יום שלישי, 8 באוגוסט 2023

סרום בוסטר קמבוצ'ה לעור הפנים מבית REBORN

אני חייבת הפעם לדבר איתכם על סרום לעור הפנים!!!
סרום הפך בעצם לאחד ממוצרי החובה הבסיסים בשגרת הטיפוח היומית של עור הפנים ויש לכך סיבות טובות. מדובר במוצר שקיים כבר לא מעט שנים, ושעברו מספר גלגולים ושיפורים מאז שיצאו לראשונה לשוק מוצרי הקוסמטיקה. 

כיום ניתן למצוא מגוון סוגי סרום, המותאמים לטיפול בבעיות עור שונות, בסוגי עור שונים והמיועדים למטרות שונות כגון העשרת העור בלחות, מזעור קמטים וקמטוטים, טיפול בעור רגיש, בפיגמנטציה, באדמומיות ועוד.

סרום בוסטר קמבוצ'ה לעור הפנים מבית REBORN. צילום: נדיה היבא
הסרום הוא למעשה תמצית מרוכזת מאד של חומרים פעילים. שנועדו להקנות לסרום את המרקם המאפשר מריחה על העור (בדרך כלל ג'ל, או נוזל) מהווה אחוז מזערי מהתכשיר בעוד, ששיעור תכולת המרכיבים האחרים בו – גבוהה מאד. הסרום  מרוכז וחודר לשכבות העמוקות יותר של העור בעוד שהקרם נספג בשכבה העליונה של העור, מזין ומעשיר אותה בלחות וגם, מסייע לכלוא את מרכיבי הסרום בעור ולשמר אותם.

הסרום נספג בקלות ופועל מתחת לשכבות העור העליונות, ולפיכך יש ביכולתו לעכב תהליכי הזדקנות של העור, לעודד את התחדשותם של תאי העור ולסייע בשמירה על עור בריא, קורן ומוצק.

זו הסיבה שסרום מגיע במרבית המקרים במיכל קטן ובכמות קטנה (עשרות בודדות של מיליליטרים) – פשוט לא צריך להשתמש בכמות גדולה ובכל שימוש מספיקות מספר טיפות להשגת התוצאה הרצויה. הסרום יהיה תמיד תמיד המוצר הראשון שאותו נמרח על עור הפנים אחרי הניקוי.

סרום בוסטר לעור הפנים   299 שח,  מבית Reborn,
להשיג ב- www.Reborn.co.il, סטודיו מוש
אז אל תגידו שלא אמרתי ולא סיפרתי לכם!!!
מותג הקוסמטיקה וטיפוח השיער הישראלי- בינלאומי REBORN מציג סרום בוסטר לעור הפנים, המכיל תמצית קמבוצ'ה יחדיו עם ריכוז גבוה של חומרים פעילים, המזינים את העור בלחות, ויטמינים ומינרלים, המסייעים בהשגת מראה מוצק, חלק וצעיר יותר.

מדובר בבוסטר ייחודי המכיל ריכוז גבוה של רכיבים פעילים, כשהמרכזיים שבהם הן חומצות היאלורוניות ותמצית קמבוצ'ה המעניקות יחדיו לעור אנרגיה בכל תהליכי התיקון, מפחיתות את סימני הזמן, מחדשות ותורמות ליצירת מרקם עור גמיש וחלק.

תמצית הקמבוצ'ה (פטריית תה) עשירה בנוגדי חימצון שנלחמים ברדיקלים חופשיים, מעודדת ייצור קולגן, מכילה חומצה לקטית המסירה תאים מתים והתחדשותם, ועל כן תורמת גם בהפחתה של כתמי פגמנטציה. כמו כן, מכילה אנזימים וחומצות שמנקים את העור מרעלים ועוד. 

סרום בוסטר קמבוצ'ה לעור הפנים מבית REBORN. צילום: נדיה היבא
הסרום  כאמור מהווה שלב ראשון לטיפוח עור הפנים כתמצית מחזקת לפני מריחתו של כל מוצר קוסמטי אחר, החל מקרם הגנה, דרך מסכה או מייק-אפ ועד קרם לילה. 

בעת השימוש יש למרוח 1-5 טיפות על עור פנים נקי ולעסות עד לספיגה מלאה. 
מתאים לכל גיל ולכל סוגי העור. מומלץ לשימוש פעמיים ביום בוקר וערב. 

שימוש בסרום כחלק משגרת הטיפוח היומית יכול להגביר את יעילותם של מוצרים אחרים בהם משתמשים, כמו קרם לחות וקרם הגנה. ולכן, אל תשכחי לשלב סרום בשגרת הטיפוח שלך .

סרום בוסטר קמבוצ'ה לעור הפנים מבית REBORN. צילום: נדיה היבא
המזינים את העור בלחות, ויטמינים ומינרלים, המסייעים בהשגת מראה מוצק, חלק וצעיר יותר.
סרום בוסטר קמבוצ'ה לעור הפנים מבית REBORN, מגיעה בבקבוקון זכוכית (30 מ"ל) בצבע תכלת, שקוף, בעל משאבה נוחה לשימוש שמוציאה בדיוק את כמות הסרום הנדרש.
המחיר: 299 שקלים.

אם את מחפשת סרום שיכול לתת לעור הפנים שלך את ההזנה האולטימטיבית, מצאת!
ניתן להשיג באתר המותג www.Reborn.co.il

קרדיט לצילומים: סטודיו מוש - השימוש בתמונה ללא תשלום, נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"קפה עוטף-נתיב העשרה" נפתח בפארק שרונה תל אביב

הסניף הראשון ברשת בתי הקפה החדשה "קפה עוטף" נפתח אתמול במתחם שרונה בתל אביב - פארק שרונה, ברחוב אליעזר קפלן 30.  "קפה עוטף -...