יום שבת, 29 באוקטובר 2022

מסעדת לוצ'נה האיטלקית שבמתחם Dcity במישור אדומים

ביום שישי האחרון חרגתי ממנהגי הקבוע מזה שנים ונסענו להתפנק בארוחת  בופה ברנצ' משובחת וטעימה במיוחד- בלוצ'נה האיטלקית, עם מנות עשירות שמוגשות במזנונים וללא הגבלה. המסעדה החלה לפעול בכל יום שישי בקונספט חדש כשעלות כל סועד הוא 79 ₪ בלבד לאדם, עם מוזיקת רקע והאווירה מיוחדת במתחם בדיוק כמו בחו"ל ושיש רק בדי סיטי שבמישור אדומים.

מסעדת לוצ'נה האיטלקית שבמתחם Dcity במישור אדומים
צילום: נדיה היבא
הקונספט החדש במסעדת לוצ'נה  האיטלקית, הכשרה למהדרין הוא במיוחד בדגש על זוגות אך נותן גם מענה טוב למשפחות בימי שישי, כחלק מפעילות החדשה של המסעדה "שישי בילוי" בדיסיטי שבליבו בופה  ברנצ' עשיר ומפנק, לצד החנויות הרבות, הפעילויות וחווית הקניה מהטופ העולמי במתחם, מיתן יהיה להינות בכל יום שישי ממופעים מיוחדים, מוסיקה איכותית, אמנים וארוחת קונספט עשירה במיוחד במסעדה.

לאחר הארוחה הטעימה ניתן לטייל ולהסתובב ב"רחובות" וב"כיכרות" שבקניון ולהינות ממבחר החנויות לבית.


מסעדת לוצ'נה האיטלקית  הכשרה למהדרין שבמתחם Dcity במישור אדומים
צילומים: נדיה היבא
מסעדת ״לוצ'נה״ במתחם Dcity במישור אדומים הינה מסעדה איטלקית משובחת, כשרה למהדרין, אשר מציעה לאורחיה חוויה נפלאה ומלאת אור. התפריט של לוצ'נה מבוסס על מטבח איטלקי רב גוני, המספק היצע רב ועשיר של מנות טריות, כמו למשל הפסטה, אותה מכינים במקום עצמו, וכן הקינוחים תוצרת בית.
בחלק של העיקריות תוכלו ליהנות מפיצות בטאבון וכמובן שלל פסטות ברטבים ייחודיים.

מתחם DCITY החדש- עיר העיצוב והבילוי הגדולה במזרח התיכון, הממוקם בפארק ישראל – מעלה אדומים ומציע כ-200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית במקום אחד. 


מסעדת לוצ'נה האיטלקית שבמתחם Dcity במישור אדומים
צילומים: נדיה היבא
המתחם שמשתרע על פני 100,000 מ"ר של רחובות מעוצבים בניחוח של חו"ל, עושה מהפכה בתחום, הן בשל גודלו ויופיו, הן בשל המגוון החנויות שהוא מציע בתחום עיצוב הבית. בנוסף, DCITY כולל גם מתחם יפהפה, הפיאצה - אזור המסעדות הבנוי בהשראת מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס ובעל תקרת השמים המלאכותית הגדולה במזרח התיכון. המתחם כולל גם בית מלון יוקרתי, מתחם DWORK למעצבים ואדריכלים, מרכז כנסים, אולם אירועים ועוד.


מתחם Dcity במישור אדומים. צילמים: נדיה היבא
אז איפה אתם בשישי הקרוב?
מחכים לכם בלוצ'נה Dcity במישור אדומים

בשיתוף מסעדת לוצ'נה מתחם DCITY במישור אדומים
קרדיט צילומים: נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורת יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל

בשורה משמחת לאוהבי הבירה:  בירה מלכה וחברת הכרם מציגות מהדורה ייחודית ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל שמוקדשת השנה לנשים הגיבורות של מאורעות ...