יום שלישי, 26 בספטמבר 2023

"תבואות" מאחלת חג סוכות שמח עם מבחר מוצרים טבעיים ואורגניים

 חגי תשרי הם בדרך כלל חגים של ארוחות משפחתיות (והרבה), וארוחות עם חברים. בין אם אתם מתארחים או מארחים תמיד יש עיסוק כלשהו בהכנת אוכל - הכנה ובישול של מנות שונות או אפיית עוגות ועוגיות.  מאחר ומדובר בלא מעט ארוחות מבושלות עם מספר רב של מנות וקינוחים, אני משתדלת תמיד להכינם לפחות את חלקם עם  הרבה ירקות, מוצרים בריאים, טבעיים או אורגניים.

לעזרתי באה חברת "תבואות" שמאחלת  לכולנו חג סוכות שמח ומציעה ליהנות בחג ובחול המועד ממבחר מוצרים טבעיים ואורגניים, לאירוח בסוכה או בחיק הטבע.

תבואות מציעה מבחר עצום של מוצרים איכותיים, טבעיים ואורגניים, שטובים לגוף ולנשמה בחג, בחול המועד ובכל אחד מימות השנה. מה תרצו להכין?

הנה טעימה קטנה ממבחר המוצרים של תבואות:



🌺 דבש אורגני:   להמתקה והעשרה של מגוון מאכלים ותבשילים לחג, ובכלל - משקאות, קינוחים, מאפים, עוגות, עוגיות ועוד. מצוין גם כמו שהוא, עם כפית.  מגיע באריזה של 500 גרם. כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית.
בערב ראש השנה בשלתי דלעת עם צימוקים וקינמון עם הרבה דבש (במקום מלח), טבלנו תפוח בדבש טעים, ולערב חג סוכות הכנתי בקלאווה עם פיסטוקים, אגוזים ושקדים כשהכל ספוג וטבול ברוטב עם דבש שהכנתי במיוחד.

🌺 קוואקר דק אורגני:   נהדר לחג להכנת עוגיות, גרנולה ודייסות, לתוספת ועיבוי של מרקים ותבשילים ועוד. מגיע בשקית של  500 גרם. כשר פרווה בהשגחת בדץ בלע"ז והרבנות מטה יהודה. 
עם הגרנולה הכנתי עוגיות שוקולד פרווה, שלקחתי איתי כשהתארחנו אצל חברים. לא הספקתי לצלם כי הכל חוסל בהתלהבות, והבטחתי להכין עוד פעם.


🌸 קוסקוס מלא אורגני:   להכנת מטעמי חג מסורתיים (מי אמר מרק?) וגם סלטים שמתאימים לאירוח בסוכה, לטיול או לפיקניק בחיק הטבע. משקל: 500 גרם. כשר פרווה בהשגחת בדץ בלע"ז והרבנות מטה יהודה.
לקוסקוס יש מקום של כבוד בכל ארוחת שישבת וארוחות חג - הקוסקוס במטבח הצפון אפריקאי  מסמל שמחה וחג. בשנים האחרונות הוא גם נמצא במטבחים אחרים, כי כולם אוהבים קוסקוס. 

את הקוסקוס ניתן לאכול בהנאה בליווי מספר מנות אחרות שונות (אנחנו נוהגים לגוון, כל פעם עם תוספת שונה): עם מרק ירקות,  מרק שעועית עם רגל, עם מפרום (סוג של קציצות מסורתיות), עם תבשילי בשר שונים, עם חמין של שבת, או  עם מרק דגים, ושלא נשכח חלילה את תבשיל הטנזיה המתוק והחגיגי.
ואגלה לכם סוד:  אני אוהבת את הקוסקוס כשעודו חם, ריחני כמו שהוא ישר מהקערה.

אני באופן אישי מכינה את הקוסקוס בתהליך הארוך שלוקח בערך 3 שעות הכנה בסירים ייעודיים. התוצאה כל כך טעימה וההתלהבות של המשפחה כל כך גדולה ששווה להכינו בתהליך הארוך. לחסרי הסבלנות, יש כמובן קיצורי דרך להכנתו, שאנחנו פחות אוהבים - במקרו, בסיר, וגם במיקרואובן.

תבואות מציעה מגוון מוצרים אורגניים להכנת מטעמים לחגים. צילום - איל גרניט
להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע ובחנויות פרטיות.

מאחלת חג סוכות טעים, בריא ושמח!!!

קרדיט לצילומים: איל גרניט - אישור השימוש בתמונה ללא תמורה, נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"קפה עוטף-נתיב העשרה" נפתח בפארק שרונה תל אביב

הסניף הראשון ברשת בתי הקפה החדשה "קפה עוטף" נפתח אתמול במתחם שרונה בתל אביב - פארק שרונה, ברחוב אליעזר קפלן 30.  "קפה עוטף -...