיים ביום שלישי, 10 בספטמבר בישוב לשם, ויכלול 15 דוכני בירה, דוכני אוכל מגוונים, מגוון פעילויות כמו השור הזועם וחץ וקשת, והופעה מרכזית של קובי עוז ולהקת טיפקס.

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן: "הניצחון שלנו בימים אלו הוא שעם ישראל לא נכנע ומקיים חיי תרבות, ושמחה בלב השומרון!"

פסטיבל בירה - צילום רם משה
פסטיבל בירה - צילום רם משה
מועצה אזורית שומרון מכריזה על פסטיבל הבירה הראשון בשומרון, שיתקיים ביום שלישי, 10 בספטמבר (ז' אלול) באמפי לשם. 

הפסטיבל יציע 15 דוכנים של בירות מהארץ ומהעולם, לצד דוכני אוכל מגוונים ומשחקי פסטיבל ייחודיים כגון השור הזועם, חץ וקשת, פטיש כוח, עמדת לאסו וגלגל מזל. משתתפי הפסטיבל יהנו מטעימה של מגוון בירות איכותיות איכותית ומופעי מוזיקה של אמנים מקומיים כשבשיא הערב תופיע להקת טיפקס וקובי עוז בהופעה המרכזית.

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן: "פסטיבל הבירה הראשון בשומרון הוא לא רק חגיגה של אוכל ומוזיקה, אלא הוכחה נוספת לכוחה של ההתיישבות שלנו. זו הזדמנות להראות לכל העולם את השמחה, התרבות והחיים בלב השומרון. אני מזמין את כולם לקחת חלק באירוע יוצא דופן. הניצחון שלנו בימים אלו הוא שעם ישראל לא נכנע ומקיים חיי תרבות, ושמחה בלב השומרון. 

כולם מוזמנים!"

פסטיבל בירה 4 - צילום רם משה
פסטיבל בירה 4 - צילום רם משה
האירוע ייפתח בשעה 19:00 עם מופעי חימום של אמנים מקומיים, ויכלול מגוון פעילויות ומשחקים לכל המשתתפים. בשעה 21:00 תתקיים ההופעה המרכזית של להקת טיפקס.

קרדיט לצילומים: רם משה - התמונות מותרות לשימוש ללא תמורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מודל TRUE BEAUTY של הלגה רקנטי

הלגה רקנטי כוהנת הביוטי הנודעת ה מובילה את ענף הטיפולים האסתטיים בישראל למעלה מ-30 שנה,  השיקה היום (יום ד' 11.9) במרכז הטיפולים הקוסמטי...