יום חמישי, 23 בפברואר 2023

תיירות ארץ כנרת–נוף מרהיב, אטרקציות, אתרי מורשת, סיורים מודרכים וטבע

השבוע ביקרתי וסיירתי בארץ כנרת , נהנתי מהנוף המרשים והדשאים הירוקים שמקיפים את מלון אחוזת  אוהלו ובלילה נהניתי מחדר מפנק, בקרתי בחניון ירדן כנרת המציע אוהלים ממוזגים המתאימים לעונת החורף, בירדנית פגשתי אנשים שטבלו בשמחה ובקריאות התפעלות במי הירדן, בחנות התמרים הגדולה בישראל-"תנובת כנרת" טעמתי מ-9 סוגי תמרים שמגדלים באזור, ובלילה אחרי ארוחת ערב משובחת השתתפתי בסיור עששיות בשביל סובב כנרת שהסתיים בביקור בבית עלמין כנרת, בו קבורות המשוררת רחל והיוצרת נעמי שמר.

תיירות ארץ כנרת. צילום: נדיה היבא

תיירות ארץ כנרת–נוף מרהיב, אטרקציות, אתרי מורשת, סיורים מודרכים וטבע. צילום: נדיה היבא
תיירות ארץ כנרת של קיבוץ כנרת, מציעה מגוון רחב ועשיר של אטרקציות תיירותיות מעניינות ומגוונות שלא הכרתי קודם, הכוללות אפשרויות לינה, סיורים מודרכים במקומות לא מוכרים, ביקורים באתרי מורשת ייחודיים, חנות התמרים הגדולה בישראל-תנובת כנרת ושלל פעילויות מותאמות, לכל בני המשפחה ולצעירים בחורף ובאביב.

תיירות ארץ כנרת של קיבוץ כנרת, ממוקמת באחד האזורים היותר יפים של ישראל ליד הכנרת הירדן הדרומי ועמק הירדן.

המרחבים הירוקים שבמלון אחוזת אוהלו. צילמה: נדיה היבא

המרחבים הירוקים שבמלון אחוזת אוהלו בקיבוץ כנרת. צילמה נדיה היבא
אריק זילבר, מנכ"ל תיירות ארץ כנרת: התיירות אצלנו מאפשרת לכולם, יחידים, זוגות, משפחות וקבוצות להנות מהטבע הפראי והפסטורלי, מהנופים ומאזורי הטיול, בחורף ובקיץ. לכל עונה יש את האטרקציות, הסיורים ותחומי הפעילות שלה. אני שמח להמשיך לפתח יחד עם כל הצוות של תיירות ארץ כנרת תוכניות ואטרקציות המותאמות לכל עונה ולהציע את מכלול האפשרויות במקומות הנפלאים שיש לנו כאן.

עדה מורג, סמנכ"ל שיווק ומכירות בתיירות ארץ כנרת:" המטיילים בארץ כנרת ייהנו ממגוון פעילויות ואטרקציות במרחב מדהים ובאזור היפיפה של הכנרת והירדן. התיירות של ארץ כנרת היא תיירות תוכן מעניינת שמאפשרת למטיילים או הלנים במלון "אחוזת אוהלו" ובחניון ירדן כנרת, להנות משילוב מגוון של אירוח עם פעילויות תוכן ואטרקציות. אנו פועלים להעשיר את ההיצע ולהתאימו למטיילים הישראלים ולתיירים הרבים הפוקדים את האזור.

בואו איתי לטייל בארץ כנרת!

במרפסת המרווחת עם נוף משגע במלון אחוזת אוהלו. צילום: נדיה היבא

במלון קיבלתי חדר בקומה השנייה, שהיה מאוד נעים לשהות בו, נקי, מסודר ומאובזר. צילומים נדיה חדר דלוקס- קרדיט צלם- איה בן נזרי
מלון "אחוזת אוהלו" 
מלון אחוזת אוהלו ההיסטורי השוכן באחת מנקודות התיירות האטרקטיביות והמרהיבות בישראל, בין נופי הכנרת והרי הגולן, עבר שיפוץ והליך התחדשות נרחב במגוון חדרים ברמות שונות, בלובי, בקבלה וב- 7 אולמות כנסים ששופצו ועוצבו בהתאם לסביבה הכפרית שמאפיינת את המקום. המלון, מציע אירוח כפרי באווירה פסטורלית.

