יום רביעי, 16 בנובמבר 2022

המותג "סבון ירדן" השיק סבון צמחים נוזלי קלאסי, טבעי באריזה בעיצוב חדש

העולם מתחלק לשלושה: מי שאוהבים סבון מוצק, מי שאוהבים סבון נוזלי ומי שאוהבים גם וגם. ומה אתם מעדיפים?

אצלנו בבית אוהבים גם וגם! אני אוהבת להתפנק עם הנוזלי החדש, שמשאיר אחריו ריח משגע, מגע עור עדין במיוחד ולא מייבש את העור במיוחד בחורף. בעלי שיחייה מאז ומתמיד העדיף סבונים קשים, מאז שגילה את "סבון ירדן" הקשה הוא לא מפסיק  להתפעל ולהתלהב ממנו, לא רק בגלל הריח הנהדר שהוא משאיר אחריו לאחר השימוש, אלה גם בגלל שהוא לא מייבש את העור לאחר המקלחת ולא גורם לו לגירודים ולאדמומיות.

גם הנכד שלי בן החמש שהיו מקפידים לקלח אותו רק עם סבון נוזלי לתינוקות, מתקלח  עכשיו עם הסבון הצמחי הנוזלי של "סבון ירדן" ללא חשש, כי הוא טבעי, אין בו כימיקלים ומכיל שמנים שעושים טוב לעור הגוף.

סבון ירדן נוזלי לרחצה. צילום  - ורד מדמוני 
המותג האייקוני הישראלי "סבון ירדן" השיק בימים אלה סבון צמחים נוזלי קלאסי לרחצה, טבעי ונקי מכימיקלים – באריזה בעיצוב חדש ולא פחות חשוב – בניחוח המשכר שכה מאפיין את הסבון המוצק. כל אריזות מוצרי החברה ניתנים למחזור. ירדן – בשותפות עם הטבע.

פעולת הניקוי העדינה והמתונה בשילוב הקצף הריחני והשופע, אידיאליים לרחצת הגוף ולסיכת העור. המתכון הסודי למרקוחי הסבונים עובר במשפחת מלכי, ששורשיה באיטליה, כבר מאות שנים. בני המשפחה עסקו בצמחי מרפא וברקיחת סבונים, והם שילבו את הידע של שני התחומים. הרכב הסבון הטהור לא השתנה מעולם, ומגולם בו כל הידע המקצועי העתיק שהצטבר בתחום ניצול שמנים ומחצבי מינרלים למטרות רחצה, סיכה וקוסמטיקה.

סבון ירדן נוזלי לרחצה. צילום  - ורד מדמוני 
הסבון מכיל שמנים ובהם שמן זית ושמן קוקוס, מינרלים וצמחי מרפא. הוא אינו מכיל SLS, פילרים, כימיקלים, דטרגנטים, ניחוח מלאכותי או שומן מהחי. האריזות המוכרות, שהפכו לסמל, כמעט לא השתנו במהלך השנים ובמקומות שונים בעולם הן נמכרות בבתי טבע, פרפומריות, בתי מרקחת ורשתות טיפוח.

באנגליה למשל, זכו הסבונים בפרסים יוקרתיים ודורגו בעיתונים מובילים כאחד מהסבונים המומלצים ביותר לניקוי, טיפוח והזנה של הגוף והעור. הסבון הוא כחול לבן ומיוצר בישראל, בפיקוח הדוק של בת משפחת מלכי.

סבוני ירדן - בצבעים לבן וירוק. צילום - חווה חקלאית ירדן
מחיר מומלץ לצרכן: כ-50 ש"ח למיכל בנפח 500 מ"ל.
כשר בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת.

להשיג ברשת ניצת הדובדבן, בחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאתר https://jmalki.co.il/

בשיתוף המותג "סבון ירדן"
קרדיט צילומים: ורד מדמוני, חווה חקלאית ירדן
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...