יום רביעי, 23 באוגוסט 2023

"פרימור" משיקה מיץ סחוט טבעי חדש: מיץ תפוזים וגזר

להיט חדש על המדף - מיץ תפוזים וגזר 100% סחוט וטבעי, ללא חומרים משמרים,  המיץ בעל ערכים  תזונתיים וסגולות בריאותיות של גזר טבעי ותפוזים.

חייבת לספר לכם שמאז ומתמיד המיץ האהוב עלי ביותר וגם תמיד בעדיפות זה השילוב של מיץ תפוזים ומיץ גזר סחוטים שמשתלבים נהדר יחד בטעמם הייחודי וגם מאוד בריאים. במסעדה, בבית קפה, או בבית מלון, כששואלים אותי מה אני רוצה לשתות מתפריט המיצים? התשובה שלי תמיד  הייתה ותהייה "תפוגזר" זה מיץ תפוזים ומיץ גזר יחדיו בלשון העם.

"פרימור" משיקה מיץ סחוט טבעי חדש:  מיץ תפוזים וגזר. צילומים: נדיה היבא
ממש בימים אלו מפתיע חברת "פרימור", מותג המיצים הטבעיים הסחוטים המוביל בישראל,  ומצרפת למדף המיצים הסחוטים :משיקה מיץ תפוזים וגזר 100% סחוט טבעי! 

מדובר  במיץ מצונן המבוסס על מיץ תפוזים סחוט טבעי ומיץ גזר סחוט טבעי. המיץ ללא חומרים משמרים ונהנה מסגולות בריאותיות של גזר טבעי ותפוזים.  המיץ טעים ומאוזן בשילוב הטעמים המיוחד, שילוב מושלם של פרי וירק וכן טבע וטעם ומעניק תחושה של בית קפה אצלכם בבית.

מיץ תפוזים וגזר של פרימור עיצוב רוני ברוקס
המיץ החדש משווק בשני גדלים: בקבוק משפחתי של 1 ליטר וגם בבקבוק אישי 400 מ"ל. 

פרימור הינה המותג המוביל בקטגוריית המיצים הסחוטים בישראל. מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי של פרימור נחשב למיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים. כעת מצטרף לסדרה מיץ מצונן חדש המבוסס על מיץ תפוזים סחוט טבעי ומיץ גזר סחוט טבעי.

לדברי שי שלו, מנהל מותג "פרימור", "כמובילי קטגוריית המיצים הסחוטים והמצוננים החלטנו לגוון עם מוצר טעים במיוחד שמתכתב עם המגמות ההולכות וצומחות בעולם דוכני הסחיטה ובתי הקפה והחלטנו ולהשיק אותו גם במדפי הרשתות".

הכי טעים שיש! ארוחת ירקות וטוסט ליד מיץ תפוגזר של פרימור. צילום: נדיה היבא
מחיר מומלץ לצרכן: 
כ- 7.20 – 9.60 ₪ לבקבוק אישי 400 מ"ל וכ-14.90 – 17.40 ₪ לבקבוק 1 ליטר.

כשרות הרבנות נחל שורק.
להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

עמוד פרימור בפייסבוק: https://www.facebook.com/primorganir
ובאינסטגרם: https://www.instagram.com/primor_il/

קרדיט לצילומים: עיצוב רוני ברוקס-אישור שימוש בצילום ללא תמורה, נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

חברת "אחוה" מסמנת את מוצריה לרגל חגיגות 95 שנה להיווסדה

גאווה ישראלית קרוב למאה שנה - חברת "אחוה" מסמנת את מוצריה לרגל חגיגות 95 שנה להיווסדה חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ו...