יום שני, 3 באפריל 2023

רשת Trek Market "טרק מרקט" מציעה לרגל חג הפסח מתנות שלא הולכות ברגל!

רשת Trek Market- "טרק מרקט", רשת הטיולים והמחנאות שמעניקה לכם חוויה של חו"ל במחירי חו"ל, מציעה מבחר מתנות שכל חובב טיולים יאהב. בין המתנות: ערכת הישרדות - חובה לכל מטייל, סיר הולנדי רב תכליתי שיהפוך כל מדורה בשטח למטבח מצויד, אוהל מרווח ושולחן מתקפל ונוח לנשיאה.

ערכת הישרדות  של רשת טרק מרקט לטיולים ומחנאות ב165 שח
מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום צלם טרק מרקט
ערכת הישרדות–מתנה מעולה ושימושית, שתשמח כל מי שמתכנן לצאת לטיול בחול המועד. הערכה מכילה מגוון כלים ופתרונות למחנאות והישרדות בשטח וכוללת את כל הפריטים להם תזדקקו -ארוזים בערכה קומפקטית קלה למשקל ונוחה לשימוש. 
בערכה: אולר סכין, פנס גדול, פנס קטן, מצפן שמורה את הכיוון, שמיכת הימלטות להגנה מפני רוחות בשטח, משרוקית חירום, אבן אש, כבל מסור – מסור עצים לחיתוך ענפים למדורה, כרטיס מולטיטול– ארגז כלים קטן וקומפקטי לצורך תיקונים קלים, מולטיטול פלאייר, קייס קשיח לאחסון - וכל זה במחיר 165 ₪ בלבד!
תרמוס של רשת טרק מרקט לטיולים ומחנאות  מחיר 225 שח.
צלם טרק מרקט מאשרת פרסום תמונה ללא   תשלום

תרמוס ענק, 3.5 ליטר, מתוצרת Cille
התרמוס היחידי בישראל בנפח עצום של 3.5 ליטר. שומר על חום במשך 24 שעות. מגיע עם 2 כוסות מתברגות אחת לשנייה ומשמשות כמכסה. בנוסף, התרמוס מצויד בידית לאחיזה נוחה ובפתח למזיגה נקיה.
מחיר: 225 ₪
קומקום ברזל  של רשת טרק מרקט למטיילים מחיר 199 ש"ח   
צלם טרק מרקט מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום 
קומקום ברזל 1.25 ליטר
קומקום מעוצב ועמיד, מיוצר מברזל יצוק איכותי. הפתרון המושלם להכנת תה או קפה בשטח ללא טעמי לוואי, ושמירה על חום המשקה לאורך זמן.
מחיר: 199 ₪

סיר  פויקה רשת המטיילים  טרק מרקט  מחיר 249 שח
צילום טרק מרקט מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
סיר פויקה - לחם - תנור הולנדי מתוצרת Dutch Oven מצויד בשתי ידיות
סיר בישול עשוי מברזל יצוק איכותי, מושלם לבישולי קדירה, בתנור, לשימוש על הגז או לאפיית לחם מחמצת. הברזל היצוק שומר על חום הכלי ומפזר אותו בצורה אחידה. הסיר הוא בגודל ובמידות הקלאסיות לאפיית לחמי מחמצת בתנור. אפייה בסיר מאפשרת לאדי הלחם לשמור על חלל לח במהלך האפייה ובכך לקבל תוצאות מצוינות ונפח כיכר גבוה יותר.
מחיר:249 ₪

שולחן קמפינג רשת טרק מרקט מחיר 249 ש"ח
צלם רשת טרק מרקט מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
שולחן קמפינג מתקפל גדול + 4 כסאות
שולחן קמפינג מתקפל כולל 4 כסאות, שהופך כל אתר בשטח לחדר אוכל נעים ונוח. השולחן והכיסאות מתקפלים לגודל קומפקטי ונוח לנשיאה.
מחיר 249 ₪

ניתן להשיג בסניפי Trek Market - "טרק מרקט"– כפר סבא(קניון כפר סבא הירוקה) , מודיעין, פתח תקווה (דן דטאון), עין המפרץ , חוצות המפרץ חיפה, אילת על הטיילת, צומת צמח כנרת.

לאתר הבית https://trekmarket.co.il//

חג פסח שמח ופורח!

בשיתוף רשת Trek Market "טרק מרקט"
קרדיט צילומים: צלם טרק מרקט מאשרת פרסום תמונות ללא תשלום
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"קפה עוטף-נתיב העשרה" נפתח בפארק שרונה תל אביב

הסניף הראשון ברשת בתי הקפה החדשה "קפה עוטף" נפתח אתמול במתחם שרונה בתל אביב - פארק שרונה, ברחוב אליעזר קפלן 30.  "קפה עוטף -...