יום חמישי, 18 באפריל 2024

סודות היופי של כוכבות הוליווד – הכירו את VIRTUE RF

בטח ראיתם תמונות של סלבריטאים ומשפיעני מדיה חברתית שמנהלים חיים כפולים. מצד אחד, הם אנשים "רגילים" עם עור מלא באקנה, צלקות וכתמים ומצד שני הם מופיעים פתאום באירועים והשקות עם עור מושלם ונטול פגמים. 

אז מה הסוד? 
שימוש במיקרונידלינג גלי רדיו של Virtue RF כדי לקבל את העור הטוב ביותר 24/7

IMG-20240417-WA0007
מהו מיקרונידלינג גלי רדיו של Virtue ?
Virtue Radiofrequency Microneedling הוא סוג של טיפול השראת קולגן שנעשה באמצעות ידית עם מחטים זעירות מאוד כדי לבצע פציעה מבוקרת של העור ובכך לעודד שפעול של קולגן ואלסטין באופן עצמוני בעור וגם כדי לשפר את ספיגת הרכיבים הפעילים המוחדרים לרקמה במהלך הטיפול. למכשיר פלטות מחטים עדינות מאוד שמגיעות בגדלים שונים, אשר יוצרות נקבים זעירים או "פצעי מיקרו" בעור. זה מוביל לבניה מחודשת של קולגן ואלסטין בתוך הרקמה וגם מגביר את זרימת הדם לאזור המטופל. בדרך זו הוא מקדם היווצרות רקמת עור חדשה, בריאה וחיונית יותר.

טיפול מיקרונידלינג גלי רדיו של Virtue מועיל למי שסובל מקמטוטים, איכות עור ירודה, צלקות אקנה, והזדקנות העור. לעתים קרובות, ישולב הטיפול עם סרומים המכילים ויטמינים, חומצות אמינו, חומרי הבהרה ועוד כדי לשפר את יעילותו. זהו גם טיפול שימושי עבור אלה שיש להם עור שמן או בעל נטייה לאקנה.

מחפשים דרך להעביר את מרכיבי טיפוח העור ישירות לעור באופן האפקטיבי ביותר?
Virtue Radiofrequency Microneedling הוא טיפול לא פולשני המשתמש במחטים עדינות ליצירת מיקרו-ערוצים בעור. זה עוזר להגביר את הספיגה של מוצרי טיפוח העור ולהאיץ את ההשפעה של כל החומרים הפעילים.

כיצד פועל מכשיר המיקרונידלינג של RF Virtue?
מיקרונידלינג בגלי רדיו של Virtue הוא טיפול במחטים היוצר פצעים זעירים בעור, מה שמוביל לייצור קולגן ולזרימת דם מוגברת בתוך העור. העור מורכב משלוש שכבות - האפידרמיס, הדרמיס והשכבה התת עורית. האפידרמיס הוא השכבה העליונה של העור והוא מורכב מתאים שמתים ומתחדשים כל הזמן.

הדרמיס הוא השכבה האמצעית של העור והוא אחראי להעניק לעור את צבעו, מרקמו ושמנמנותו.
השכבה התת עורית היא השכבה העמוקה ביותר של העור והיא מכילה קולגן, כלי דם ועצבים. מיקרונידלינג פועל על ידי יצירת פצעים זעירים באפידרמיס, המאפשרים למרכיבים שנוספו לעור להיספג ולהיכנס לשכבה התת עורית, אך מה שהכי חשוב הוא העובדה שפציעה זו, מחממת את הרקמה ומעודדת ייצור קולגן חדש שכל כך חיוני להשגת מראה עור רענן ומוצק.

IMG-20240417-WA0006
מדוע כדאי לכם לקבל טיפול מיקרונידלינג בגלי רדיו של Virtue?
Virtue Radiofrequency Microneedling הוא הליך שהולך וגדל בפופולריות שלו בזכות הדרכים הרבות שבהן הוא יכול להועיל לעור. הוא מועיל במיוחד למי שמעוניין לטפל בצלקות אקנה ובקמטוטים, לשפר את מרקם העור הגוון שלו, להפחית היפרפיגמנטציה ולהגביר את ייצור הקולגן. רבים מאיתנו ניסו מגוון רחב של מוצרים ומשטרי טיפוח עור, אבל נראה שהתוצאות אינן תואמות את הציפיות.

הסיבה לכך יכולה להיות שהמרכיבים שהוספנו למוצרי טיפוח העור שלנו אינם נספגים בעור שלנו. לשם כך, מיקרונידלינג מגיע כחלופה הטובה ביותר. טיפול זה מועיל גם למי שיש לו עור שמן או נוטה לאקנה. זהו גם טיפול נהדר למניעת הזדקנות. Virtue Radiofrequency Microneedling ממריץ את ייצור הקולגן ועוזר לעור להיראות צעיר יותר.

WhatsApp Image 2024-04-09 at 15.27.54
היתרונות של Vitrue RF microneedling בטיפוח העור

1. צלקות אקנה
באמצעות מספר מפגשים עקביים עם פלטפורמת המיקרונידלינג בגלי רדיו של Virtue, ניתן להפחית את המראה של צלקות אקנה ישנות והיפרפיגמנטציה על העור, ובכך להעניק לעור שלך זוהר בריא.

2. מרקם העור
מיקרונידלינג גלי רדיו של Virtue יכול לעזור לשפר את מרקם העור שלך על ידי המרצת ייצור קולגן והגברת זרימת הדם לעור. זה יעזור לעור להיראות תפוח, חלק ומוצק.

3. כתמי גיל ונזקי שמש
מיקרונידלינג גלי רדיו של Virtue יכול גם לעזור להפחית כתמי גיל או נזקי שמש על ידי הגדלת כמות ויטמין C וקולגן בתוך העור.

4. זריקת קולגן
מיקרונידלינג בתדרי רדיו של Virtue יכול לעזור להגביר את ייצור הקולגן בתוך העור בצורה עצמונית, מה שמוביל למראה מוצק וצעיר יותר.

קרדיט לצילומים:  יח"צ פרומדיקס -  אישור שימוש בתמונות ללא תמורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...