יום ראשון, 2 ביולי 2023

הציפית מעל לכל הציפיות-לשיפור מראה עור הפנים ולשינה טובה יותר

מידי ערב לפני השינה, אנחנו נוהגים לשמור על שגרת הטיפוח ומשתמשים במוצרי טיפוח וקרמים שונים אותם אנו מורחים על עור הפנים, אבל מה דעתכם על מצעים שמסייעים בטיפוח עור הפנים?

זה אולי נשמע כמו חלום או אולי מדע בדיוני, אבל מסתבר שיש דבר כזה במציאות וגם בשימוש.

כיום קיימת פריצת דרך בייצור טקסטיל חכם פעיל מועשר במינרלים שהוא גם אנטי בקטריאלי וגם בעל אפקט טיפולי. 
אתם לא אמורים או צריכים לעשות כלום חוץ מאשר לישון על הציפית, והיא כבר תעשה בשבילכם את כל העבודה במשך הלילה. בזמן השינה וללא מאמץ- הפנים מקבלות טיפול יופי!

מדובר במוצר מאוד ייחודי - ציפית ה-Lunar Beauty של המותג ONYX radiance היא ציפית קוסמטית שעשויה מכותנה מצרית (thread count 500) המועשרת ביסודות טבעיים – כסף ואבץ – כך שחוץ משינה מעולה על מצעים הכי נעימים, רכים ואיכותיים ביותר, הם גם אמורים לשפר את עור הפנים. מדובר בשני סוגים של ציפיות שלכל אחת מהן מטרה מעט שונה.

אני התנסיתי בציפית המעושרת ביוני כסף (זאת שבקופסה השחורה). הציפית מכילה בתוכה חלקיקי כסף ויוני כסף שמטרתם יצירת הגנה אנטי-בקטריאלית יעילה כנגד מגוון חיידקים, פטריות ואורגניזמים חד תאיים ומיועדת לטיפוח יומיומי של העור בזמן השינה.

ציפית הכסף המיוחדת של חברת אוניקס מכילה בתוכה יוני כסף שמטרתם יצירת הגנה אנטי בקטריאלית יעילה כנגד מגוון רחב של פתוגנים לרבות חיידקים, פטריות ואורגניזמים חד תאיים.

במחקרי In Vitro הוכח מעבר לכל ספק כי יוני הכסף משמידים חיידקים מסוגים שונים מחוללי מחלות תוך מספר דקות בלבד לרבות Staphylococcus על זניו השונים הגורמים למחלות זיהומיות רבות כגון: דלקות ריאות, דלקות עיניים, זיהומי עור וזיהומים אחרי ניתוח. 
ה-Pseudomonas האחראי לזיהומי פצעים וכוויות, דלקת ריאות, דלקות בדרכי השתן ועוד. ה- Streptococcus על סוגיו השונים הגורם לזיהומי עור, סינוסיטיס, דלקות אוזניים, מנינגיטיס ועוד.

מחקרים רבים שנעשו בנושא גילו כי שימוש במוצרים המכילים יוני כסף מחסלים חיידקים ובקטריות באותה יעילות כמו אנטיביוטיקה וללא תופעות לוואי או עמידות חיידקית לאנטיביוטיקה. התכונה של יוני הכסף בקטילת האורגניזמים גורמי המחלות נובעת בשל העובדה כי כסף משמש כמשתק לתהליך האנזימטי חלבוני של האורגניזמים מחוללי המחלות.

יוני הכסף מעניקים מראה בריא, רענן וזוהר לעור, ותורמים לשינה רגועה ובריאה יותר. בנוסף, הם מפיחים חיים בעור הפנים הודות למינרלים המוטמעים בציפית. למעשה, במהלך השינה, היונים חודרים אל העור וגורמים לפעולות שלרוב נגרמות על ידי קרמים, כמו הפחתת קמטים וקמטוטים (אנטי אייג'ינג) ושיפור מרקם העור. כמו כן, היא מונעת את התבלות העור.

תכונות נוספות של הכרית הן: הפחתת פצעונים ודלקות, הפחתת תסמיני אלרגיה ומיגרנה, חיזוק שורשי השיער ושיפור הרמה האנרגטית של המשתמש. על מנת ליהנות מכל היתרונות האלה מומלץ לישון על הצד, כך שעור הפנים יבוא במגע ישיר עם הציפית ואף כדאי להחליף צדדים במהלך הלילה. יחד עם זאת, אם תישנו על הגב, השיער יבוא במגע עם הציפית וכך השיער שלכם ייהנה מהיתרונות של הציפית.