מלון אחוזת אוהלו - ארוחת צהרים עשירה וטעימה שכללה גם מבחר סלטים טריים . צילומים: נדיה היבא

ארוחת בוקר מפנקת במלון אחוזת אוהלו - אלו רק חלק קטן ממבחר המנות שהוגשו. צילומים: נדיה היבא

מלון אחוזת אוהלו - מבחר קינוחים טריים ועסיסיים. צילומים: נדיה היבא
כחלק ממהלך השיפוץ וההתחדשות מוצע לאורחים תפריט חדש.
התפריט החדש, עליו אחראי, שף המלון עומאר חליל, משלב אוכל בדואי מסורתי ומטבח גלילי עשיר, באווירת המקום. התפריט כולל שפע מנות אוריינטליות ומעניינות המתבססות גם על הגידולים החקלאים באזור.

טלפון להזמנות: 04-6675525, 04-6675522; דואל: https://ohalo.com/home-he/


מרכז כנסים משופץ במלון  אחוזת אוהלו שבכנרת. צילום: נדיה היבא
מרכז כנסים משופץ ומשודרג
לתיירות ארץ כנרת מבחר אולמות ואפשרויות הושבה הן במלון "אחוזת אוהלו" המיועד לאכלוס של עד 240 איש והן באולם בן ציון הממוקם בקיבוץ כנרת ומיועד לאכלוס של עד 700 איש.

מרכז הכנסים מציע מגוון כיבודים וארוחות לבחירת הלקוח ופעילויות העשרה אותם בונים מומחי התוכן של תיירות ארץ כנרת לבחירת הלקוח וכוללים ODT, הרצאות, אטרקציות, סיורים ועוד, להעשרת חווית האירוח.

המלון והמרחבים הירוקים שבו מתאימים לעריכת כנסים, אירועים, סמינרים, סדנאות, ישיבות וימי עיון.

טלפון להזמנות: 050-4484711, 04-6675538; דואל: Reservation_ohalo.com

חניון ירדן כנרת. צילומים: נדיה היבא
חניון ירדן כנרת 
ממוקם במפגש בין הירדן לכנרת מציע אוהלים ממוזגים המתאימים לעונת החורף.
החניון, ירדן כנרת נבחר לאחד מעשרת החניונים הטובים בארץ וממוקם בסמוך למלון "אחוזת אוהלו" ומשמש כמתחם אוהלים מחוממים לחורף או ממוזגים לקיץ ובו גם חניון קראוונים, המיועד לזוגות, קבוצות, משפחות וילדים ומתאים למי שרוצה להנות מלינת שטח בצפון הארץ.

חניון ירדן כנרת הוא החניון היחיד באזור הנושק גם למי הירדן וגם למי הכנרת במתחם אחד. חניון הקמפינג מכיל אוהלים רבים היכולים לאכלס עד 10 אנשים באוהל. המתחם מתפרס על פני שטח רחב וכולל ציוד משלים שניתן לשכור לחוויית אירוח מושלמת- מזרונים, תאורה, מקרר, מנגל, כיור, שולחן ומשטח עבודה, פינת ישיבה מחוץ לאוהל, פינת מדורה, שולחנות פיקניק, ברזיות ונקודות חשמל. 

חניון ירדן כנרת מציע גם מתחם קמפינג מסודר להקמה עצמית של אוהלי קמפינג למשפחות. החונים בחניון ירדן כנרת יוכלו להנות ממסלולי תיירות וממסלולי מורשת המופעלים על ידי קבוצת תיירות ארץ כנרת- בתשלום ובהרשמה מראש.

טלפון: 050-4668661 דואל: Kinneretcamp@gmail.com

בירדנית - מתפללים וטובלים בשמחה וצהלה. צילומים: נדיה היבא
ירדנית:
הירדנית ממוקמת על גדות נהר הירדן, בקצה הדרומי של הכנרת ליד סכר דגניה ומהווה את אחת הנקודות היפות והמעניינות באזור הכינרת האהובה גם על תיירים מחו"ל.

טלפון: 04-6759111 , דואל:Info@yardenit.com

חנות התמרים הגדולה בישראל "תנובת כנרת", בה טעמתי 9 סוגי תמרים שמגדלים באזור.
צילומים: נדיה היבא
חנות התמרים הגדולה בישראל-"תנובת כנרת"
חנות התמרים הגדולה בישראל "תנובת כנרת" היא חנות הדגל של ענף גידול התמרים המפואר של קיבוץ כנרת, בה מצוי המגוון הרחב ביותר של התמרים בישראל (תשעה זנים) ומוצרים שונים המבוססים על הפרי.  החנות מציגה פלטפורמה מרשימה של תוצרת חקלאית מקיבוץ כנרת והסביבה ומיועדת גם לשפים ולחובבי קולינריה, המחפשים לשלב את הזנים המיוחדים והבריאים ביותר של פרי התמר במטבח.

