יום חמישי, 2 במרץ 2023

חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניקיות גורמה חדשות: נקניקיות בראטוורסט

כשבני הבית רעבים, אין אוכל מוכן וגם אין לי חשק במיוחד להתחיל לבשל, אני מחפשת להכין מנה זריזה וקלה להכנה וללא הרבה עבודה. בדרך כלל זה יכול להיות חביתת ירק עם ירקות טריים חתוכים ליד, סלט ירקות עשיר עם גבינות, ביצים קשות עם טונה, שקשוקה מהירה , כריך עם אבוקדו או טוסט... כל מה שיש במזווה ובמקרר.

השבוע הגיע משלוח של מוצרים חדשים, ולשמחתי בין המוצרים שהגיעו בקירור, הייתה אריזת נקניקיות גורמה של חברת "מעדני יחיעם". באריזה היו 4 נקניקיות שמנמנות  שלא נראו לי  כנקניקיות רגילות. 

חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניקיות גורמה חדשות:  נקניקיות בראטוורסט
צילום: נדיה היבא
מאחר וכולנו היינו רעבים, מיד הוצאתי את המחבת, שמנתי אותה במספר טיפות שמן והנקניקיות השמנמנות היו כבר במצב טיגון. בינתיים עד שיהיו מוכנות, הכנתי בזריזות רבעי בגט, בהם מרחתי מיונז, חרדל וקטשופ, הוספתי עלי חסה טריים וירקות חתוכים ליד. כמובן שהכל חוסל בהנאה ובתאבון גדול. 

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניקיות פרמיום חדשות, נקניקיות בראטוורסט. מדובר בנקניקיות לצלייה בסגנון בווארי. הנקניקיות מכילות תערובת בשרים מובחרת מבשר עוף, הודו ובקר והן עוברות תהליכי תיבול הכוללים תערובות עשבי תיבול ותבלינים ייחודיות המעניקים להם טעם ומרקם מיוחדים. 

נקניקיות בראטוורסט מיועדות לצלייה במחבת או על האש, מכילות 14% חלבון, ללא גלוטן, והן מצטרפות לסדרת נקניקיות הפרמיום המובילה של מעדני יחיעם.

חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניקיות גורמה חדשות:  נקניקיות בראטוורסט.
צילום: נדיה היבא

סדרת נקניקיות הפרמיום של "מעדני יחיעם" כוללת נקניקיות צ'וריסו בסגנון ארגנטינאי בעלות מרקם בשרי וטעם פיקנטי, נקניקיות בסגנון צרפתי בעלות מרקם בשרי וארומה חזקה, ונקניקיות בסגנון אמריקאי, 100% בקר פרמיום על פי מתכון וידע של חברת הבת של מעדני יחיעם בארה"ב, A&H. 

כל הנקניקיות עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, בקוטר רחב במרקם בשרי ובטעם משובח, ללא גלוטן ובעלות רמת חלבון גבוהה (כ-14-16%). הנקניקיות משווקות באריזות של 280 גרם, כ-4 יחידות נקניקיות גדולות באריזה והן חלק מקטגוריית נקניקי הבוטיק של יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם נקניקי סרוולד, פרשוטו, סלמי צרפתי, סלמי הרץ ועוד.

חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניקיות גורמה חדשות:  נקניקיות בראטוורסט.
צילום: נדיה היבא
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", "אנו שמחים להרחיב את סדרת נקניקיות הפרמיום שלנו ולצרף אליה מוצר נוסף, הפעם מחבל בוואריה, נקניקיות בשר משובחות שאנו בטוחים שהקהל הישראלי ייהנה מהן במיוחד".

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19 – 23 שקלים לאריזת 280 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

נקניקיות בראטוורסט של מעדני יחיעם צילום Sell360pro
מעדני יחיעם בפייסבוק: https://www.facebook.com/Maadaney.yehiam/
ובאינסטגרם: https://www.instagram.com/yehiam_il/


בשיתוף חברת "מעדי יחיעם"
קרדיט צילומים: צילום Sell360pro-השימוש בתמונה ללא תמורה,  נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...