יום שבת, 11 בפברואר 2023

לקראת יום האהבה רשת וניליה משיקה טעם חדש גלידת קופי נאטס

לקראת יום האהבה, הוולנטיין דיי, שיחול ב-14 בפברואר, משיקה רשת הגלידריות האיכותית וניליה, גלידה מיוחדת לאוהבים במהדורה מוגבלת.

קופי נאטס היא גלידת ביסקוטינו על בסיס של שמנת ועוגיות חמאה נימוחות ובטעם מטריף את החושים, עם פולי קפה טחונים, קקאו, שברי שקדים אגוזי לוז ופקאן מצופים שוקולד. העונג כפול ומכופל – גם גלידה, גם קפה, גם שוקולד וגם אגוזים משובחים – בביס אחד, שמתפצח בפה!

וניליה בטעם חדש לולנטיין דיי צלם שירן שי 1 כהן מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
יום האהבה הוא הזדמנות נהדרת להתפנק ולפנק את האהובים עלינו בגלידת קופי נאטס, שפותחה במיוחד ליום האהבה של ידי השף-קונדיטור של וניליה - המחווה הרומנטית האולטימטיבית. אפשר ורצוי כמובן להתפנק ולפנק בכל ימות השנה.

ולאוהבי הגלידה – ומי מאיתנו אינו כזה – הזדרזו: המהדורה המוגבלת תישאר על המדפים לזמן מוגבל (חודש לפחות) וכל הקודם זוכה!

מחיר למנה: 18 ₪.

וניליה בטעם חדש לולנטיין דיי צלם שירן שי כהן מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
גלידת וניליה מיוצרת משמנת משובחת, איכותית וטרייה, ומחומרי הגלם הטובים ביותר תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד. את הטעמים יוצרים עם תוספות כמו אלכוהול משובח, חטיפי שוקולד אהובים, פיסטוק איכותי וונילטהור, ומשתמשים גם בפירות טריים מאיכות מעולה. הגלידות מוצעות ביותר מ-35 טעמים שונים. הגלידה האיכותית של וניליה טרייה תמיד: היא מיוצרת יומיום בכל אחד מ-21 סניפי הרשת!

בשיתוף רשת גלידות וניליה
קרדיט צילומים: 
שירן שי כהן מאשרת פרסום תמונות ללא תשלום
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...