חודש אוקטובר הוא חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. כבכל שנה מספר הנשים גדל ואליו מתווספות עוד ועוד נשים לסטטיסטיקה. ברוב המקרים המכריע כרוכה כריתת שד ולאחר מכן טיפולי כימותרפיה מייגעים.
מותג Amoena מוכר בעיקר לנשים מחלימות שחוו את הסטטיסטיקה ועוזר להן לצאת לדרך חדשה עם חזיות מותאמות.
המותג מלווה כבר למעלה מ -45 שנים נשים אשר מתמודדות עם סרטן השד.
ל-Amoena פתרונות מקיפים ואיכותיים לכל שלבי ההחלמה מהניתוח ולכל שלב בחיים. אם בפרוטזות שלמות או חלקיות, דרך חזיות איכותיות המותאמות באופן מושלם הן לנשים המחלימות והן לפרוטזות ועד למוצרים לשעות הפנאי כמו בגדי-ים.
2108_Amoena_NOS_Mona_SB_colour_range_6481 קרדיט לצילום: המשביר-יח"צ |
רשת המשביר שמה לה למטרה לעודד נשים ללכת להיבדק ולתת לנשים האלו ובסניפיה השונים מענה לחזיות מותאמות מבית המותג המיוחד.
החזיות מיוצרות תוך שימוש בחומרים חדשניים אשר נועדו לייצר נוחות מרבית, בלי לגרוע מעיצוב אופנתי וחסר פשרות.
כל אישה רוצה להרגיש סקסית ונחשקת ובייחוד בקטגוריה הזו המעצבים של Amoena ירדו לפרטי פרטים. בניגוד למה שניתן לחשוב, החזיות של Amoena מתפארות בעיצוב סקסי וחושני שיגרום לכל אישה באשר היא להרגיש מיוחדת ונחשקת.
מעבר להיותו מותג חשוב, Amoena יורד לרזולוציות עיצוביות קריטיות ומתעכב על הדברים החשובים לכל אישה – עיצוב, סטייל וחושניות – בכל שלושת הקטגוריות האלה המותג מצטיין תוך כדי שירות מטרה נעלה מאין כמוה.
כל אישה צריכה להרגיש נשית והמותג Amoena מבליט זאת ללא יוצא מן הכלל.
בשיתוף המשביר
קרדיט צילום: יח"צ המשביר
ערכה: נדיה היבא
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.