יום ראשון, 23 באוקטובר 2022

רשת הטיולים והמחנאות Trek Market "טרק מרקט" מכריזה על "יום ללא מע"מ" ביום הבחירות

רשת Trek Market "טרק מרקט", רשת הטיולים והמחנאות שמעניקה לכם חוויה של חו"ל במחירי חו"ל, מכריזה על "יום ללא מע"מ" ביום הבחירות, ה-1/11/22 בכל סניפי הרשת!

יום ללא מע"מ מתקיים בסניפי רשת Trek Market "טרק מרקט" ברחבי הארץ: בכפר סבא (קניון כפר סבא הירוקה), מודיעין, פתח תקווה (דן טאון), עין המפרץ, אילת על הטיילת, צומת צמח.

"טרק מרקט" מציעה מגוון מוצרים איכותיים למטיילים, לחובבי הבילוי והטבע, כמו ביגוד והנעלה עמידים ואופנתיים ושלל אביזרים חיוניים, שיהפכו כל טיול לחוויה מהנה - גם עבור נער שיוצא לטיול שנתי.

רשת טרק מרקט  צלם פז פטל מאשרת פרסום תמונה 1ללא תשלום
הרשת משווקת מותגי-על למטיילים ביניהם:  אייסברידג' ואסנה, המיוצרים במיוחד עבור הרשת במפעלים ברחבי העולם ונמכרים במחירים הטובים ביותר בשוק. כן אפשר להשיג בסניפים את מותגי האיכות הבינלאומיים נייצ'רהייק, F3, ואג'יסמקס, המוכרים היטב למטייל הישראלי, אך בעיקר באמצעות אתרי קניות באינטרנט. מעכשיו – אפשר לרכשם ישירות מחנויות טרק מרקט בישראל.

בין אם את תרמילאית ובין אם אתה מתגייס, בין אם אתה מתארגן לטיול הגדול ובין אם את מחפשת סט חדש של בגדי יוגה, בין אם אתם זוג שמעוניין לצאת לנופש בלי לשבור את הכיס והחלטתם לצאת לקמפינג איכותי אך לא יקר, ובין אם אתם ג'יפאים שמחפשים לשדרג את קיט השטח שלכם – זה בדיוק המקום עבורכם - כל אחד ואחת יכולים למצוא את מבוקשם ברשת טרק מרקט.

רשת טרק מרקט צלם פז פטל מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
Trek Market "טרק מרקט" היא רשת ייחודית, שונה, שמטרתה להעניק ללקוחותיה חווית קנייה מרעננת וחדשנית לצד חווית מחיר משתלמת, החנויות מרווחות ממוקמות במרכזי קניות מובילים, ומעוצבות בהתאם למודל אחיד, נגיש ומאוד ידידותי, שיעניק לצרכן חווית קניה בינלאומית.

לאתר הבית www.trekmarket.co.il

בשיתוף Trek Market  "טרק מרקט"
קרדיט צילומים: פז פטל מאשרת פרסום תמונות ללא תשלום
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...