יום שלישי, 27 בספטמבר 2022

"סבון ירדן" – סבון הבריאות בשותפות עם הטבע

"חווה חקלאית ירדן" מציעה לחגי תשרי  ולכל ימות השנה, מתנה ישראלית שכולה כחול לבן, שתלווה את יקיריכם כל היום:  סבון "ירדן" - סבון בריאות בשותפות עם הטבע עם ריח עוצמתי נהדר.

מדובר בסבון שמרקמו קשה, בעל ריח עוצמתי משגע בצבעי לבן או ירוק פיסטוק, שלריחו מתמכרים בקלות, כזה  כמו של פעם שהיינו שומרות במגרה בין התחתונים והגרביים כדי שיספגו את הריחות הנהדרים.

סבוני ירדן - מחומרים טבעיים. צילום - חווה חקלאית ירדן

מדובר בסבון אמיתי ששורשיו עתיקים, בניחוח אל-זמני משכר ועוצמתי, המוצע בצבע לבן או ירוק פיסטוק. הסבון המיתולוגי מיוצר בחווה משנת 1966 בשיטה טבעית עתיקה, ואך ורק מחומרים טבעיים. במהלך השנים הסבון זכה בפרסים שונים ובאנגליה למשל, הוכתר בעיתונים מובילים מספר פעמים כסבון הטוב ביותר לניקוי / בריאות / טיפוח הגוף והעור! תתכוננו להתמכר...

המתכון למרקוחי הסבונים המוצקים והנוזליים של החברה עובר במשפחת מלכי מאות שנים. בני המשפחה, שעסקו גם בצמחי מרפא, שילבו את הידע של שני התחומים ויצרו סבון בניחוח ייחודי. שורשי המשפחה באיטליה, כפר יאסיף, בריחה לרודוס ולטורקיה עם פרוץ הפרעות ועלייה מחודשת לארץ ישראל, עם הקמת המדינה.

סבוני ירדן - מחומרים טבעיים. צילום - חווה חקלאית ירדן
הסבון כחול לבן ומיוצר בישראל בפיקוח הדוק של בת משפחת מלכי. הוא לא נוסה על בעלי חיים והוא לא מכיל פילרים, כימיקלים, דטרגנטים, SLS, ניחוח מלאכותי או שומן מהחי. הסבון מכיל שמנים ובהם שמן זית, שמן דקלים ושמן קוקוס והאריזות ניתנות למיחזור.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-50 ש"ח לאריזת שלישייה (כל סבון 100 גרם. סה"כ 300 גרם).

סבוני ירדן - מחומרים טבעיים. צילום - חווה חקלאית ירדן
כשר בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת.
להשיג ברשת ניצת הדובדבן, בחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאתר https://jmalki.co.il/

בשיתוף סבון ירדן
קרדיט צילומים: סבוני ירדן - חווה חקלאית ירדן
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתיו ברונפמן חוגג את יום נישואיו

  איל ההון מתיו ברונפמן המחזיק בין היתר ברשת "איקיאה" חגג את יום נישואיו באירוע רב משתתפים בביתם של לירון הרשקוביץ בעלי חברת ריפבל...