יום רביעי, 22 במרץ 2023

חברים חדשים נוספים למשפחת סולתם

לקראת חג הפסח והאביב, חברים חדשים נוספים למשפחת סולתם  הידועה והאהובה! 

מותג כלי הבישול והאפייה המוביל סולתם, שאני באופן אישי מאוד אוהבת ומחזיקה קבועה במטבח  שלי כבר למעלה מ-40 שנה (סירים גדולים וקטנים, מחבתות, כלי הגשה, אביזרי אפייה, סכינים ועוד)  שוב מפתיע ומרחיבה את המשפחה בסדרת סירים "מינרל סטון" מלהיבה, מושלמת, יפייפייה ונוחה מאוד לשימוש - אני כבר מאוהבת!!!

סדרת כלי המיני מינרל סטון מבית סולתם, 74.5-140 שח לפריט,
להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il,  גל בן זאב
סדרת "מינרל סטון" הפופולארית והאהובה כוללת ארבעה כלי בישול חדשים בגדלי מיני, המתאימים למשפחות מצומצמות, לקהל הרווקים והרווקות, וכן לבעלי דירות ומטבחים קטנים עם שטח אחסון מצומצם המעוניינים לחסוך במקום!

לצד חשיפת סדרות הסירים הרבות והכלים החדשים שמושקים לקראת חג הפסח ובוא עונת האביב, סולתם מרחיבה את סדרת מינרל סטון עם ארבעה כלי מיני מוקטנים חדשים.

מדובר בשני סירי סוטאז' בנפחים של 0.85 ליטר (5X16.5 ס"מ) ו- 1.3 ליטר (5X20 ס"מ) המצויידים שניהם במכסים חסיני חום מזכוכית שקופה עם חריר לשחרור אדים, וכן טבעת מתכת המבטיחה אטיה טובה ושמירה על הציפוי. עוד נוספו שני סוגי מחבתות, מחבת 3X14 ס"מ ומחבת גריל 2.5X14 ס"מ.

סדרת כלי המיני מינרל סטון מבית סולתם, 74.5-140 שח לפריט,
להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il,  גל בן זאב 
ארבעת הכלים החדשים אומנם קטנים וקומפקטיים בגודל, אך זהים בתכונותיהם ובאיכות הבלתי מתפשרת לאחיהם הגדולים בסדרה ושהפכו אותה לאהובה ומבוקשת במיוחד במטבח הישראלי. אלו כוללות, ייצור בתהליך יציקה רב שכבתית מאלומיניום, המעניק חלוקת חום שווה ויעילה לחיסכון בזמן ובאנרגיה, ציפוי שיש רב שכבתי בחלקם הפנימי של הכלים, המונע הידבקותו של המזון לבסיס ולדפנות בעת הבישול. 

כמו כן, לכל הכלים ידיות ארגונומיות יצוקות היוצרות נוחות באחיזתם ובהעברתם ממקום למקום. הכלים החדשים מתאימים גם הם לשימוש בתנור על לטמפרטורה של 180 מעלות ולכל סוגי הכיריים, לרבות אינדוקציה. ניתן לשטוף ידנית או במדיח כלים. 
מחבת מסדרת מינרל סטון אלומיניום ציפוי שיש מבית סולתם, 74.5 שח,
להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il, יחצ
מחבת גריל מסדרת מינרל סטון אלומיניום ציפוי שיש מבית סולתם, 74.5 שח,
להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il, יחצ

סוטאז' 0.85 ליטר מסדרת מינרל סטון אלומיניום ציפוי שיש מבית סולתם, 119.5 שח,
להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il, יחצ
ובנימה אישית: לקראת חג פסח (ובכלל במהלך כל ימות השנה) אנו נוהגים לתת מתנות מפנקות לבני המשפחה וחברים וגם לכאלה שאנו מעריכים. במקום להתרוצץ בין החנויות השונות ולכתת רגלים, מציעה לכם לרכוש כמתנה את הסירים הנפלאים של סולתם מהסדרה המלהיבה החדשה: "מינרל סטון", שכל אחד ואחת ישמח לקבל, מה גם שמחירם שווה לכל כיס. 

המחירים: 74.5-140 שקלים לפריט.
להשיג בסניפי רשת סולתם ובאתר www.Soltam.co.il

בשיתוף המותג סולתם
קרדיט צילומים: גל בן זאב-השימוש בתמונות ללא תמורה, יח"צ
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...