יום ראשון, 10 במרץ 2024

חברת "אחוה" משיקה סדרת אוזני המן במילוי שוקולד, תמרים ופרג

כמידי שנה, גם השנה חברת אחוה משיקה  לרגל חג הפורים שקרב אלינו בצעדי ענק, את סדרת אוזני המן או אם תרצו ברוח הזמן "אוזני סינואר" בטעמים שאנחנו כל כך אוהבים הגדולים וגם הקטנים.

סדרת אוזני ההמן מתוצרת אחוה ישווקו באריזות נוחות חדשות של 500 גרם. הסדרה כוללת אוזני המן במילוי מלית פרג, אוזני המן במילוי מלית תמרים ואוזני המן במילוי ממרח בטעם שוקולד. 

חברת "אחוה" משיקה סדרת אוזני המן במילוי שוקולד, תמרים ופרג. צילום: נדיה היבא

אוזני המן במילוי פרג תמרים ושוקולד של חברת אחוה צילום יעל האן
אוזני ההמן של אחוה איכותיים וטעימים, עשויים מבצק רך ונימוחים בפה ובמילוי עשיר המעניקים לעוגיות את טעמן הנפלא. אם לא בא לכם לאפות בימים טרופים אלו, כשמצב הרוח ירוד, אבל בכל זאת צריכים אוזני המן למשלוח מנות, לאירוח או לנשנוש משהו מתוק באוורת חג פורים, ממליצה לכם על אוזני המן של חברת אחוה אותם תוכלו למצוא על המדפים ברשתות השיווק השונות במחיר המתאים לכל כיס.

אוזני המן של "אחוה" משווקים באריזה משפחתית חדשה שומרת טריות של 500 גרם, קלה לפתיחה ולסגירה. בנוסף, משווקת אחוה אוזן המן במילוי שוקולד באריזה אישית במחיר של 1-1.5 שקל בלבד! 

אוזני ההמן של אחוה משווקים גם לכוחות הביטחון, ליחידות צה"ל השונות ובתי חולים לחגיגות פורים משמחות. דו"ח של חברת סטורנקסט, אשר בדק את מחירי הטחינה הגולמית בישראל לשנת 2023, מצא כי טחינה אחוה הנה הטחינה הזולה ביותר על המדף ובפער על עשרות אחוזים לעומת טחינות מתחרות.

אוזני המן במילוי שוקולד. צילום :נדיה היבא

חברת "אחוה" משיקה סדרת אוזני המן במילוי שוקולד, תמרים ופרג. צילום: נדיה היבא
מחיר מומלץ לצרכן: כ-11-13 ₪ לאריזת 500 גרם; 1-1.5 ₪ לאוזן המן אישית.
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

להשיג ברשתות השיווק, המכולות והחנויות הנבחרות.

קרדיט לצילומים:  יעל האן - התמונה מאושרת לשימוש ללא תמורה.  נדיה היבא. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...