יום חמישי, 8 בספטמבר 2022

קייטרינג מונייר - קולקציית המגשים החדשה לראש השנה וחגי תשרי

לראש השנה קייטרינג "מונייר" מיצרני מגשי האירוח המובילים בישראל מציעה קולקצייה חדשה של מגשי אירוח איכותיים מלוחים מתוקים מרהיבים כתכשיטים קולינריים,  הכל נראה כמו חגיגה של טעמים וצבעים, מגשי האירוח איכותיים ברמה עילית, שהוכנו על ידי השף, מוריס מונייר טעימים בטירוף וגם מרהיבי עין!

וכל הטוב הזה יכול להגיע בשילוב ערכת עיצוב מושלמת, אלגנטית שתעשיר את חווית החג שלכם! הערכה מגיעה בשילוב פרחים טריים, בקבוקי זכוכית המשמשים כאגרטלים, ראנר ופלייסמטים צבעוניים, צנצנת דבש, תפוחי עץ ירוקים גרני סמית, כרטיסיות בליווי משפטים ברוח החג ועוד. קייטרינג חלבי.

קייטרינג מונייר מציעה  קולקציית מגשי אירוח 
צלם אפיק גבאי מאשרת פרסום לללא תשלום
השבוע הצצתי בלוח השנה ומסתבר שערב ראש השנה וכל חגי תשרי יוצאים באמצע השבוע, כך שיש לנו הרבה ארוחות חג וגם ימי שישי שבת משפחתיים ועם חברים. כמארחת מיד חשבתי על קייטרינג  מונייר שבעזרתם הפתיע את האורחים  שלי בשולחן חגיגי ועשיר, עם תפריט פרימיום ייחודי  של אווירת חג, עם שפע של מגשי פינגר פוד  בטעמים נהדרים מלוחים ומתוקים שכולם אוהבים , וגם במבחר קינוחים מושלמים בעבודת יד מוקפדת ובנגיעות לראש השנה, בשילוב קוקטייל משובח לחיי שנה טובה ומתוקה.

קייטרינג מונייר מציע קולקציית מגשי אירוח מיוחדים לראש השנה וחגי תשרי
צלם אפיק גבאי מאשרת פרסום תמונה    תשלום ללא
לרגל ראש השנה מציע קייטרינג מונייר בנוסף לחבילות אירוח מפנקות, ערכת עיצוב מושקעת עם שפע של פריטי עיצוב מיוחדים מלאי סטייל ברוח החג , שתסייע לכבוש לא רק את החך של האורחים לסעודת החג, אלא גם את התפעלותם מיופי המנות וסידור השולחן.

הערכה כוללת פריטים מעוצבים ויפהפיים, כולל פרחים טריים של אקליפטוס פרובלנטה, ענפי גיבסניות וחרציות לבנות, בקבוקי זכוכית המשמשים כאגרטלים, ראנר מודפס ופלייסמטים צבעוניים, צנצנת דבש, תפוחי עץ ירוקים גרני סמית, כרטיסיות בליווי משפטים ברוח החג ועוד. לערכה מצורפות הוראות מפורטות כיצד יש להניח את הפריטים על השולחנות בכמה אופציות, בהתאם לטעם האישי שלכם - אבל תמיד בשיא האלגנטיות והסטייל. מחיר הערכה 330 ₪.


קייטרינג מונייר  מציע לראש השנה  וחגי תשרי ערכת עיצוב
צלם אפיק גבאי מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
כבר למעלה מ-15 שנה שהשף מוריס מונייר והצוות שלו מכינים מגשי אירוח חגיגיים ומרשימים מלאים בכל טוב. המבחר של מונייר כולל מנות קלאסיות לצד מנות ייחודיות ומפתיעות לכל סוגי האירועים ולארוחת ראש השנה– והשנה קולקצייה מגשי אירוח מרשימה וטעימה במיוחד.
 
הקולקצייה החדשה של קייטרינג מונייר לראש השנה כוללת:
מגשי אירוח מתוקים מלוחים עם מטעמים כמו מיני קישים, פרעצל זוקיני, קינואה ואנטיפסטי, גבינות משק ומטבלים, בצד הקינוחים המטריפים מהקונדיטוריה - עוגות דבש, אקלר, מוס רימונים, טארטלט שקדים ותפוחים, טראפלס תמרים, ג'ין רימונים ומקרונים בטעם חדש ורענן – טעם תפוח, הפרי המסמל יותר מכולם את ראש השנה .

ניתן להזמין בשילוב ערכת עיצוב מושקעת עם שפע של פריטי עיצוב מיוחדים מלאי סטייל ברוח החג, שתסייע לכם לכבוש לא רק את החך של האורחים לסעודת החג – אלא גם את התפעלותם מיפי המנות וסידור השולחן. לערכה מצורפות הוראות מפורטות כיצד יש להניח את הפריטים על השולחנות בכמה אופציות, בהתאם לטעם האישי שלכם, אבל תמיד בשיא האלגנטיות והסטייל.
קייטרינג מונייר מציע קולקציית מגשי אירוח מיוחדים לראש השנה וחגי תשרי
צלם אפיק גבאי מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
ניתן להזמין דרך האתר: www.munier.co.il בכל רחבי הארץ 
חנות המפעל: יוסף ספיר 7, ראשון לציון.
קייטרינג חלבי,  כשרות רבנות ראשל"צ. 

בשיתוף: קייטרינג מונייר
קרדיט צילומים:
ערכה: נדיה היבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

מתכון לעוגת מצות עם ממרח טחינה שוקולד וסילאן

חג הפסח ממש כבר כאן, ותמיד בחג מחפשים משהו מתוק וטעים לאכול, שיהייה כשר לפסח וגם קל ומהיר להכנה. חברת "אחוה", מגישה לרגל חג הפסח ...