יום שלישי, 19 בדצמבר 2023

להיראות טוב ולהרגיש טוב – שת"פ בין עמותת "שלובות" לאמן השיער אלי כהן

 לאחרונה הוזמנתי לקחת חלק ביום מרגש במיוחד - מדובר בשיתוף פעולה מדהים בין עמותת "שלובות" לאמן השיער הידוע והמוערך  אלי כהן. האירוע המיוחד אורגן כאמור על ידי עמותת "שלובות", ולחוויה הייחודית  הוזמנו מספר מצומצם של נשים אמיצות, שיתארחו בסטודיו  לשיער של אמן אלי כהן הממוקם במתחם הבורסה שברמת גן.

עמותת "שלובות – חיבור חדש לחיים", נותנת תמיכה ותקווה למתמודדות ולמתמודדים המחלימות והמחלימים מסרטן, דרך מפגשי פנאי והנאה ללא עלות –כדי לחזק את החוסן הנפשי בזמן הטיפולים הקשים שעוברים וגם לאחריהם. 

להיראות טוב ולהרגיש טוב – שת"פ בין עמותת "שלובות" לאמן השיער אלי כהן
IMG-20231217-WA0022

להיראות טוב ולהרגיש טוב – שת"פ בין עמותת "שלובות" לאמן השיער אלי כהן
IMG-20231217-WA0020
לאירוע המיוחד המוקדש לעוצמה נשית בקרב החולות בסרטן והגברת המודעות לגילוי מוקדם של המחלה, הוזמנו גם סלבריטאיות ונשות תקשורת, ביניהן גם אחת הניצולות מהטבח בקיבוץ ניר עם, שמתמודדת לא רק עם מחלת הסרטן, אלא עם אבדן של כמה מבני משפחתה, ועם זכרונות מחוויות מטלטלות ומשנות חיים.

מתוך הבנת האתגר הנפשי והפיזי שנגרם לאנשים, ובעיקר לנשים, בעקבות גילוי מחלת הסרטן, החליטו בעמותת "שלובות" יחד עם אלי כהן - לנסות ולהעניק טיפה של נחמה ופינוק לנשים שמתמודדות בימים אלה עם המצב הבריאותי המורכב כל כך.

אלי כהן יציע לנשים שעוברות טיפולים, פאות בהתאמה אישית, המעוצבות בדיוק למידותיהן, ומבטיחות מראה נוח וטבעי כדי לעזור לאותן נשים להרגיש במיטבן, בעוד המאפר בועז שטיין, יאפר אותן וידגיש את יופיין הייחודי וכל זה ללא עלות.

לדברי אלי כהן: "החלטנו לתת בתרומה פאות לנשים שצריכות את הפאות בגלל המחלה. הפאה שאני בונה היא לפי מידה, היא משיער אירופי טבעי, מהשיער האיכותי ביותר שיש. היא צריכה לשבת פיקס על הראש, אם היא לא בדיוק יושבת על הראש והיא מתחילה לזוז, אז אין ביטחון. כשהפאה מאוד מתאימה ומאוד נוחה, בשבילי זה הכול".

באמצע: שרון איתן, מקימת עמותת שלובות ויו"ר העמותה.
משמאל:  שרון כהן, מנכלית העמותה ומנהלת סניף בנימינה.
קרדיט לצילום: נדיה היבא

המטרה העיקרית של האירוע היא להחדיר תחושות של עוצמה, אופטימיות ותקווה בקרב המטופלות, להזכיר להן שהן לא צועדות לבד במסע הזה ולהעניק להן ערך מוסף בתהליך ההחלמה. 

עמותת "שלובות" שואפת להעלות את המורל ואת איכות חייהן של הנשים המתמודדות, ולצורך כך, בין היתר, היא חוברת למיטב אנשי המקצוע הקשורים לתחום.

בנוסף, האירוע מבקש להעלות את המודעות למחלת הסרטן ולהדגיש את חשיבותו של אבחון מוקדם, שיכול, בסופו של דבר, להציל חיים.

במפגש נערכו ראיונות עם צוות ההנהלה של עמותת "שלובות", שישפכו אור על מאמציהם לתמוך במתמודדים עם מחלת הסרטן ועל המשמעות של פעילות ועשייה בתחום כה רגיש.

האירוע זכה לתשומת לב משמעותית וסיקור נרחב בכלי התקשורת השונים, אשר היו נוכחים כדי לספר את סיפוריהן מחממי הלב של נשים חזקות שהגיעו להתראיין. להחשף וללכוד רגעים מעוררי ההשראה מתוך חייהן.

המרכז לפתרונות שיער, של אלי כהן, ברמת גן.
צילום: נדיה היבא

להיראות טוב ולהרגיש טוב – שת"פ בין עמותת "שלובות" לאמן השיער אלי כהן.
צילום: נדיה היבא

המרכז לפתרונות שיער, של אלי כהן, ברמת גן. צילום: נדיה היבא

במרכז לפתרונות שיער, של אלי כהן, ברמת גן, תופרים גם פיאות משיער משובח.
צילום: נדיה היבא
אלי כהן, מציע מגוון רחב של שירותים בתחום השיער, כולל תוספות שיער, עיצוב והתאמת פאות, עיצור שיער ועוד. אלי צבר ניסיון רב ומטפל ברגישות ובמסירות רבה שנים רבות בחולות ומחלימות מסרטן.

לקביעת תור עוד היום, הייעוץ חינם ללא עלות!
המרכז לפתרונות שיער, של אלי כהן, ברמת גן. 
כתובת: ז'בוטינסקי 1 רמת גן, מתחם הבורסה ליד חניון דימול. 
טלפון: 03-7513138 נייד: 054-483-1016

לאתר העמותה  https://shluvot4u.co.il/

קרדיט לצילומים: צילומי יח"צ- מאושר לשימוש ללא תמורה, נדיה היבא


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"תמול "שלשום" בית קפה/מסעדה, חנות ספרים ותרבות בירושלים חוגגת 30 שנה

הפעם בואו וסעו יחד איתי לטייל בירושלים, למבנה מאוד ייחודי ועתיק הממוקם בחצר ירושלמית שמאוד קל לפספס את הכניסה אליה (שימו לב לשילוט), יוצא דו...