יום שלישי, 7 במאי 2024

חברת "אחוה" מסמנת את מוצריה לרגל חגיגות 95 שנה להיווסדה

גאווה ישראלית קרוב למאה שנה - חברת "אחוה" מסמנת את מוצריה לרגל חגיגות 95 שנה להיווסדה

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה הישראלית המובילה, מי שנחשבת לאחד מהמותגים הישראליים הוותיקים ביותר, חוגגת 95 שנה להיווסדה ומסמנת לרגל כך את מוצריה במדבקה חגיגית. טחינה גולמית רגילה ומלאה אחוה, מגוון מוצרי חלוה, ממרחים מתוקים מבוססי טחינה ומגוון מוצרי מאפה, ישווקו כשעליהם מתנוססת מדבקת השנים עם ענפי זית.

חברת אחוה מסמנת את מוצריה לרגל 95 שנה להיווסדה צילום יעל האן 
חברת אחוה הוקמה בשנת 1929 על ידי ארבע משפחות עולים מפולין, רוסיה, יון ותורכיה, אשר התקבצו בבית דירות בדרום תל אביב והחלו לייצר חלוה על פי מתכונים של ארצות מוצאם. אט אט נוספו לייצור גם שמן וטחינה, שהיוותה את חומר הגלם העיקרי בחלוה. 

מאיר דיזינגוף, ראש העיר הראשון בתל אביב, קרא לרחוב על שם המפעל - סמטת בית הבד. בשנת 1970 הצטרף למפעל יעקב מלאך, אז חייל משוחרר ופועל ייצור וכיום, מי שמשמש הבעלים ויו"ר החברה, לאחר שרכש במרוצת השנים את חלקי השותפים. לצידו של יעקב עובדים במפעל רעייתו ציפי ושלושה מבניו, מיקי, יובל ויואב.

כיום נחשבת אחוה ליצרנית הגדולה והמובילה בישראל של טחינה גולמית ומוצרי חלוה. החברה מתמחה בייצור חלוה איכותית מסוגים שונים, טחינה גולמית, מוצרים אורגניים, מוצרים ללא סוכר, עוגות ומגוון מוצרי מאפה ותרכיזים לשתייה. 

החברה מעסיקה כ-235 עובדים בשלושה מפעלים באיזור התעשייה אריאל וכ-20% ממוצריה מיועדים לייצוא. את מגוון מוצרי "אחוה" ניתן לרכוש במדינות רבות ברחבי העולם, מאוסטרליה וניו זילנד, דרך דרום אפריקה, מדינות חבר העמים, מערב אירופה ובמרכז וצפון אמריקה. 

יעקב מלאך, יו"ר חברת אחוה, מסביר מהו סוד ההצלחה: "להיות תמיד הוגן, שקוף, ולהסתכל קודם כל על רווחת הצרכן ותועלתו לפני שיקולי רווח צרים. לעולם לא נקטין אריזות ללא שינוי מחיר, תמיד נציע את העסקה המשתלמת ביותר לצרכן. אנו מאמינים שצרכן שרוכש ממוצרי אחוה, יודע שמותג זה לעולם יהיה הגון ויציע את התמורה המיטבית לכספו".

המוצרים של אחוה כשרים בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים.

עמוד אחוה בפייסבוק: https://www.facebook.com/achvafood/ 
ובאינסטגרם: https://www.instagram.com/achvafood/

קרדיט לצילום:  יעל האן - אישור שימוש בצילום ללא תמורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

המותג היוקרתי JACK KUBA יוצא בקמפיין להשקת בגדי ים מחטבים

המותג היוקרתיJACK KUBA יוצא השבוע בקמפיין חדש לרגל השקת קולקציית בגדי הים המחטבים לקיץ 24 . הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ – 1 מיליון ₪ והוא ...