יום ראשון, 14 באפריל 2024

חברת "דורות" משיקה שני מוצרים מהפכניים חדשים: תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי

אני אוהבת לבשל, אוהבת להיות במטבח, אוהבת ליצור מנות  חדשות עם טעמים חדשים, והכי נהנת לראות את בני המשפחה הגדולים, הקטנים וגם הקטנטנים נהנים מכל מנה שהכנתי. השיא עבורי זה כשמבקשים ממני להכין גם בקופסאות לקחת הביתה ממה שנשאר ולכן אני תמיד מכינה יותר. מצד שני אני אוהבת קיצורי דרך בבישול, שיקל עלי לבשל יותר מהר, להשקיע פחות זמן בהכנת המנות ושיהיה כמובן גם טעים.  

לעזרתי במטבח נמצאת תמיד כבר שנים באופן קבוע, חברת דורות, יצרנית מוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות עם מגשי התיבול בטעמים שונים ונהדרים שחוסכים לי זמן בהכנת המנות ומשפרים טעמים כמו לקלף שיני שום, לקצוץ בצל ולטגן, קוביות עשבי תיבול שמוסיפים המון למרקים ועוד.  לשמחתי דורות משיקה לרגל חג הפסח שני מוצרים חדשים ומיוחדים: תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי. 

תערובת התיבול לקציצות, ממרכיבים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים, משווקת באריזת 400 גרם ונשמרת בהקפאה. מדובר במיקס לחיים קלים: רק להוסיף לקציצות 2 כפות מהתערובת, לערבב, לכדרר ולזרוק למחבת. התערובת מתאימה גם לתיבול אורז, פלאפל, חזה עוף, פשטידות, שקשוקה ועוד. אני השתמשתי ברוטב הנהדר הזה גם להכנת פיצות שכולם מאוד אהבו.

רוטב אסייתי משווק במגשית תיבול של 10 קוביות, איתן ניתן להכין מגוון מנות אסייתיות כמו מוקפץ, נודלס, פתאי, עוף, אורז, קציצות ועוד. החברה מציעה מגוון מתכונים עם המוצרים החדשים הזמינים באתר ובערוצי הטלגרם והאינסטגרם שלה. לא הבנתי איך לא המציאו עד עכשיו את קוביות רוטב האסייתי האלו שמוסיפים כל כך הרבה טעמים נהדרים לכל מנה אסיאתית שמכינים בבית.

תערובת תיבול לקציצות דורות צילום גיא מועלם

רוטב אסייתי דורות צילום גיא מועלם
מגשיות התיבול של דורות מהוות מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול טריים. מגשיות נוחות לשימוש ואחסון במקפיא, מחולקות למנות מדודות ומאפשרות שימוש לפי הצורך והטעם בכל מנה, בקלות ובמהירות. 

כל המוצרים עשויים מ-100% חומרים טבעיים, ללא הנדסה גנטית, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל מלאכותיים, חומצות שומן טראנס, כולסטרול וגלוטן. המגשיות נוחות וזמינות תמיד לשימוש, רק להוציא מהמקפיא ולשלב במנה באופן פשוט וקל. 

תערובת תיבול לקציצות דורות צילום גיא מועלם
תוספת במיה למנת אורז לבן שהכנתי עם תערובת תיבול לקציצות שיצא מושלם. צילום: נדיה היבא

רוטב אסייתי דורות צילום גיא מועלם
מוקפץ עם קוביות עוף  ורוטב אסייתי של דורות - צילום: נדיה היבא

מנת "העוף הירוק"  -  כל טוב והכל בסיר אחד. עם שום חריף ובצל קצוץ ומטוגן של דורות
 שחוסך לי המון זמן בהכנת המנה וגם משפר טעמים. צילום: נדיה היבא
בין מוצרי דורות הנבחרים, שום כתוש, שום חריף, בצל מטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, תיבול לטחינה, פסטו, רוטב עגבניות בזיליקום ועוד.

אז רגע לפני שאתם יוצאים לקניות להכנת ארוחת החג או השבת, אל תשכחו להוסיף לרשימת הקניות שלכם את מוצרי דורות שאתם אוהבים!!! 

כשר פרווה בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי.

מחיר מומלץ לצרכן: 
רוטב אסייתי כ-10.90 – 14.90 ₪ לאריזת 160 גרם
תערובת תיבול לקציצות 17.90 – 24.90 ₪ לאריזת 400 גרם

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

קרדיט לצילומים: גיא מועלם - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה, נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...