יום שבת, 18 במאי 2024

תכירו את הרכיב המשמעותי במוצרי אנטי אייג'ינג: "הפפטידים" וכיצד הוא קשור לקולגן

הזדקנות ידועה כתהליך טבעי ובלתי נמנע, היא מתרחשת לאורך חיינו (מלידה ועד מוות) בכל איברי גופנו ובאה לידי ביטוי גם בשינויים במראה העור ובמבנה הפנים.

ישנם גורמים רבים המשפיעים על הזדקנות העור, ביניהם גורמים פנימיים דוגמת גנטיקה וגורמים חיצוניים כמו חשיפה לקרני השמש, עישון ואף כוח המשיכה. אלו, גורמים בין היתר לאורך השנים להרס הקולגן והסיבים האלסטיים החיוניים כל כך לעור הפנים והגוף.

סדרת המיצוק החדשה של וולדה צילום יחצ 

סדרת המיצוק החדשה של וולדה צילום יחצ 
הקוֹלָגֵן (Collagen) מהווה כ-80% מהחלבונים בעור הפנים שלנו והוא האחראי העיקרי על המראה הצעיר והרענן של העור. הקולגן מיוצר בגוף במשך שנות החיים, אולם החל מסביבות גיל 30 יורד קצב ייצורו הטבעי ולתהליך הזה יש השפעה משמעותית על תפקוד העור ועל המראה שלו. העור הופך עמום ובעל מראה עייף יותר, מרקם העור נהיה גס ולא אחיד ומתחילים להיווצר קמטים וקמטוטים בעור. בנוסף, העור נעשה דק ומאבד מהמוצקות והאלסטיות שלו.

לאחרונה מותגי טיפוח בינלאומיים מובילים משלבים במוצרי אנטי אייג'ינגרכיב טבעי הנקרא: פפטידים, שהם "אבני הבניין" המרכיבות חלבון. כאשר חומצות האמינו מתחברות זו לזו, השרשראות הקצרות שהן יוצרות נקראות פפטיד אמינו. שרשראות ארוכות יותר של חומצות אמינו נקראות "חלבונים"- ביניהם גם הקולגן.

הפפטידים בסדרת המיצוק החדשה של וולדה צילום יחצ חול

הפפטידים בסדרת המיצוק החדשה של וולדה צילום יחצ חול
לדברי לימור פטאי, נטורופתית בכירה בחברת WELEDA : "על אף שהגוף יכול לייצר בעצמו פפטידים, היכולת שלו דועכת עם הזמן והעור הופך עמום יותר ועם קמטוטים. הפפטידים משורש המאקה מחקים ומחליפים למעשה את הפעילות הטבעית שהעור היה עושה בגיל צעיר, מעודדים ייצור של חלבונים וקולגן הנחוצים לשיפור מראה העור ותומכים בחידוש תאי העור ובמראה עור מוצק וחלק יותר". 

לדבריה: "זו הסיבה לכך שפפטטידים הפכו לאחרונה לרכיב מבוקש כל כך בעולם הטיפוח, בדגש על מוצרי אנטי אייג'ינג".

שורש עץ המאקה  בסדרת מיצוק החדשה של וולדה קרדיט צילום יחצ חול  

מרקמים בסדרת המיצוק החדשה של וולדה קרדיט צילום יחצ חול  
סדרת האנטי אייג'ינג החדשה של WELEDA רותמת את כוחו של הטבע והיא מבוססת על רכיבים מרכזיים כמו פפטידים של שורש מאקה ושמן זרעי רימונים, הידוע ביכולת שלו להאט את קצב הזדקנות העור. 

תכשירים אלה נועדו למצק, לשקם ולחדש את העור והם מסייעים למראה עור צעיר וזוהר יותר. הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים חדשים לעור הפנים: סרום, קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים ושמן רימונים ממצק.

קרדיט לצילומים: וולדה יח"צ חו"ל מאושר לשימוש בתמונות ללא תמורה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

ד"ר צחי שלקוביץ - חלוץ בתחום האסתטיקה ומוביל את קדמת רפואת העור

בעולם האסתטיקה המודרני, בו התחדשות והמצאות חדשניות מהוות חלק בלתי נפרד מהעבודה היום-יומית, ד"ר צחי שלקוביץ בולט כאחד המובילים והמשפיעי...