הזמרת והיוצרת אודיה אזולאי הידועה בשם הבמה שלה 'אודיה', פריצת השנה במוזיקה, חתמה אמש על חוזה לעונה שנייה כפרזנטורית של רשת scoop .
הקמפיין של רשת SCOOP בכיכובה של אודיה יעלה לקראת אמצע חודש מרץ, בהשקעה הנאמדת בכ 2.5 מיליון ₪. הקמפיין יעלה לרגל השקת הקולקצייה החדשה לקיץ 2023 והוא יכלול בין הייתר: סרטונים בטלוויזיה שיעלו בערוצים 12 ו 13, שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה של המותג ובנכסים הדיגיטליים של אודיה אזולאי.הזמרת אודיה הממשיכה לעונה נוספת עם רשת נעלי סקופ צילום שי פרנקו (5) (Custom) |
לדברי רוני אינסאז, מנכ"ל רשת SCOOP: "אנו המותג הראשון שזיהה לפני כחצי שנה את הצלחת הזמרת והיוצרת אודייה ושמחים לחתום איתה לעונה שנייה. מאז שבחרנו בה כפרזנטורית המותג כבשה את מצעדי הפזמונים ועשתה היסטוריה כשכבשה את קיסריה פעמיים, ולאחרונה גם הופיעה בהיכל מנורה לצד זמרים מובילים אחרים.
לדבריו: "באפריל מתוכננת הופעת ענק שלה בלייב פארק ראשון לציון ואנו מתכננים שיתוף פעולה בנושא". עוד מסר אינסאנז: "השילוב של אודיה ואדר כהן בקמפיין משותף הולך להיות בלתי נשכח, בשורה עם הרבה ערכים: שתי נשים חזקות, לכל אחת מהן סיפור חיים מעורר השראה, שוברות מוסכמות עם המון העצמה". עוד מוסיף אינסאז: "החיבור של השתיים על הסט יהווה השראה להרבה נערות, נשים וצעירות להיות אחראיות על החיים שלהן, לקבוע את גורלן – ערך מוסף שחשוב לנו ברשת סקופ לשים בקדמת הבמה."
הזמרת אודיה הממשיכה לעונה נוספת עם רשת נעלי סקופ צילום שי פרנקו (3) (Custom) |
הזמרת אודיה ממשיכה לעונה נוספת עם רשת נעלי סקופ צילום שי פרנקו (4) |
אודיה כבשה את פסגות המצעדים של יו טיוב, אפל מיוזיק וספוטפיי, את הבמות הגדולות בישראל והיא ללא ספק פריצת השנה במוזיקה, והזמרת הצעירה הבולטת בישראל כיום, ומהבודדות שיוצרת את השירים שלה בעצמה.
רשת נעלי סקופ נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני איינסאז. הרשת מתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה לכל המשפחה. כיום הרשת מונה 75 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ ומעסיקה יותר מ- 600 עובדים.
בשיתוף רשת נעלי סקופ
קרדיט צילומים: שי פרנקו - השימוש בתמונות ללא תמורה
ערכה: נדיה היבא
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.