יום חמישי, 11 במאי 2023

הגלריה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה 2 תערוכות חדשות

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY שנפתחת לאחרונה בחצרות יפו תל אביב, ע"י איגוד אמנים 'יונייטי ארט', תציג במהלך מאי – יוני 2023 שתי תערוכות חדשות המיועדות לקהל הרחב:

תערוכת חלומות ומציאות של האמן  (7) אדוארד ברסלר צילום יחצ 
תערוכת חלומות ומציאות של האמן  (3) אדוארד ברסלר צילום יחצ 
תערוכת יחיד של האמן אדוארד ברסלר:"חלומות ומציאות"– החושף עולם שנוצר על גבול המציאות והדמיון. התערוכה החדשה כוללת עבודות ציור שמוביל המכחול או העיפרון של האמן, המרגיש כל שינוי קטן ביקום, והוא פורט על מיתרי הכאב, שמחה, אהבה וספקות.

אדוארד ברסלב התמחה כאמן תפאורה ונכנס לעולם התיאטרון, צלל לאווירת אומנויות הבמה והפקות תיאטרון. הייחודיות של עבודת התפאורה היא היכולת לעבוד בטכניקות וחומרים שונים ולצלול למעמקי התקופות.עם הגעתו לישראל עסק אדוארד ברסלב באופן פעיל בציור, גרפיקה, איור, קריקטורה ואמנות שימושית, אך הז'אנר האהוב על האמן הוא גרפיקה.

לדברי אדוארד על התערוכה החדשה: "העבודות שלי נוצרות על גבול הממשי. בתהליך היצירה אני תמיד שם דגש על מקוריות הרעיון ויסודיות הביצוע. מה שמניע אותי הוא עולם המוסיקה, פרוזה ושירה, ולעתים קרובות אני מקבל השראה מהשירים שלי". לדבריו: "הרצון העז להתמסר למקצוע האמן לא עזב אותי אף פעם, וזו הרגשה טובה ומספקת לראות שהחזון מתגשם".

תערוכת היחיד של האמן אדואר ברסלב: "חלומות ומציאות" תתקיים החל מה 22/5 עד 17/6- לקהל הרחב ללא תשלום.

פסטיבל אגדות וסיפורים איגוד אמנים יונטי ארט צילום יחצ  (1)
פסטיבל אגדות וסיפורים איגוד אמנים יונטי ארט צילום יחצ  (3)
במקביל, לתערוכת היחיד, תוצג בגלרייה תערוכה נוספת המיועדת לילדים ולכל המשפחה שתיפתח תחת השם: "פסטיבל האגדות והבובות" - הנותן למבקר הצצה לעולם האגדות שיצרו באהבה גדולה עשרות אמנים ישראליים.הפסטיבל כולל מגוון רחב של יצירות, בינהם: קולאז'ים, איורים, בובות אמן, צעצועים, קישוטים, ספרים, ציורים ועוד. כמו כן הפסטיבל יכלול בגלרייה סדנאות אמן לילדים ולמבוגרים.

את שבוע 'פסטיבל האגדות והבובות' יחתום יריד חגיגי: HAPPY FAMILY שיערך ב-2 ביוני בין השעות 10:00-18:00.

פסטיבל האגדות והבובות יערך בגלריית האמנים Fun Art Gallery בחצרות יפו, החל מה 24/5 עד 2/6,– פתוח לקהל הרחב ללא תשלום.

הגלריה החדשה של יוניטי ארט בחצרות יפו צילום אלכס דונין  

הגלריה החדשה של יוניטי ארט בחצרות יפו צילום אלכס דונין  
רקע על הגלרייה החדשה: FUN ART GALLERY
הגלריה החדשה משתערת על שטח של כ 250 מ"ר והיא כוללת חלל אופן ספייס ענק במסגרתו יוצגו תערוכות מתחלפות מידי חודש לקהל הרחב. התערוכות יעסקו באומנות מודרנית, בתערוכות ציורים, אמנות פלסטית, תערוכות פיסול, תערוכות דיגיטליות ועוד, רק של אמנים ישראלים.

כמו כן הגלרייה כוללת מתחמים מיוחדים המיועדים לירידי אמנות, כיתות אמן, סדנאות, מפגשים יצירתיים, פסטיבלים ועוד. בהמשך, הגלריה תשמש גם לאירועים/ כנסים עד 100 איש.

מריה פרייגר ממקימי הגלרייה ומנכ"ל איגוד האמנים Fun Art CommUNITY מסרה: "לרגל חגיגות 10 שנים להקמת האיגוד אמנים, החלטנו להקים גלריית אמנות שתהווה פלטפורמה לקידום היוצרים והאמנים בישראל. הגלריה החדשה בלב יפו תהפוך למרכז אמנויות שמטרתו להנגיש תרבות לקהל הרחב ולחשוף אמנים יצירתיים".

לדבריה: "אנו נרגשים לפתוח את הגלריה בלב חצרות יפו, עבור האיגוד זהו ציון דרך משמעותי בהנגשת התרבות לקהל הישראלי".

איגוד האמנים FUN Art Comm Unity נוסד לפני 10 שנים כאגוד חברתי לא מסובסד, ביוזמת הגב' מריה פרייגר, המוקדש לעשייה וקידום יוצרים ואמנים, אשר חרט על דגלו שתי מטרות עיקריות: לתת במה והזדמנות ליוצרים להציג את עצמם ואת כישוריהם ולהעניק לאנשים חופש אמיתי של יצירתיות, השראה ושמחה.

גלריית האמנות Fun Art Gallery ממוקמת בחצרות יפו - רח' שלמה 2 יפו.
שעות פעילות הגלריה: ימי ב-ה' בין השעות 12.00-20..
ביום ו מ10.00 עד 18.00
https://www.facebook.com/unityartproject

בשיתוף הגלריה לאמנות ישראלית  FUN ART GALLERY
קרדיט צילומים: אלכס דונין, צילומי יח"צ יוניטי ארט - התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"קפה עוטף-נתיב העשרה" נפתח בפארק שרונה תל אביב

הסניף הראשון ברשת בתי הקפה החדשה "קפה עוטף" נפתח אתמול במתחם שרונה בתל אביב - פארק שרונה, ברחוב אליעזר קפלן 30.  "קפה עוטף -...