לחברה יש גם ציפית קוסמטית עם יוני אבץ (זאת שבקופסה הלבנה). ציפית יוני האבץ מיועדת למי שסובלות מזיהומי עור כגון אקנה ומסייעת להם בשיפור מצב הזיהום ולשיפור ניכר במראה עור הפנים. בנוסף, ישנם מוצרים נוספים כמו חולצות או כיסויי ראש עם מינרלים בבד ועוד. כל מוצרי אוניקס מאושרים על תקן הבטיחות ואיכות העולמי המחמיר ביותר. יחד עם זאת, חייבים להבין כי השימוש במוצר אינו מהווה טיפול רפואי, אינו מיועד להחליף טיפול רפואי ואינו מהווה המלצה להפסקת טיפול רפואי או שינוי שלו.

הציפית הקוסמטית המעושרת באבץ אורגני, הינה מוצר בריאותי מהפכני המטפח את עור הפנים והקרקפת בזמן שבו אתם ישנים עליה. האבץ ידוע בסגולותיו האנטי פטרייתיות והאנטי בקטריאליות, המעקב את תהליך התפתחות הבקטריה. השימוש העיקרי הינה לטיפולים בבעיות עור שונות ובקרקפת, יעיל בהגנה על הזדקנות  מוקדמת של העור, ומאפשר תהליך האצה של החלמת עור פצוע.

במקרה של אקנה האבץ בכרית הקוסמטית מטפל בפצעים הפתוחים הנוצרים מהאקנה, שהינם מקור משיכה של חיידקים וזיהומים. 

הציפית נושאת תו תקן בינלאומי- OEKO-TE זהו התקן המחמיר ביותר בעולם לאיכות ובטיחות המוצר. יותר מכך, היא נהדרת לנסיעות לחו"ל, לשהייה במטוסים ובבתי מלון. 

כאמור, אני התנסיתי בציפית עם יוני הכסף. אני חייבת להודות שבהתחלה הייתי מעט סקפטית, הציפית, כאמור, עשויה מכותנה משובחת והיא נעימה מאוד למגע העור. גיליתי כי נעים מאוד לישון עליה וגם שנת הלילה שלי השתפרה מאוד, וזה משמעותי, כי השינה שלי לא טובה במיוחד- אני מתעוררת בקלות מספר פעמים במשך הלילה. 

גיליתי שעם  השינה על הציפית הזו אני מצליחה לישון שינה עמוקה יותר ומתעוררת הרבה פחות. בנוסף, עם הזמן גיליתי שהציפית גם מקיימת את ההבטחה ל"טיפול" בעור במהלך השינה. כעבור מספר לילות של שינה על הציפית, ניתן לראות שינוי על הקמטוטים הקטנים. אני מניחה שככל שאמשיך לישון על הציפית ההשפעה תהיה מורגשת ונראת יותר על עור הפנים.

באופן אישי - אני מתקשה לישון לילה שלם על הצד. בשלב כלשהו במהלך הלילה, אני נוטה להתהפך על הגב. במקרה הזה, השיער שלי גם התחיל להרוויח מיתרונות הציפית וגם הוא נראה עכשיו מבריק יותר ורוב הסיכויים שהציפית משפיעה גם על שורשיו (באתר החברה תוכלו למצוא מוצרים ייעודיים  גם לטיפוח השיער). בכל מקרה, אם תתמידו בשינה על הצד הציפית תעשה בשבילכם את העבודה מהר יותר. אם תתהפכו על הגב, זה ייקח יותר זמן. בכל מקרה, כדאי מאוד לנסות את הציפית הזו.

אני מאוד אוהבת את הציפית שלי. הפנים שלי הרבה יותר רעננות בבוקר, השינה גם הרבה יותר טובה. הפנים יותר חלקות, מוצקות ומתוחות. היא מושלמת ואני ממש מרוצה ממנה

מוצרי הטקסטיל הקוסמטיים המתקדמים של אוניקס עושים שימוש מיטבי בתכונות של המינרלים מן הטבע כדי להעניק לך עור חיוני, רענן, מוצק, זוהר ומלא חיים, המתחדש עם כל שנת לילה.

הנחיות כביסה: יש לכבס פעם בשבוע בלבד כביסה עדינה במכונת כביסה 30-40 מעלות צלזיוס ללא מרכך כביסה וללא מייבש - תוכנית קצרה לצורך ריענון קל. אפשרי לכבס כביסה ידנית עם נוזל כביסה עדין.  ניתן לגהץ בחום נמוך במידת הצורך- כ-10 דקות בלבד במכונה - 30 דקות - 30-40 מעלות, תכנית הכי קצרה.

אפשר להשתמש בציפיות החל מגיל שלוש שנים. 
מחירי הציפיות הם 350 שקלים או 398 שקלים. 
ניתן להזמין דרך האתר של אוניקס, https://onyxradiance.co.il
בטלפון 03-6424022 ובחנויות נבחרות

קרדיט לצילומים: נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"קפה עוטף-נתיב העשרה" נפתח בפארק שרונה תל אביב

הסניף הראשון ברשת בתי הקפה החדשה "קפה עוטף" נפתח אתמול במתחם שרונה בתל אביב - פארק שרונה, ברחוב אליעזר קפלן 30.  "קפה עוטף -...