תנובת כנרת מעודדת מכירה ישירה של תוצרת חקלאית מקומית מבית קבוצת כנרת ושל חקלאי עמק הירדן ומציעה מגוון מוצרים על טהרת התמר.

שעות פתיחה: בימים א עד ה ובשבת 10:00 עד 17:00, בימי ו' 10:00 עד 15:00.
טלפון: 04-6759678, דואל: Tmarimplus@Kinneret.org.il

מסלולי תיירות ומסלולי מורשת המופעלים על ידי קבוצת תיירות ארץ כינרת

מוזאון בית המוטור שנמצא ביער האקליפטוס המפורסם בקיבוץ כנרת. צילומים: נדיה היבא
מוזאון בית המוטור
מוזאון בית המוטור- משמש כיום כמוזאון קטן, בעבר שימש בית למשאבת המים שפעלה לצורכי השקיה של שדות עמק הירדן, ממי הירדן עד שנת 1928. המשאבה הופעלה בגז עד להגעת החשמל לקיבוץ. הסיור יכלול ביקור בכל חלקי המוזאון ומפגש עם בני תימן, שבאותם הימים התיישבו באזור ופיתחו אותו.

הכניסה בתשלום סמלי של 10 ₪ לאדם אשר מסייע בשמירת המקום ובאחזקתו.

סיור עששיות לילי המסתיים בביקור בבית העלמין כנרת.
צילומים: נדיה היבא , סיור עשישיות-אלברט אדוט
סיור עששיות על שפת הכנרת
טיול עששיות מודרך לכל בני המשפחה הכולל תעלומות ומעשיות על היסטורית הכנרת תוך שימוש בחמשת החושים. הסיור יכלול הסבר קצר על הצמחייה המאפיינת את האזור ואף יתקיים ביקור בבית עלמין כנרת, בו קבורות המשוררת רחל והיוצרת נעמי שמר. הסיור יסתיים בתצפית ייחודית על שפת הכנרת.

עלות למשתתף: מבוגר - 40 ₪, ילד (מעל גיל 3) - 35 ₪.

צילומים: נדיה היבא
סיור מודרך בג'ונגל של הכנרת
הכנרת, האזורים המבודדים מאדם והצמחייה שגדלה באזור, מייצרים אזור פראי וייחודי. הסיור יכלול הליכה על שביל סובב כנרת ויסתיים בתצפית מרהיבה על הכנרת.

הסיור מתאים לילדים מגיל 3 (הליכה נוחה, כ-1.5 ק"מ).
עלות למשתתף: מבוגר - 35 ₪, ילד (מגיל 3-10) - 30 ש"ח.

צילום: נדיה היבא
טיולילה בשמורת הירדן
סיור לילה מרתק בין בריכות המים, הגשרים, הצמחייה, הצבים וחיות נוספות.
משך הסיור כשעה וחצי , מתאים לכל גיל , ההליכה על דרך נוחה , מסלול מעגלי.

עלות למשתתף: מבוגר - 35 ₪, ילד (מגיל 3-10) - 30 ש"ח.

מוזיאון כנרת
המוזיאון נוסד בשנת 1988 על ידי מועצה מקומית כנרת ונותן ביטוי למושבה מראשיתה על אתריה כמוצג היסטורי שמור.

מטה עצי התמרים בקיבוץ כנרת. צילום: נדיה היבא
סיור מודרך במטע התמרים/ במטע הבננות/ קטיף ליצ'י- בהתאם לעונה.
סרטון והסבר קצר אודות ההיסטוריה של המקום ובעונה המתאימה הסיור יכלול גדיד, קטיף ליצ'י או קטיף בננות.

תיירות ארץ כנרת , של קיבוץ כנרת הינה מרכז תיירות, סיורים ופעילויות תוכן באחד המקומות היפים בארץ - עמק הירדן. תיירות ארץ כנרת המופעלת על ידי קיבוץ כנרת, כוללת את מלון אחוזת אוהלו בו מרכז כנסים משודרג, חניון ירדן כנרת מתחם הירדנית ומרכז ארצי לתמרים- תנובת כנרת.

לאתר תיירות ארץ כנרת  https://www.eretz-kinneret.co.il/
לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Eretz.kinneret

בשיתוף תיירות ארץ כנרת
קרדיט צילומים: אלברט אדות, איה בן ניזרי, נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...