יום ראשון, 13 באוגוסט 2023

בר שוקולד נוטלה אקספיריאנס נפתח בראשון לציון

אל תגידו שלא אמרתי - בשורה משמחת לתושבי ראשון לציון והסביבה!!!
מתוק כזה עוד לא היה לנו!!!

אני חייבת לספר לכם שהשבוע ביקרתי בבר נוטלה שוקולד אקספיריאנס , בסינמה סיטי (בקומת הכניסה) שבראשון לציון, שנפתח לאחרונה. מדובר בבר קינוחים טעים, מתוק, מפנק ומושחת במיוחד - חווייה ייחודית לאוהבי/מכורי השוקולד האיכותי.
בבר השוקולד תוכלו למצוא מבחר קינוחים מוכרים ואהובים עם המון שוקולד ועוד מיני תוספות שאוהבים לבחירה. במקום ניתן גם להזמין קפה וכריך ולאכול במקום (יש מקומות ישיבה מסודרים ונקיים במתחם הבר).

בבר השוקולד ניתן גם לרכוש את מוצרי נוטלה, פררו רושה וקינדר לצד קינוחים מושחתים ובלעדיים, שלא תוכלו להפסיק ללקק את האצבעות בהנאה מרובה.

בנובמבר 2022 נפתח הסניף הראשון שלהם בקניון עופר הגדול בפתח תקוה ומאז נפתחו סניפים נוספים, כשהאחרון כאמור נפתח לאחרונה במתחם הסינימה סיטי בראשון לציון (ליד הדינוזאורים).



נוטלה, בשיתוף עם שוקולד אקספיריאנס, פתחו את הסניף הפיזי הראשון שלהם בקניון עופר הגדול בפתח תקוה. המקום נפתח בקונספט של בר-חנות, כאשר החלק הקדמי משמש בתור בר להכנת קינוחים ומשקאות מושחתים, מתוקים, אינסטגרמיים וטעימים, הכל על טהרת מוצרי נוטלה וקינדר.

בין הקינוחים תמצאו: קרפ צרפתי קלאסי במילוי נוטלה, קרואסון במילוי גלידת נוטלה עם אגוזי לוז, פסטוקים ואצבע קינדר ובריוש קון ג׳לטו- לחמניית בריוש רכה, במילוי גלידת קינדר ושכבת פירות יער מרעננים, פיסטוקים, קצפת ונוטלינו בצד.

בנוסף, יש גם מגוון משקאות מתוקים ובהם: שוקו חם של נוטלה עם חלב, קצפת ומיני קינדר, אייס נוטלה נהדר עם ערימת קצפת ומילק שייק קינדר נוטלה.



בתפריט קינוחים ומשקאות נוספים וניתן גם להזמין סתם גלידה, שאותה הם פיתחו במיוחד עם חברת פררו כדי להגיע לטעם המושלם והמדויק של נוטלה וקינדר, עם שמנת אמיתית ונוטלה מקורית, ללא תחליפים וללא פשרות.

הקינוחים מוגשים במגשית קרטון ייעודית וממותגת ומי שרוצה יכול גם לאכול במקום בפינת הישיבה. כמוכן, יש גם כריכים מלוחים, למי שלא רוצה לאכול רק מתוק, עוגות ועוגיות, מיצים ומשקאות קלים והכל טרי ומוכן מדי יום.

בצידו של הבר-דוכן אי אפשר להתעלם מהמיני חנות עם מדפים עמוסים במוצרי שוקולד שאנחנו כל כך אוהבים, עם שטיח אדום וההרגשה היא שנכנסים לממלכת הנוטלה, הקינדר והפררו רושה.


במקום אווירה של חו"ל,כייפית, נעימה ומזמינה, רק להושיט את היד ולאסוף מהמדפים את סוגי המתוקים שאנחנו כל כך אוהבים. זה בדיוק המקום להגיע ולמצוא בו את כל סוגי השוקולדים והחטיפים המתוקים שהגדולים וגם הקטנים אוהבים. חייבת לציין שהמקום מאוד מסודר עם הקפדה על הניקיון.

רגע לפני שהתיישבנו לטעום את כל הטוב והמתוק הזה, הזמנו שייק שכבות נהדר ומענג עם המון שוקולד ועוגיה, קרואסון מושחת ממולא בשוקולד, פיסטוק וגלידה שאי אפשר היה להפסיק לאכול, שהתענגנו עליו ולא הפסקנו ללקק את האצבעות.

באופן אישי ממליצה לאוהבי המתוק , הטעים והמושחת לא להחמיץ את החוויה של ביקור במקום, גם אם צריך להגיע במיוחד. אפשר להגיע עם בני המשפחה והילדים וגם מתאים למפגש זוגי מתוק במיוחד. אנחנו כבר מתכננים לחזור עם הילדים והנכדים.

הסניפים של נוטלה שוקולד אקספיריאנס
הקניון הגדול, פתח תקווה (ז’בוטינסקי 72 )- כשר
קריון קרית ביאליק (דרך עכו 192)- כשר
‏‎סינימה סיטי, ראשון לציון - קומת הכניסה



מתחשק לכם משהו מתוק אבל קשה לכם להפרד מהמזגן?? 
נוטלה שוקולד יגיע עד אליכם הביתה במשלוח מהיר עם מגוון מארזים מתוקים ומפנקים וקינוחים מושחתים כמו שאתם אוהבים.

ולמי שחשוב- כשר, בהשגחת הרבנות.

אז למי אתם מחכים, אתם עדיין כאן???
סינמה סיטי-ראשון לציון (ליד הדינוזאורים) , בקומת הכניסה.

קרדיט לצילומים: נדיה היבא - צולם בבר-חנות בסינמה סיטי, ראשון לציון
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...