יום שבת, 15 באפריל 2023

מותג האופנה הבינלאומי NINE WEST משיק קולקציית נעלי נשים לקיץ 2023

מותג האופנה הבינלאומי NINE WEST משיק קולקציית נעלי נשים חדשה לקיץ 2023. בין הטרנדים הבולטים: מונוכרום, שימר ססגוני, פנינים, גלאם קיצי, שילובי מתכות ועוד.. מצפה לנו קיץ לוהט!!!

בקיץ, שהרגליים חשופות יותר, אידיאלי להשקיע בנעליים הנכונות, ולרכוש את הצבעים והחומרים הטרנדים לאביב-קיץ 2023. 

ניין ווסט מחיר תיק 349.90 שח מחיר תיק 399.90 שח מחיר עקב 449.90 שח
צילום שי ארבל
אחרי מספר עונות שקוד הלבוש ה"לא פורמלי" היה חלק מחיינו והסתובבנו עם סניקרס ונעלי ספורט, הקיץ הנוכחי אנו חוזרות להרגיש שיקיות וטרנדיות, עם קולקציית נעליים עשירה, מגוונת המושפעת מהטרנדים של מעצבי העל. המותג הבינלאומי ניין ווסט חושף מספר מגמות וטרנדים בולטים לאביב קיץ 2023:

מונוכרום - מראה בוהו שיק אסתטי, דו-צבעוניות המשלבת צורות קלאסיות. כיווני העיצוב כוללים לוח דמקה כהדפס או שילובי חום/ניוד עם לבן/קרם, מה שעובד היטב גם עבור עורות.מכיוון שצבעים ניטרליים נשארים מבוקשים לעונות נוספות.

שימר ססגוני - השימר נכנס לשלב הבא בקטגרויות ההנעלה והאקססוריז עם גימורים מטאליים של שימר וגווני קשת בענן, כדאי להתייחס לטרנד הזה בצורה נטרלית בכדי שיהיה ניתן גם להשתמש בו בעונות הבאות.

ניין ווסט מחיר תיק 449.90 שח מחיר עקב 449.90 שח צילום שי ארבל

ניין ווסט מחיר תיק 399.90 שח מחיר עקב 449.90 שח צילום שי ארבל (1)
פנינים - טרנד הפנינים מציע גימורים וצורות לא אחידותלמראה מלאכה טבעי של הפנינה.הפנינה מטבעה כוללת הילה נוצצת, כך שבנוסף לתכשיטי פנינים שהתרגלנו לראות, בעונת הקיץ. אנו נמצא את הפנינה כקישוט על כפכפים, נעלי עקב למסיבה או על רצועות הסנדלים.מעצבי ניין ווסט בחנו צורות שונות ולא אחידות של הפנינים כתוספת מעניינת לנעל, דבר שיוסיף לססגוניות של העונה.

גלאם קיצי - ממשיך את טרנד המסיבות מחורף 22/23 עם נעלים במראה מבריק, מטאלי עם תוספת קישוט מנצנצות. הבחירה בצבעים ניטרליים ושימוש מופחת בניצוץ ניתן לעשות שימוש חוזר בנעל עד לעונה הבאה.

שילובי מתכות - אבזמים שונים העשויים מתכת מופיעים כמוקד עיצובי מרכזי על נעלי קיץ 23. המעצבים מביאים את הפוקוס לפרטי החומרה, ובוחרים בצורות אבזם גדולות וייחודיות, לרוב בזהב מבריק להשפעה מינימליסטית-מקסימלית על סגנונות בסיסיים.

מחירים לצרכן: החל מ 349.90 ₪ עד 549.90 ₪

ניין ווסט מחיר פאוץ' 349.90 שח מחיר סנדליים 549.90 שח צילום שי ארבל

ניין ווסט מחיר תיק 549.90 שח מחיר סנדליים 549.90 שח מחיר נעלי עקב 449.90 שח
צילום שי ארבל
בשיתוף מותג  האופנה הבינלאומי NINE WEST
קרדיט צילומים: שי ארבל - מאושר לשימוש בתמונות ללא תמורה
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

"קפה עוטף-נתיב העשרה" נפתח בפארק שרונה תל אביב

הסניף הראשון ברשת בתי הקפה החדשה "קפה עוטף" נפתח אתמול במתחם שרונה בתל אביב - פארק שרונה, ברחוב אליעזר קפלן 30.  "קפה עוטף -...